لوگو تخفیف هات

سالاد الویه

سالاد الویه

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
غذای آماده و نودل
غذای آماده و نودل
5 تخفیف
1
فرآورده‌های منجمد و یخچالی
فرآورده‌های منجمد و یخچالی
4 تخفیف
0
تن ماهی
تن ماهی
1 تخفیف
0
کنسرو و کمپوت
کنسرو و کمپوت
10 تخفیف
0
سبزی و پودر جوانه
سبزی و پودر جوانه
2 تخفیف
0
سوپ و دسر
سوپ و دسر
12 تخفیف
0
سایر غذاهای آماده
سایر غذاهای آماده
3 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
تخفیف 5% خرید جوجه کباب و ناگت مرغ
قیمت قدیم
196,700
سود شما
9,840
قیمت جدید
186,860
فعلا معتبر
فروش کوکو سبزی آماده با 5% تخفیف
قیمت قدیم
84,600
سود شما
4,230
قیمت جدید
80,370

سالاد الویه و خواص آن:

سالاد الویه یکی از محبوب‌ترین غذاهای آماده در بین مردم ایران است که ترکیب موادغذایی متنوع و خوشمزه در کنار سس مایونز باعث شده که از کودکان تا یک فرد بزرگسال طرفدار آن باشند. سالاد الویه غنی شده از ویتامین ها و پروتئین است.گوشت سینه مرغ به کار رفته شده در سالاد الویه، حاوی پروتئین بالایی است. همچنین که گوشت مرغ دارای کمترین میزان چربی است به حدی که چربی آن با روغن گیاهی برابری می کند. شما با افزودن گوشت سینه مرغ به سالاد الویه ۳۰ درصد از ویتامین B6 بدن خود را تامین می کنید.

ویتامین های موجود در این ماده خوراکی:

سالاد الویه خوراکی غنی شده از ویتامین هایی نظیر سیب زمینی، نخود فرنگی، تخم مرغ، هویج و ... است . ویتامین C موجود در سیب زمینی باعث جلوگیری از بیماری اسکوربیت می شود. همچنین سیب زمینی سالاد الویه به علت پتاسیم زیاد باعث تمیز شدن کبد هم می شود. نخود فرنگی نیز منبع غنی از ویتامین B6 و k1 می باشد که برای سلامت استخوان عالی می باشد و از سیستم قلبی و عروقی حفاظت می کند. برای مثال تخم مرغ سرشار از ویتامین دی و ضد سرطان سینه است که مفید برای بینایی و تقویت حافظه می باشد.

نکات مهم در خصوص خرید غذاهای آماده:

امروزه محصولات آماده و نیمه آماده تنوع بسیار زیادی دارند. در صورت کمبود وقت برای تهیه وعده غذایی خود، می توانید با غذاهای آماده از غذای کامل و سالمی بهره مند شوید. سالاد الویه ای که به صورت بهداشتی و سالم تهیه شده است، یکی از غذاهایی است که برای هر سن و رژیم غذایی مناسب است. خرید این محصول می تواند هم به صورت حضوری و هم اینترنتی صورت بگیرد. اما تهیه این غذا که آغشته به سس هستند و ترکیباتی مثل تخم مرغ و انواع پروتئین وجود دارد بهتر است به صورت تازه مصرف شود و به تاریخ آن توجه کنید.

ارائه کد تخفیف خرید سالاد الویه و انواع غذای آماده به صورت واقعی و جذاب:

برای استفاده از کد تخفیف خرید انواع غذاهای آماده و نیمه آماده به صورت بهداشتی و با کیفیت مرغوب می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع این محصولات مطلع شوید تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشید.

ارسال نظرات