لوگو تخفیف هات

حلوا شکری

حلوا شکری

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
عسل و مربا
عسل و مربا
4 تخفیف
0
بیسکویت، کیک و کلوچه
بیسکویت، کیک و کلوچه
7 تخفیف
1
چیپس، پفک و پاپ کورن
چیپس، پفک و پاپ کورن
6 تخفیف
0
حلوا شکری، ارده و کنجد
حلوا شکری، ارده و کنجد
2 تخفیف
0
آبنبات، شکلات و غلات صبحانه
آبنبات، شکلات و غلات صبحانه
8 تخفیف
1
خرما و میوه خشک
خرما و میوه خشک
2 تخفیف
1
سایر تنقلات
سایر تنقلات
1 تخفیف
0
لواشک، آدامس و پاستیل
لواشک، آدامس و پاستیل
6 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
خرید حلوا شکری با 40% تخفیف
قیمت قدیم
354,000
سود شما
141,600
قیمت جدید
212,400
فعلا معتبر
خرید حلوا ارده با 40% تخفیف
قیمت قدیم
354,000
سود شما
141,600
قیمت جدید
212,400

خواص حلوا ارده:

حلوه ارده و یا حلوا شکری یکی از مواد غذایی پر خاصیت است که اغلب در وعده صبحانه مصرف می شود. همچنین حلوا ارده سرشار از پروتئین و ویتامین ها می باشد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه حلوا ارده از کنجد تشکیل شده است حاوی مواد و ویتامینهای موجود در این دانه روغنی، شامل پروتئین‏، ویتامین های گروه ب، ویتامین آ می باشد. حلوا ارده به دلیل وجود کنجد از نظر طبیعت گرم وتر است و برای سرد مزاجان مفید می باشد.

فوائد ارده شیره برای سلامت:

ارده شیره به عنوان یک ماده غذایی صددرصد طبیعی خواص زیادی دارد. کنجد اصلی ترین ماده تشکیل دهنده ارده است که موجب تقویت استخوان ها و تسکین درد می شود. خاصیت اصلی انواع ارده شیره، انرژی زا بودن آنهاست . برای فصل زمستان که بدن به انرژی بیشتری برای گرم کردن خود احتیاج دارد، بهترین غذا محسوب می شوند. مصرف ارده شیره و حلوا زعفرانی در وعده صبحانه، علاوه بر رساندن انرژی لازم ، باعث تقویت حافظه نیز می شود. همچنین حلوا زعفرانی غذاي بسيار مقوي است. حلوا زعفرانی برای کسانی که طبع سرد دارند مناسب است.

انواع حلوا:

حلوا شکری، حلوا زعفرانی و .. از انواع این خوراکی محسوب می شود. حلوا شکری از پخت شکر و گلوکز بدست مي‌آيد که پس از افزودن طعم دهنده‌هايي نظير هل و وانيل، تهیه می شود. در نهايت يک بافت جامد با ظاهري نخ دار حاصل می گردد. با توجه به اينکه بیشتر وزن حلوا شکری را کنجد آسياب شده شکيل مي‌دهد، بنابراین تمامي خواص اين دانه در اين محصول نيز وجود دارد. حلوا شکری، داراي نسبت متعارفي از هر سه نوع ماده انرژي ‌زا شامل ترکيبات پروتئيني، چربي و کربوهيدراتي است و يک منبع غني از انرژي محسوب می‌گردد.

ارائه کد تخفیف خرید حلوا شکری، ارده و کنجد با تخفیف واقعی و جذاب:

برای استفاده از کد تخفیف انواع حلوا شکری می توانید به وب سایت تخفیف هات به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان در این زمینه مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین میان وعده ها ی خوشمزه مطلع شوید. این مجموعه بهترین کد تخفیف را نیز برای مردم در نظر گرفته است تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد