لوگو تخفیف هات

خرما

خرما

امتیاز دهید
(امتیاز 3 از 1 رای)
عسل و مربا
عسل و مربا
4 تخفیف
0
بیسکویت، کیک و کلوچه
بیسکویت، کیک و کلوچه
7 تخفیف
1
چیپس، پفک و پاپ کورن
چیپس، پفک و پاپ کورن
6 تخفیف
0
حلوا شکری، ارده و کنجد
حلوا شکری، ارده و کنجد
2 تخفیف
0
آبنبات، شکلات و غلات صبحانه
آبنبات، شکلات و غلات صبحانه
8 تخفیف
1
خرما و میوه خشک
خرما و میوه خشک
2 تخفیف
1
سایر تنقلات
سایر تنقلات
1 تخفیف
0
لواشک، آدامس و پاستیل
لواشک، آدامس و پاستیل
6 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
تخفیف تا 17% برای میوه خشک و منجمد
قیمت قدیم
496,000
سود شما
84,320
قیمت جدید
411,680
فعلا معتبر
خرید قیمت خرما با 51% تخفیف
قیمت قدیم
710,000
سود شما
360,000
قیمت جدید
350,000

خواص خرما:

خرما انواع مختلفی دارد که هر کدام خواص فوق العاده ای برای بدن دارند. همچنین در درمان و جلوگیری از بیماری ها به بدن کمک می کنند و برای پوست و مو نیز مفید است. هر خرما شامل حدود 20 کالری هستند و حاوی مقادیری کلسیم و کربوهیدرات میباشند. این خوراکی نیز غنی از آنتی اکسیدان ها است. خوردن خرما می تواند سلامت دستگاه گوارشی شما را بهبود دهد. این خوراکی یکی از غذاهای عالی برای سلامت دستگاه گوارش است. اگر شما مشکلاتی مثل یبوست یا بسیاری دیگر از مشکلات گوارشی دارید می تواند علائم این مشکلات را کاهش دهد.

فوائد میوه های خشک شده:

در حالت طبیعی میوه خشک شده می تواند یک میان وعده مناسب برای رفع احساس گرسنگی باشد. به همین دلیل می تواند جایگزین مناسبی برای میوه تازه در خارج از فصل آن باشد. میوه در هر حالتی چه تازه باشد و چه خشک شده، برای شما خوب است و فوایدی به همراه دارد. مهم ترین وجه تمایز میوه خشک شده با میوه های تازه، تبخیر آبی است که حاوی مقادیر قابل توجهی مواد مغذی است. البته میوه خشک شده برای مصرف در شرایط خاص مانند تغییر فصل مفید است.

انواع میوه خشک شده:

میوه‌های خشک سرشار از پروتئین است. همچنین مواد ضروری دیگری مثل ویتامین‌ها، مواد معدنی و ... را هم در خود دارند. برگه هلو، به عنوان منبعی عالی برای فیبر، سیب خشک به عنوان میان‌ وعده‌ای کم کالری، آلو خشک و... از انواع میوه های خشک شده به حساب می آیند. خوبی میوه‌ خشک این است که حجمش به ‌شدت کمتر از میوه‌ی تازه است و زمان ماندگاری‌اش هم خیلی بیشتر است. به‌ جز از دست رفتن مقدار کمی از مواد مغذی، میوه‌های خشک به دلیل داشتن مقادیر فراوان مواد مفید و ضروری برای بدن، یک میان‌وعده‌ ی محبوب به شمار می رود.

ارائه کد خرید خرما و میوه خشک با تخفیف واقعی و جذاب:

برای استفاده از کد تخفیف انواع میوه های خشک شده و خرما می توانید به وب سایت تخفیف هات به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان در این زمینه مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین میان وعده ها ی خوشمزه و تنقلات نظیر خرما مطلع شوید. این مجموعه بهترین کد تخفیف را نیز برای مردم در نظر گرفته است تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد