لوگو تخفیف هات

کد تخفیف بیمه دات کام

کد تخفیف بیمه دات کام

فروش بیمه
21 تخفیف
8820

کد تخفیف بیمه دات کام برای خرید انواع بیمه:سایت بیمه دات کام در حقیقت سامانه ای است که در آن یک شرکت بیمه گر بر اساس قواعد و قوانین، در طی مدت مشخصی متعهد می گردد تا زیان های احتمالی شخص بیمه گر را جبران کند

امتیاز دهید
(امتیاز 3.9 از 39 رای)
کوپن و کد تخفیف
کد تخفیف اولین خرید بیمه دات کام 300 هزارتومانی ویژه بیمه شخص ثالث

کد تخفیف اولین خرید بیمه دات کام 300 هزارتومانی ویژه بیمه شخص ثالث

برای خرید بیمه شخص ثالث از بیمه دات کام تا 300 هزارتومان تخفیف از شرکت بیمه آرمان از بیمه دات کام دریافت نمایید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

300,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف بیمه آتش سوزی 20% بیمه دات کام

کد تخفیف بیمه آتش سوزی 20% بیمه دات کام

برای خرید بیمه آتش سوزی با کپی کردن کد تخفیف بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید تا از 20% تخفیف از بیمه دات کام بهره مند شوید.

20% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
بیشترین کد تخفیف بیمه دات کام 260 هزارتومانی اولین خرید بیمه بدنه

بیشترین کد تخفیف بیمه دات کام 260 هزارتومانی اولین خرید بیمه بدنه

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 260 هزارتومان تخفیف بیمه بدنه برای اولین خرید از بیمه دات کام بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

260,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف بیمه تکمیلی 15% از بیمه دات کام

کد تخفیف بیمه تکمیلی 15% از بیمه دات کام

با استفاده از کد تخفیف میتوانید برای خرید بیمه شخص ثالث بیمه آرمان از 15% تخفیف ویژه بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

15% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف 200 هزار تومانی بیمه دات کام ویژه بیمه بدنه

کد تخفیف 200 هزار تومانی بیمه دات کام ویژه بیمه بدنه

برای خرید بیمه بدنه از بیمه دات کام از 200 هزارتومان تخفیف دریافت نمایید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

200,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کدتخفیف بیمه دات کام 20% ویژه بیمه بدنه و شخص ثالث

کدتخفیف بیمه دات کام 20% ویژه بیمه بدنه و شخص ثالث

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 20% تخفیف ویژه بیمه بدنه و شخص ثالث خودرو و موتور سیکلت از بیمه دات کام بهره مند شوید. جهت دریافت تخفیف کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید. لازم به توضیح است این کد بر روی قیمت اصلی بیمه هایی ک تخفیف دارند اعمال خواهد شد.

20% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف بیمه شخص ثالث بیمه دات کام 170 هزارتومانی

کد تخفیف بیمه شخص ثالث بیمه دات کام 170 هزارتومانی

با استفاده از کد تخفیف از 170 هزارتومان تخفیف ویژه خرید بیمه شخص ثالث از بیمه دات کام بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

170,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف بیمه دات کام موتور 100 هزارتومانی ویژه بیمه سینا و تجارت نو

کد تخفیف بیمه دات کام موتور 100 هزارتومانی ویژه بیمه سینا و تجارت نو

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 100 هزارتومان تخفیف بیمه ثالث موتور از بیمه سینا و تجارت نو از بیمه دات کام بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

100,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف سایت بیمه دات کام 20% ویژه بیمه آسانسور

کد تخفیف سایت بیمه دات کام 20% ویژه بیمه آسانسور

با کپی کردن کد تخفیف و کلیک بر روی "خرید بیمه" میتوانید از 20% تخفیف بیمه آسانسور از بیمه دات کام بهره مند شوید.

20% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
کدتخفیف بیمه پزشکان و پیراپزشکان 20% از بیمه دات کام

کدتخفیف بیمه پزشکان و پیراپزشکان 20% از بیمه دات کام

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 20% تخفیف ویژه پزشکان و پیراپزشکان بیمه دات کام بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

20% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف بیمه دات کام 10% ویژه انواع بیمه

کد تخفیف بیمه دات کام 10% ویژه انواع بیمه

با کد تخفیف 10% میتوانید انواع بیمه را از بیمه دات کام تا سقف 500 هزارتومان تخفیف و برای تخفیف هایی که کمتر از 500 هزارتومان هستند اعمال خواهد شد. جهت دریافت تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید تا تخفیف در وبسایت بیمه دات کام برای شما اعمال شود.

10% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف بیمه دات کام 13% ویژه بیمه موتور و شخص ثالث

کد تخفیف بیمه دات کام 13% ویژه بیمه موتور و شخص ثالث

شما با استفاده از کد تخفیف می توانید از 13% تخفیف بیمه شخص ثالث و بیمه موتور سیکلت از بیمه دات کام استفاده کنید. برای استفاده بر روی "خرید بیمه" کلیک کنید.

13% تخفیف
منقضی
کدتخفیف

کد تخفیف بیمه دات کام برای خرید انواع بیمه:

سایت بیمه دات کام در حقیقت سامانه ای است که در آن یک شرکت بیمه گر بر اساس قواعد و قوانین، در طی مدت مشخصی متعهد می گردد تا زیان های احتمالی شخص بیمه گر را جبران کند. به این ترتیب بیمه را می توان یک راه مؤثر در مقابله با ریسک معرفی نمود. بیمه دات کام مجموعه ای است که از طریق آن می توانید در کمترین زمان و به آسانی و با پاسخ دادن به چند سؤال کوتاه، کیفیت و هزینه خدمات شرکت های مورد تائید و معتبر بیمه نظیر بیمه ایران، بیمه دی، بیمه رازی، بیمه سامان و ... را بررسی نمائید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید. بنابراین برای استفاده از کد تخفیف بیمه دات کام می توانید به سایت بیمه دات کام مراجعه نمایید و خدمات بیمه را به صورت ارزان تر دریافت کنید.

 

خدمات بیمه دات کام:

در وهله ی اول خدمات بیمه دات کام معطوف به شهر خاصی نیست و اگر به چند سوال ساده پاسخ دهید مجموعه ای از بهترین پیشنهادات را در مورد انواع بیمه ها مانند بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث و ... را برایتان خواهد داشت. باید بگوییم استعلام سوابق بیمه اهمیت فراوانی دارد و داشتن کد ملی کافیست تا سوابق بیمه خود را دریافت کنید. برای خرید بیمه باید از سوابق بیمه خود کاملا مطلع باشید، تا بتوانید از خدمات این سایت استفاده کنید.

اگر شما هم از دارندگان وسایل نقلیه هستید از مهمترین موضوعات که بر خلاف بیمه بدنه اجباری است، بیمه شخص ثالث می باشد. مالکان همیشه نگران صدمه های مالی و جبران خسارت های ناشی از حوادث ناگوار آن می باشند. بیمه دات کام گام بزرگی را، با معرفی شرکت های ارائه دهنده بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه برداشته است مخصوصا اینکه در این نوع بیمه، یعنی بیمه ی شخص ثالث سقف اعطای خدمات با پرداخت هزینه بیشتر می شود. صدور آنی بیمه های گردشگری و تجهزات الکترونیکی، ارائه بیمه ی آتش سوزی، زلزله، انفرادی و سازمانی جز طبقه بندی های این سایت می باشد. برای خرید بیمه شما می توایند به صورت اقساطی بیمه شخص ثالث و موتور سیکلت را نیز داشته باشید.


