لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

دریافت کد تخفیف 100% رایگان اشتراک 3 ماهه تیوال پلاس

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
351
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

کاربران تخفیف هات میتوانند با کلیک بر روی "خرید کنید" و با استفاده از امتیاز های خود در دیجی کالا کد تخفیف اختصاصی 3 ماه اشتراک رایگان تیوال را از وبسایت دیجی کالا دریافت کنید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

توضیحات سامانه تیوال:

شما میتوانید با کد تخفیف تیوال پلاس از فروشگاه اینترنتی تخفیف هات، به هنگام رزرو آنلاین بلیط تئاتر و فیلم از تیوال از تخفیف بهره مند شوید.

 

خصوصیات سایت تیوال پلاس:

ما همیشه برای تسریع کارها ابتدا به اینترنت سر میزنیم و همیشه راه حلی برای انجام کارها به ما نشان می دهد. سامانه های زیادی در اینترنت برای راحتی و سریع تر پیش رفتن کارها از جمله خرید و رزرو بلیط سینما جهت دیدن فیلم سینمایی یا بلیط کنسرت و تئاتر به وجود آمده اند که در بین آن ها می توانیم به تیوال پلاس اشاره کنیم. در واقع تیوال پلاس یک سامانه رزرو آنلاین می باشد. تیوال پلاس به شما کمک می کند هر زمان که شما تمایل به تماشای آنلاین فیلم سینمایی یا نمایش مورد علاقه تان داشتید به آسانی بلیط سینما و تئاتر را بدون حضور تهیه کنید.

 

تیوال


 

 

این نحوه رزرو باعث صرفه جویی در وقت و هزینه نیز می شود. البته صرفه جویی در هزینه از این جهت می باشد که سامانه تیوال پلاس برای خرید اشتراک ها و رزرو ها تخفیفاتی نیز در نظر می گیرد و شما می توانید با هزینه کم تری بلیط سینما و تئاتر و کنسرت مورد علاقه تان را در تیوال پلاس رزرو نمایید. همچنین با وجود امکان رزرو سریع شما دیگر نگران از دست دادن تماشای فیلم سینمایی مورد علاقه خود نخواهید بود.

 

ارسال نظرات