لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف الوپیک با استفاده از کد معرف

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
77
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات و با کپی کردن کد تخفیف و به اشتراک گذاشتن کد معرف خود می توانید امتیاز کسب کنید و از امتیازهای خود استفاده کنید بهره مند شوید. برای ورود به وبسایت الوپیک بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

FHS6K
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف الوپیک را برای پیک موتوری

اگر می‌خواهید مرسوله ای را ارسال کنید و اداره پست در نزدیکی محل اقامت شما وجود ندارد، می‌توانید الوپیک را برای بسته پستی خود انتخاب کنید. با کمک این پلتفرم با خیال راحت و در زمانی بسیار کمتر از اداره پست یا باربری بسته خود را به مقصد برسانید. اگر تا کنون با الو پیک آشنایی نداشته اید و از آن استفاده نکرده اید، برای سفارش اولین تاکسی موتوری می‌توانید از کد تخفیف الوپیک استفاده کنید. با استفاده از کد تخفیف الوپیک می‌توانید از طرف تحفیف هات تخفیف ویژه دریافت کنید و یک سفارش با قیمتی ارزان و به صرفه را تجربه کنید.

 

چرا الو پیک را انتخاب کنیم؟

دو عامل اصلی در تصمیم برای هر موضوعی زمان و هزینه است. هر شخص دوست دارد تصمیمی بگیرد که در کمترین زمان و با پرداخت حداقل هزینه به آنچه که در نظر دارد برسد. این دقیقا همان چیزی است که سایت alopeyk.com برای‌ شما فراهم خواهد کرد. مرسولات خود را از طریق پیک موتوری یا وانت بار در سریع ترین زمان ممکن و با منطقی ترین قیمت به مقصد مورد نظر خود می‌رسانید. همان طور که می‌بینید، تیم الوپیک تلاش می‌کند تا با فراهم کردن امنیت لازم و کیفیت مناسب، رضایت مشتریان خود را جلب کند. پس هر چه سریع‌ تر اولین سفیر موتوری را سفارش دهید و برای آن از کد تخفیف الوپیک استفاده کنید تا تخفیف ویژه دریافت کنید و قیمت کمتری بپردازید یا به صورت رایگان مرسوله خود را ارسال کنید.

 

آیا می‌توانیم به الو پیک اعتماد کنیم؟

بله تیم سایت alopeyk.com در تلاش هستند تا یک محیط کاملا ایمن را برای مشتریان خود فراهم کنند تا آن ها با خیال راحت مرسولات خود را ارسال کنند. تیم پشتیبانی این سایت به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت دهی و پاسخ دهی سوالات و مشکلات مشتریان است. همچنین اطلاعات مورد نیاز و ضروری سفیران الوپیک (رانندگان یک موتوری ها و وانت بار ها) پس از قبول درخواست شما، در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما به صورت کاملا متوجه خواهید شد که چه کسی قرار از مرسوله را از شما بگیرد و به فردی در مقصد تحویل دهد. نکته مهم دیگر این است که پس از آنکه سفیر، مرسوله شما را دریافت کرد و راه افتاده، شما ردی نقشه گوشی خود خواهید دید که او دقیقا کجاست و چقدر با مقصد فاصله دارد.

 

الوپیک


 

 

آیا می‌توانیم از این اپلیکیشن برای توزیع محصولات خود اسفاده کنیم؟

بله صد در صد. اگر شما یک کسب و کار کوچک دارید، الو پیک می‌تواند یکی از توزیع کنندگان محصولات شما باشد. از طریق قسمتی به نام سفارشات انبوه، می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. سفارشات انبوه به مشتریانی که بیش از ۵۰ مقصد و مرسولات را در انرازه های مشابه جهت توزیع در نظر گرفته اند، این امکان را می‌دهد که مقاصد خود را به چندین سفارش الوپیک در بهینه ترین زمان، قیمت و مسیر تبدیل کنند. مزیت کار این است که تفاوت قیمت بسیار زیادی با یک نوع سفارش عادی دارد و بسیار به صرفه تر است.

 

نحوه دسترسی به اپلیکیشن الوپیک

اپلیکیشن این تیم برای هر دو سیستم عامل اندورید و ios در دسترس است. شما می‌توانید پس‌از دریافت این اپلیکیشن از طریق خود سایت alopeyk.com و نصب آن، برای خود یک حساب کاربری بسازید و اولین سفارش خود را ثبت کنید. فراموش نکنید که برای اولین سفارش تاکسی موتوری می‌توانید از کد تخفیف الوپیک که از طرف تخفیف هات برای شما فراهم شده است استفاده کنید.

 

آشنایی با قابلیت منحصر به فرد الوپیک - سرویس ناوگان اختصاصی

ناوگان اختصاصی جدید ترین سرویس الوپیک است که ویژه سازمان ها طراحی شده است. از طریف این قسمت، سازمان ها می‌توانند سفیران را طبق شرایط خاص و برای انجام یک کار مشخص در اختیار بگیرند. تفاوت پیک اختصاصی با درخواسک پیک در لحظه این است که دیگر نگران پیدا نشدن سفیر نیستید و یا زمان طولانی ممتظر نمی‌مانید تا یک سفیر درخواست شما را قبول کنید. با عقد یک قرارداد، شما یک سفیر را به مدت مشخص و در ساعت های مشخص استخدام می‌کنید و ارسال مرسولات خود را به وی می‌سپارید.

 

در پایان لازم به ذکر است که کدتخفیف اسنپ، تخفیف هایی مانند تخفیف لباس ورزشی زنانه، سفارش غذا آنلاین و ... را می توانید از تخفیف هات دریافت نمایید.

 

ارسال نظرات