خدماتی که سایت بیمه دات کام ارائه می‌دهد عبارتند از:

  • خرید آنلاین بیمه: این سایت به مشتریان خود امکان خرید آنلاین بیمه را با قیمت مناسب و شرایطی ساده فراهم می‌کند.
  • مقایسه بیمه: مشتریان می‌توانند بین بیمه‌های مختلفی که توسط شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود، مقایسه کنند و برای خود بهترین بیمه را انتخاب کنند.
  • مشاوره بیمه: سایت بیمه دات کام تیمی از مشاوران بیمه حرفه‌ای دارد که به مشتریان خود در انتخاب بهترین بیمه کمک می‌کنند و به سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهند.
  • پشتیبانی مشتریان: این سایت به مشتریان خود پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌دهد تا در هر زمانی که نیاز دارند، به آن‌ها کمک کند.
  • ارائه خدمات پس از فروش: بعد از خرید بیمه، مشتریان می‌توانند از خدمات پس از فروش سایت بیمه دات کام استفاده کنند و در صورت نیاز به تمدید بیمه یا تغییرات دیگر، با تیم پشتیبانی سایت تماس بگیرند.


بیمه دات کام چه نوع بیمه ای را پوشش می دهد؟

بیمه دات کام یک سایت معتبر برای خرید بیمه آنلاین در ایران است و انواع مختلفی از بیمه‌ها را پوشش می‌دهد. به طور کلی، بیمه دات کام پوشش بیمه‌های زیر را ارائه می‌دهد:

  • بیمه شخص ثالث: بیمه شخص ثالث یکی از پرطرفدارترین بیمه‌ها در ایران است که در صورت وقوع حادثه، خسارات وارده به شخص ثالث را جبران می‌کند.
  • بیمه بدنه: بیمه بدنه ماشین، خودرو را در برابر خسارت‌های ناشی از حوادث مختلفی مانند تصادف، سرقت و آتش‌سوزی حفاظت می‌کند.
  • بیمه مسافرتی: این بیمه برای افرادی که به سفر خودرویی، هوایی و دریایی می‌روند، ارائه می‌شود و در صورت بروز حوادثی مانند بیماری، تصادف و سرقت، خسارات را جبران می‌کند.
  • بیمه مسئولیت: بیمه مسئولیت، در صورت وقوع حادثه و خسارت به شخص یا اموال ثالث، خسارات وارده را جبران می‌کند.
  • بیمه حوادث شخصی: این بیمه در صورت وقوع حوادثی مانند آسیب‌های جسمی، ناشی از تصادف و یا سایر حوادث، خسارات را جبران می‌کند.
  • بیمه مسکن: بیمه مسکن، مسکن شما را در برابر خطراتی مانند آتش‌سوزی، زلزله و سرقت حفاظت می‌کند.
  • بیمه عمر: بیمه عمر، در صورت فوت بیمه‌گذار، به جبران خسارات به خانواده او کمک می‌کند.
  • بیمه مهندسی: بیمه مهندسی، برای پروژه‌های ساختمانی و صنعتی، خطراتی مانند آتش‌سوزی و زلزله را پوشش می‌دهد.

بیمه موتور، مسئولیت پزشکان، آسانسور، ورزشی، تکمیلی درمان و کربلا نیز جزء سایر خدمات ارائه شده در بیمه دات کام است.


چه شرکتهای بیمه ای با سایت بیمه دات کام همکاری می کنند؟


بیمه دات کام با بیش از 20 شرکت بیمه معتبر در ایران همکاری می‌کند. برخی از این شرکت‌های بیمه عبارتند از:


1. بیمه البرز
2. بیمه آسیا
3. بیمه پاسارگاد
4. بیمه پارسیان
5. بیمه تعاون
6. بیمه تجارت نوین
7. بیمه توسعه
8. بیمه دانا
9. بیمه رازی
10. بیمه سامان
11. بیمه سرمد
12. بیمه سینا
13. بیمه فردا
14. بیمه کارآفرین
15. بیمه ما
16. بیمه ملت
17. بیمه نوین
18. بیمه همت
19. بیمه ورامین
20. بیمه گردشگری
این شرکت‌های بیمه انواع مختلفی از بیمه‌ها را ارائه می‌دهند و با همکاری با سایت بیمه دات کام، به مشتریان این سایت امکان خرید بیمه آنلاین با شرایط مناسب و قیمت رقابتی را می‌دهند.
 

