لوگو تخفیف هات

سرکه سیب

سرکه سیب

امتیاز دهید
(امتیاز 3 از 1 رای)
زعفران، زرشک و تزئینات غذا
زعفران، زرشک و تزئینات غذا
4 تخفیف
0
زیتون، ترشی و شور
زیتون، ترشی و شور
8 تخفیف
0
آبلیمو، آبغوره و سرکه
آبلیمو، آبغوره و سرکه
3 تخفیف
1
رب و کنسرو گوجه
رب و کنسرو گوجه
2 تخفیف
1
نمک و ادویه
نمک و ادویه
4 تخفیف
0
سس
سس
4 تخفیف
0
سایر چاشنی ها
سایر چاشنی ها
0 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
خرید آبلیمو و آبغوره با 34% تخفیف
قیمت قدیم
85,000
سود شما
29,000
قیمت جدید
56,000
فعلا معتبر
تخفیف 34% خرید آب لیمو
قیمت قدیم
85,000
سود شما
29,000
قیمت جدید
56,000

خواص سرکه سیب:

سرکه سیب یک نوع سرکه است که از آب سیب تخمیرشده به دست می‌آید. از سرکه سیب به عنوان چاشنی برای سس سالاد، چاشنی مورد نیاز برای خواباندن مواد غذایی، استفاده می شود. سرکه سیب می تواند موجب سیری زود رس شود که در حقیقت به شما کمک می کند کالری کمتری مصرف کنید و منجر به کاهش وزن می شود. به عنوان مثال پتاسیم موجود در سرکه‌ سیب می‌تواند برای تسکین دردهای آرتروز سودمند باشد و از گرفتگی عضلات جلوگیری می‌کند. بهترین راه برای ترکیب سرکه سیب در رژیم غذایی استفاده از آن در پخت و پز است.

فوائد استفاده از طعم دهنده های غذا:

آبلیمو به دلیل ترکیباتی که دارد به کاهش وزن کمک می کند و در رژیم غذایی برای افرادی که افزایش وزن دارند مشاهده می‌شود. از کاربرد های آبلیمو می توان به تهیه انواع سالادها، انواع غذاها، ترد کردن و نرم کردن انواع گوشت و درست کردن شربت اشاره نمود. همچنین آبلیمو و آبغوره از چاشنی های محبوب در کنار غذا محسوب می شوند. از خواص آبغوره می توان به درمان کننده پا درد و کمردرد، درمان ورم مخاط دهان و نرمی لثه ها اشاره نمود. همچنین آبغوره حاوی پتاسیم است و تاثیر زیادی در درمان سیاتیک و رماتیسم دارد.

انواع چاشنی ها:

چاشنی ها در انواع و اقسام مختلف نظیر سرکه سفید، سرکه انگور و ... در کنار غذاهای ما قرار گرفته و تنوع طعم و لذت افزون تری به وجود می آورند. سرکه سفید سرشار از مواد مغذی از جمله ویتامین B1، ریبوفلاوین و نمک‌های معدنی است. اگر می‌خواهید بدن‌تان عملکرد سالمی داشته باشد می‌توانید سرکه سفید مصرف کنید. مقدار پتاسیم در سرکه انگور بالاست در حالی که مقدار سدیم آن نسبتا کم است. در واقع یکی از فواید سرکه انگور، ارتقای سلامتی قلب است.

ارائه کد تخفیف خرید آبلیمو، آبغوره، سرکه سیب و ... به صورت واقعی و جذاب:

برای استفاده از کد تخفیف خرید انواع طعم دهنده ها نظیر سرکه سفید، سرکه انگور و ... می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع این محصولات مطلع شوید. این مجموعه بهترین کد تخفیف را نیز برای مردم در نظر گرفته است تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.

ارسال نظرات