لوگو تخفیف هات

کد تخفیف درمانکده تا 15 هزار تومان ویژه دریافت نوبت

15,000 تومان
0
254
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید از 15 هزار تومان تخفیف برای دریافت آنلاین نوبت حضوری از درمانکده بدون محدودیت استفاده بهره مند شوید. برای ورود به سامانه درمانکده بر روی "دریافت نوبت" کلیک نمایید.

Bk15hot
دریافت نوبت
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف درمانکده برای استفاده از خدمات پزشکی

این روز ها نوبت گیری از پزشک ها کار ساده ای نیست. اکثر آن ها زمان خالی ندارند و نوبت دهی آن ها ممکن است حتی تا چند ماه نیز طول بکشد. علاوه بر این پیدا کردن یک پزشک ماهر در تخصص های مختلف نیز نیازمند جست و جو و پرس و جوی بسیار است. در برخی از اوقات پزشک های متخصص و ماهری که پیدا می‌کننیم نیز با محل سکونت ما بسیار فاصله دارند و این موضوع باعث سخت تر شدن مراجعه حضوری می‌شود. اما درمانکده با ارائه خدمات پزشکی به صورت آنلاین این سختی ها را آسان کرده است. این خدمات شامل نوبت گیری، مشاوره و ویزیت آنلاین و غیره است. همچنین می‌توانید از کد تخفیف درمانکده برای استفاده از این خدمات استفاده کنید. کدتخفیف درمانکده به شما تخفیف ویژه از طرف سایت تخفیف هات هدیه می‌کند.

 

کد تخفیف درمانکده
 

 

چرا از خدمات آنلاین پزشکی درمانکده استفاده کنیم؟

صرفه جویی در زمان یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از خدمات آنلاین پزشکی درمانکده است. شما می‌توانید به جای پیمودن راه های طولانی و تلف کردن مقدار قابل توجهی از زمان در ترافیک، از نوبت گیری ویزیت آنلاین استفاده کنید. علاوه بر این امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا، مطب ها یکی از پر ریسک ترین مکان ها برای ابتلا به کرونا هستند چرا که بسیاری از بیماران برای درمان کرونا به این مطب ها مراجعه می‌کنند. پس مزیت مهم دیگر این است که شما بدون آن که سلامت خود را به خطر بیاندازید، با پزشک مورد نظرتان صحبت کرده و مشکل خود را توصیح می‌دهید.

 

با استفاده از کد تخفیف درمانکده از چه تخصص هایی می‌توان استفاده کرد؟

تخصص های پزشکی که در درمانکده وجود دارند، تقریبا تمامی حوزه ها را در بر می‌گیرند و شما حتما آن چه که مد نظر دارید را در این سایت پیدا کرده و می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات آن ها با قیمت مناسب، از کد هدیه درمانکده استفاده نمایید. این زمینه ها شامل موارد زیر است:

گوارش، کبد و آندوسکپی

غدد و متابولیسم

گوش، حلق و بینی

مغز و اعصاب

خون و آنکولوژی

پوست و مو

روماتولوژی

جراحی مغز و اعصاب

روانپزشکی

ارتوپدی (کودکان و بزرگسالان)

اندرولوژی و لاپارسکوپی

آنژیوپلاستی

اورولوژی (کلیه و مجاری ادراری)

تغذیه

توان بخشی و طب فیزیکی

چشم پزشکی و قرنیه

بیماری های عفون

کودکان

قلب و عروق

داخلی

 

کدتخفیف درمانکده
 

 

برای جراحی ها می‌توانیم از درمانکده مشاوره بگیریم؟

بله. همان طور که گفته شد تخصص های ارائه شده بسیار جامع هستند و هر آنچه که بخواهید را می‌توانید از طریق این سایت به آن دسترسی پیدا کنید. برای جراحی ها هم می‌توانید از کدتخفیف درمانکده بهره‌مند شوید. جراحی هایی مثل بینی، پلاستیک و زیبایی، شبکیه و لیزر، شانه و گردن، قلب، فک و صورت، مغز و و اعصاب، لاپاروسکوپی و ...

 

آیا درمانکده یک مرکز پزشکی یا درمانی است؟

خیر. درمانکده در واقع جمعی از پزشکان و متخصصان هستند که برای خدمت رسانی آنلاین به مردم گرد هم آمده اند. تلاش این تیم آن است که هزینه های درمانی را، علی رغم حفظ کیفیت، به حداقل برساند تا مردم به راحای بتوانند از آن ها بهره‌مند شوند. در حال حاضر کد هدیه درمانکده برای شما قیمت های مناسب تری را فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر، خدمت رسانی این تیم تنها برای شهر تهران است. اما همگی در تلاش هستند تا این گستره را تا شهر های دیگر نیز افزایش دهند چرا که امروزه به علت تعداد مراجعین بالا به پزشک های عمومی و بیمارستان ها برای درمان کرونا، چنین بستر آنلاینی می‌تواند هم به درمان سریع تر کرونا کمک کند و هم از شیوع زیاد آن جلوگیری نماید.

 

نکته مهم در خصوص مشاوره آنلاین درمانکده

این سامانه برای ارائه خدمات در صورت رخداد موارد اورژانسی و یا مواردی که در آن حضور فیزیکی متخصص، معاینه بالینی یا اندازه گیری علایم حیاتی نیاز باشد ایجاد نشده است و در چنین مواردی نمی‌توان از کدتخفیف درمانکده استفاده کرد. در چنین شرایطی باید با اورژانس شهر مربوطه یا هر مرجع در نظر گرفته شده برای رسیدگی به آن مورد اورژانسی تماس حاصل شود.

 

در پایان لازم به ذکر است که کد تخفیف دکتر اسنپ ، تخفیف ادکلن ، تخفیف پوشک و ... را می توانید از سایت تخفیف هات، کاملا رایگان و معتب ردریافت نمایید.

 

ارسال نظرات