لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف10% بیمه دات کام ویژه بیمه ورزشی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
4434
4.6
اشتراک گذاری
کد تخفیف بیمه دات کام
راهکار اول: منقضی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از10% تخفیف ویژه بیمه ورزشی بدون سقف خرید از سایت بیمه دات کام بهره مند شوید. جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی گزینه "خرید بیمه" کلیک نمایید.

h-03sport
خرید بیمه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

توضیحات وب سایت بیمه دات کام، سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه نامه:

وب سایت بیمه دات کام سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه نامه است و از طریق این وب سایت می توانید خرید بیمه تجهیزات الکترونیک و بیمه لوازم برقی را با کوپن تخفیف و کد تخفیف بیمه دات کام با 25% تخفیف انجام دهید.

خصوصیات استعلام، مقایسه و خرید آنلاین:

وب سایت بیمه دات کام یک وب سایت برای خرید و مقایسه آنلاین انواع بیمه ها شامل بیمه وسایل نقلیه، بیمه اشخاص، بیمه اموال و ... با کوپن تخفیف بیمه دات کام است. بیمه اشخاص در این وب سایت شامل بیمه مسافرتی، بیمه مسافرتی ویژه و بیمه درمان تکمیلی می باشد. بیمه وسایل نقلیه شامل بیمه ثالث سواری، بیمه ثالث موتور سیکلت و بیمه بدنه است. بیمه اموال شامل بیمه آتش سوزی، بیمه زلزله و بیمه تجهیزات الکترونیک است که راهنمای خرید هر کدام در وب سایت بیمه دات کام موجود است.

بیمه تجهیزات الکترونیک خسارت های فیزیکی، ناگهانی و غیر قابل پیش بینی وارد شده به کلیه تجهیزات و دستگاه هایی را تحت پوشش قرار می دهد که ارزش قیمتی قطعه های الکترونیکی آن ها از ارزش قیمتی قطعات مکانیکی بیشتر باشد. بیمه این گونه وسایل می توان به موبایل، تبلت، لپ تاپ، کنسول های بازی، کامپیوتر های رومیزی، تجهیزات الکترونیک و ... با استفاده از کوپن تخفیف خریداری و اشاره کرد. اگر دستگاه الکترونیکی بر اثر شکستگی، آبخوردگی، سوختگی بر اثر نوسانات ولتاژ برق آسیب دیده باشد یا به سرقت رفته باشد با بیمه لوازم برقی شرایط به قبل از حادثه بر می گردد و ضررهای مالی وارده جبران می شود.

 

ارسال نظرات