لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف تاپلرن تا 70% برای انواع آموزش ها ویژه بلک فرایدی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
1
1285
2.5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید تا 70% تخفیف ویژه تاپ لرن به مناسبت بلک فرایدی را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده آموزش ها بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خودآموزی، کسب تجربه و ورود به بازار کار با تاپ لرن:

تاپ‌لرن پلتفرمی است که به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه بتوانید مهارت های مختلف را یاد بگیرید. یاد گرفتن مهارت های مختلف به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی وارد بازار کار بشوید و بتوانید با مهارتی که فرا گرفته‌اید، به کسب درآمد مشغول شوید. در تاپ لرن شما می‌توانید مباحثی مانند آموزش برنامه نویسی اندروید، آموزش فوتوشاپ، آموزش برنامه‌نویسی پایتون، آموزش طراحی سایت و... را با کمترین هزینه و در گاهی اوقات به صورت رایگان را آموزش ببینید. شما در تاپ لرن همیشه می‌توانید به روز باشید. شما در این وب سایت با موضوعاتی مانند بانک های اطلاعاتی، برنامه نویسی های تحت ویندوز، سئو، سیستم عامل و... دسترسی دارید و می‌توانید با توجه به علاقه‌مندی و سلایق خود موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید و حتی اگر در مبحثی مهارتی دارید، مهارت خود را ارتقا بدهید.

 

تاپ لرن
 

 

وب سایت تاپ لرن را بهتر بشناسیم:

هم‌اکنون در تاپ‌لرن 143121 دقیقه آموزش مجازی وجود دارد. نزدیک به 108 مدرس باتجربه در حال حاضر در حال تدریس مباحثی مانند آموزش برنامه نویسی اندروید, آموزش فوتوشاپ، آموزش برنامه نویسی، آموزش طراحی سایت هستند. هنرآموزان می‌توانند با ایجاد حساب کاربری در این وب سایت به مباحثی که علاقه دارند، دسترسی پیدا کنند. تا این لحظه 117589 هنرآموز از آموزش های این وب سایت استفاده کنند. تعداد بالای هنرآموزان و دانش‌آموزان نشان می‌دهد که آموزش های این وب سایت در زمینه‌های مختلف بسیار موثر و کارآمد بوده است. کد تخفیف تاپ لرن فرصت مناسبی است که بتوانید از آموزش های این وب سایت در جهت بهبود مهارت‌های خود بهره ببرید. در این وب سایت نکاتی برای فریلنسر شدن به عنوان برنامه‌نویس، نکات ساده برای بهینه سازی مراحل ساخت لینک، آموزش مقدماتی تا پیشرفته جاوا اسکریپت و ده ها آموزش دیگر مطابق با نیازمندی‌ های بازار کار وجود دارد.

 

با تاپ لرن همیشه به روز باشید:

وب سایت تاپ‌لرن در پاییز 1396 به مرحله‌ی اجرا رسید. این وب سایت یک پلتفرم کاملا متفاوت در زمینه یادگیری و آموزش بوده و اهدافی مانند ایجاد فرصت های مناسب برای کسب و کار , توسعه و نگهداری نرم افزار, فن آوری های جدید و ایجاد روحیه های خلاقانه را برای دانش آموزان و هنرآموزان دنبال می‌کند. اگر شما علاقه دارد به صورت انفرادی برای بالا بردن مهارت های خود در جهت کسب و کار از آموزش آنلاین استفاده کنید، تاپ لرن کی از بهترین گزینه های شما خواهد بود . کافیست با مشاهده بیش از 10 ها ساعت ویدئویی که در سایت به صورت رایگان می باشد مهارت های خود را افزایش دهید . همچنین با هزینه هایی باور نکردنی که برای دوره های خاصی در سایت گذاشته شده است می توانید به صورت حرفه ای مهارت های خود را به سطح حرفه ای برسانید.

 

فیلم آموزشی
 

 

چرا تاپ لرن بهترین است؟

این وب سایت با برگزاری بیش از صد ها کلاس حضوری و آموزش به هزاران دانشجو به صورت عمومی و هم‌چنین دوره های خصوصی با موسسه هایی مانند سایپا یدک، منطقه آزاد قشم، گروه پلیمر بوشهر، ایران خودرو، گسترش انفورماتیک ایرانیان، کشت و صنعت رژین تاک تجربه فراوانی در حوزه آموزش به دست آورده است. این وب سایت در تلاش است با استفاده از همین تجربه ها در جهت افزایش سطح کیفی دوره‌های خود بهره بگیرد. برخی از مهم‌ترین ویژگی های این وب سایت عبارتند از:

 

• شما در این وب سایت به بیش از صدها ویدئو رایگان دسترسی دارید.

 

• شما این امکان را دارید که رزومه تایید شده اساتید را مطالعه نمایید.

 

• با گذراندن دوره های ویژه مدرک متعبر دریافت کنید.

 

• کیفیت فوق العاده صدا و تصویر از ویژگی های این وب سایت می‌باشد.

 

• شما می‌توانید قبل از شرکت در یک دوره سر فصل های آموزشی را مشاهده کنید.

 

کد تخفیف تاپ لرن ویژه آموزش رایگان در تخفیف هات:

کد تخفیف تاپلرن این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید به آموزش های این وب سایت با هزینه‌های بسیار پائین دسترسی باشید. این کد تخفیف و صدها کد تخفیف دیگر در وب سایت تخفیف هات برای استفاده شما عزیزان قرار گرفته‌اند. شما هم‌چنین می‌توانید برای این‌که خریدی ارزان قیمت و مقرون به صرفه را تجربه کنید، از تخفیف لحظه آخری این وب سایت استفاده کنید.

 

ارسال نظرات