مراحل خرید بیمه:

اولین اقدامی که برای خرید بیمه نیاز است انجام دهید این است که می توانید از طریق اپلیکیشن بیمه دات کام وارد صفحه استعلام بیمه ‌نامه مدنظرتان شوید. اطلاعات درخواستی را در کادرهای مرتبط و مشخص شده به صورت دقیق ثبت نمائید برای اینکه بتوانید نتیجه مطلوب را دریافت کنید. سپس برای اینکه به راحتی بتوانید قیمت ها را تنها با کلیک کردن روی دکمه استعلام در دسترس داشته باشید، اپلیکشن بیمه دات کام و سایت آن، فهرستی از شرکت‌های بیمه‌گر و شرایط مربوطه را جهت انتخاب متناسب با نیاز بیمه‌ای شما، نمایش خواهد داد. از طریق آن شم می توانید شرکت بیمه مورد نظر و تکمیل فرم پیشنهاد بیمه را انتخاب کنید. در انتها با دریافت کد رهگیری فرایند خرید بیمه ‌نامه شما پایان می یابد که در اسرع وقت به محل تعیین شده از سوی شما بدون هیچ هزینه ای ارسال خواهد شد. 

جمع بندی در خصوص سایت و اپلیکیشن بیمه دات کام:

اگر بخواهیم به طور مختصر به مطالب بیان‌شده نگاهی داشته باشیم باید بگوییم از مزایای بیمه داشتن می‌توان به حمایت از بیمه‌شده در مقابل خطرات احتمالی ناشی از کار و نیز حقوق و مزایای بازنشستگی نیز اشاره نمود. یکی از ویژگی های داشتن بیمه حمایت از بیمه ‌شده است که سبب می شود امکاناتی به سهولت در دسترس این افراد قرار گیرد و بتوانند با هزینه‌های خیلی کمتری نسبت به درمان و سایر موارد اقدام کنند. سایت بیمه دات کام سامانه‌ای است که امکان خرید آنلاین بیمه عمر و بیمه‌های اتومبیل مانند بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر در مورد بیمه‌ای اطلاعات کافی ندارید می‌توانید با مراجعه به این سامانه اطلاعات مورد نیازتان را در مورد آن کسب نمایید.

ارائه کد تخفیف بیمه دات کام در سایت تخفیف هات:

قطعا یکی از مواردی که مردم به دنبال آن هستند بیمه های مختلف است. تخفیف هات با توجه به اهمیت این موضوع بیمه دات کام را به کاربران خود معرفی می کند تا علاوه بر دریافت خدمات ویژه ی آن از مزایای تخفیف های استثنایی و تخفیف لحظه آخری موجود در سایت خود استفاده کنند. با وارد کردن کد تخفیف بیمه دات کام می‌توانید از تخفیف سامانه خرید آنلاین بیمه بهره‌مند شوید. برای خرید بیمه بدنه در اپلیکیشن بیمه دات کام بر روی گزینه خرید کنید کلیک نمایید. همچنین از کد تخفیف بیمه ازکی برای خرید دیگر بیمه ها مانند بیمه عمر و تکمیلی و … نیز میتوانید استفاده نمایید.

نظر مشتریان در خصوص خدمات بیمه دات کام:

اعتماد شرکت های بزرگ ارائه دهنده ی خدمات بیمه ای مثل بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث و ... به این سایت نشان دهنده ی استفاده ی بی شمار کاربران می باشد. ثبت و خرید بیمه آسان و تعداد شرکت حاضر باعث شده است تا خریداران زیادی در این سایت وجود داشته باشد. پس اگر به فکر خرید بیمه هستید ضمن اطلاع از سوابق بیمه خود همین الان به این سایت فروش بیمه سر بزنید و با کد تخفیف بیمه دات کام ارزان تر خدمات بگیرید.

راه های ارتباطی با بیمه دات کام

شماره تماس: 0214372
ایمیل: info@bimeh.com
 

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد