لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

دریافت سکه از گردونه شانس بازی کوییز آف کینگز

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
149
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با چرخاندن گردونه شانس در اپلیکیشن کوییز آف کینگز می ‌توانید از جوایز مختلفی نظیر تا 120 سکه، یک ساعت بازی نامحدود، تا 2.5 برابر امتیاز آواتار و 3 جان اضافه بهره‌ مند شوید. برای ورود به وب سایت کوییز آف کینگز روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کوییز آف کینگز، بزرگترین بازی آنلاین ایرانی:

امروزه بازی و سرگرمی های زیادی برای سیستم عامل های مختلف گوشی مثل اندروید، آی او اس و ... وجود دارد. این بازی ها برای پر کردن اوقات فراغت ایجاد شده اند. اما اغلب این بازی ها در آخر فایده ای برای ما ندارند. معمولا این بازی سبب هدر رفتن وقت و از دست دادن فرصت ها برای ادامه زندگی می‌شود. اما در طی چند سال گذشته یک بازی بسیار محبوب ایرانی به بازار ارائه شده است. این بازی که کوییز اف کینگز نام دارد، می‌تواند یک تفریح سودمند برای شما باشند. در این بازی سوالاتی در حوزه های مختلف مثل ورزشی، گردشگری، جغرافیا، مذهبی و ... مطرح می‌شود. شما با پاسخ دادن به این سوالات ضمن اینکه اوقات فراغت خود را به نحوی پسندیده سپری می‌کنید، اطلاعات عمومی خود را در حوزه های مختلف افزایش می‌دهید.

کد تخفیف کوییز آف کینگز


 

درباره‌ی کوییز اف کینگز بیشتر بدانیم:

شما پس از دانلود کوییز آف کینگز به پاسخ دادن سوالات مطرح شده مشغول می‌شوید. اما اگر اطلاعات جامعی نسبت به این بازی داشته باشید، در ادامه‌ی راه مصمم تر و راغب تر می‌شوید. این بازی در طی سالیان گذشته چندین و چند جایزه در مسابقه های مختلف کسب کرده است و امروزه توانسته است مخاطبان میلیونی داشته باشید. این بازی به طوری طراحی شده است که 18 سوال را در 6 طبقه بندی مختلف بین دو نفر مطرح می‌کند و یک مسابقه هیجان‌انگیز بین آنها برگزار می‌کنند. هر چه بتوانید سوالات بیشتری را پاسخ بدهید سکه های بیشتری را به دست می‌آورید و در ادامه راه اگر در پاسخگویی به سوالی به مشکل برخوردید، می‌توانید از این سکه ها برای کمک گرفتن برای حل سوال استفاده کنید. هم‌چنین اگر سوال مناسبی دارید، می‌توانید این سوال را طرح کنید و دیگر مخاطبان این بازی به سوال شما پاسخ می‌دهند. با کوپن تخفیف کوییز اف کینگز می توانید به خرید سکه بپردازید.

مزایای بازی کوییز اف کینگز:

بازی کوویز اف کینگز برای کسانی که از رقابت در حوزه های اطلاعات عمومی استقبال می‌کنند، بسیار مناسب است. این بازی در سال 1394 معرفی شده و امروزه به عنوان دومین بازی پرطرفدار موبایلی بین کاربران ایرانی شناخته می‌شود. از مزایای این بازی می‌توان به رایگان بودن دانلود کوییز آف کینگز اشاره کرد. البته این مورد را در نظر داشته باشید که این بازی پرداخت درون برنامه‌ای دارد و اگر قصد خرید سکه را داشته باشید حتما از کد سکه رایگان کوییز و کد سکه رایگان کوییز اف کینگز وکد سکه کوییز که در تخفیف هات هست استفاده نمایید و باید با توجه به نرخ قیمت هایی که این بازی در نظر گرفته است، هزینه آن را با کوپن تخفیف کوییز اف کینگز و کدهای هدیه کوییز اف کینگز پرداخت کنید. امروزه بازی آنلاین اندروید و آی او اس زیادی در نرم افزار های بازار و گوگل پلی وجود دارد. اساس این بازی نیز به صورت آنلاین می‌باشد و گیمر ها باید در مدت زمان مشخص شده و به صورت آنلاین به سوالات پاسخ بدهند. مسلماً هر کس دانش بیشتری داشته باشد، برنده بازی خواهد بود.

دانلود کوییز آف کینگز ب


 

ساخت اکانت در بازی کوییز اف کینگز:

ابتدا با توجه به قوانین و مقرراتی که در اکثر بازی آنلاین اندروید وجود دارد، باید در این اپلیکشین ثبت نام کنید. این کار معمولاً برای ثبت سوابق و امتیازاتی است که شما در حین بازی به دست می‌آورید. پس از آن که وارد بازی شدید، باید بر روی گزینه شروع یک بازی جدید کلیک کنید. با این کار شما می‌توانید برای رقابت بر سر اطلاعات عمومی با یک حریف شانسی رقابت کنید و یا اینکه با در اختیار داشتن آی دی دوستتان یک رقابت هیجان انگیز را با اطرافیان و دوستانتان داشته باشید. انتخاب موضوع بین شما و رقیبتان تقسیم می‎‌شود. بدین صورت که اگر شما یک موضوع را برای سوال اول انتخاب کردید، موضوع سوال دوم را باید طرف مقابلتان انتخاب کند. برای پاسخ به سوالات شما نهایتاً 12 ساعت فرصت دارید و در این فاصله شما می‌توانید حتی یک بازی دیگر را شروع کنید.

امکانات بازی Quiz Of Kings:

سازندگان این بازی با در نظر گرفتن سلایق و علایق مخاطبان خود امکاناتی را به این برنامه اضافه کردند. امکان چت و صحبت با طرف مقابل، امکان خرید سکه با خرید های درون برنامه‌ای و ... از جمله این امکانات می‌باشد. البته سازندگان این بازی در نظر دارند که در هر به‌روزرسانی این بازی، امکانات دیگری را به آن اضافه کنند. افزودن امکانات جدید این بازی را جذاب تر می‌کند و مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند. انتخاب موضوع سوالات به دست کاربران، رقابت و چت گروهی و لیگ هفتگی و همچنین حالت های دیگر بازی مانند بازی نامحدود و لیگ ستاره ها و ... از جمله امکانات دیگر این نرم افزار می باشد. شما پس از دانلود کوییز آف کینگز از اهمیت این امکانات آگاه می‌شوید. این امکانات بازی را که در ابتدا یک ایده ساده بود، به یک بازی پرطرفدار تبدیل کرده است.

بازی آنلاین اندروید


 

کد هدیه بازی کوییز آف کینگز تا 1399 سکه رایگان:

همانطور که در ابتدا اشاره شد بازی هایی رقابتی در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند. این بازی نیز در کشور ما محبوبیت زیادی دارد. در واقع زمانی که شما بازی را برای اولین بار اجرا میکنید در کمتر از ۵ دقیقه به طور کامل به بازی مسلط میشوید. سازندگان این بازی برای جلب رضایت مخاطبان و ایجاد یک بستر مناسب تر برای رقابت کد تخفیف کوییز آف کینگز و یا کد های هدیه کوییز اف کینگز را تا 1399 سکه رایگان در نظر گرفته اند. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت تخفیف هات این کوپن تخفیف و کد تخفیف کوییز آف کینگز و صدها کدتخفیف دیگر مانند کد جایزه کوییز اف کینگز و کد هدیه کوییز به طور کاملاً رایگان دریافت نمایید. بنابراین قبل از هر خریدی با مراجعه به وب سایت تخفیف هات و استفاده از کدتخفیف که برای شما در نظر گرفته شده است، خریدی ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه تر را با کوپن تخفیف تجربه کنید.

 

جدیدترین کد جایزه کوییز اف کینگز:

جدیدترین کد جایزه کوییز اف کینگز را از سایت های مختلف مطلع شوید و از آن استفاده نمایید. كد جايزه كوييز اف كينگ بیشتر برای دریافت سکه بیشتر و ایجاد آواتارهای مختلف می باشد. کد جایزه کوییز را می توانید فقط در بازی کوییز استفاده نمایید و در خرید اینترنتی اسباب بازی نمی توانید از آن استفاده کنید. بازی کوییز قابلیت ایجاد گروه و صحبت در آن و بازی گروهی را فراهم کرده است تا بتوانید با دوستان و آشنایان خود به صورت گروهی به رقابت بپردازید. با این قابلیت های بازی کوییز افراد زیادی به استفاده از آن پرداخته و سرگرمی مناسبی برای تمام سنین است.
 

ارسال نظرات