لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف بیمه شخص ثالث بیمه بازار تا 500 هزارتومان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
1
1699
2.9
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

کاربران تخفیف هات میتوانند با وارد کردن کد تخفیف از 500 هزارتومان تخفیف بیمه شخص ثالث از وبسایت بیمه دات کام بهره مند شوید. برای دریافت تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

bbtlg
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

 

سایت اینترنتی بیمه بازار:

با کد تخفیف بیمه بازار شخص ثالث هزینه بیمه شخص ثالث و انواع بیمه های مختلف از قبیل بیمه ایران،بیمه آنلاین و ... را در سایت بیمه بازار پرداخت کنید.

خصوصیات سایت بیمه بازار:

بیمه شخص ثالث یکی از موارد مهم برای افرادی است که دارای وسیله نقلیه هستند. راننده وسیله نقلیه ای که در حال رانندگی است نسبت به تمامی جانداران اطراف خود مسئول است و اگر حادثه ای پیش آمد و شخصی در آن حادثه آسیب دید میتواند هزینه ی آسیب را با بیمه شخص ثالث پرداخت کند و اگر فرد بیمه شخص ثالث را نداشته باشد مجبور به پرداخت ضرر و خسارت های بسیار زیادی است. بیمه شخص ثالث برای همه رانندگان امری اجباری است و باید این بیمه را داشته باشند. برای پرداخت بیمه شخص ثالث و بیمه ایران و پرداخت سابقه بیمه دیگر نیازی رفتن به دفتر بیمه های مختلف نیست.

بیمه بازار

 

شما میتوانید در خانه بیمه ایران، بیمه آنلاین و یا سابقه بیمه خود را پرداخت کنید. با اینترنت دیگر هیچ کاری سخت نیست و دیگر برای کارهای اداری نیازی به رفتن به اداره نیست. یکی ازسایت ها برای پرداخت انواع بیمه از قبیل بیمه ایران،بیمه آنلاین و سابقه بیمه و... سایت بیمه بازار است. سایت بیمه بازار یکی از روش های جدید برای خرید بیمه شخص ثالث،بیمه آنلاین و بیمه ایران با کدخفیف است. این سایت برای اولین بار در کشور ایران در شهریور ماه سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. بیمه بازار سایت مقایسه و فروش بیمه آنلاین از قبلیل بیمه شخص ثالث ، بیمه ایران، پرداخت سابقه بیمه با تخفیف، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی و بیمه عمر است که امکان خرید این بیمه ها را در کوتاه ترین زمان ممکن با تخفیف برای مشتریان فراهم نموده است.

 

شما به راحتی با بیمه بازار میتوانید انواع بیمه های مختلف را در کنار یک دیگر مقایسه کنید و پس از تصمیم یکی از این بیمه ها را خریداری کنید. خرید بیمه آنلاین از شرکت های تحت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از قبیل: ایران، آسیا، البرز، پارسیان، پاسارگاد، رازی، دانا، کارآفرین، نوین را برای مشتریان فراهم اورده است. مشتریان در کوتاه ترین زمان میتوانند بیمه انلاین،بیمه ایران،بیمه شخص ثالث و... را با تخفیف خریداری کنند و بیمه نامه را در همان روز تحویل بگیرند. تیم شرکت بیمه بازار با بهره گیری دانش و تکنولوژی روز دنیا سعی بر ارائه بهترین خدمات دارند. از دیگر ویژگی های بیمه بازار میتوان به معرفی و ارائه شفاف و کامل و بی طرف شرکت های بیمه اشاره کرد.

 

در بیمه بازار میتوانید تمامی بیمه ها را با مزایا بشناسید و برای خرید یکی از آن ها اقدام کنید. در این سایت با چند کلیک و بدون از دست رفتن وقت میتوانید خرید بیمه مورد نظر خود را انجام بدهید. بیمه های موجود در سایت بیمه بازار دارای تخفیف هستند و با پایین ترین قیمت ارائه میشوند. در این سایت میتوانید برای خرید بیمه آنلاین،بیمه ایران ،بیمه شخص ثالث و... و داشتن سابقه بیمه از مشاوره تخصصی رایگان بهره بگیرید. خدمات این سایت برای تمامی شهرهای کشور است و کل کشور میتوانند از این خدمات استفاده کنند. در هر قسمتی از کشور که باشید با خرید بیمه از این سایت بیمه نامه برای شما ارسال میشود. 
بیمه بازار پاسخگویی بسیار عالی و سریع به مشتریان دارد و پشتیبانی این سایت بسیار عالی است.

 

همچنین میتوانید بیمه موتور سیکلت خود را از این سایت خریداری کنید. بیمه شخص ثالث و بیمه درمان تکمیلی را میتوانید در سایت بیمه بازار به صورت اقساطی خریداری کنید. بیمه نامه شما در 24 ساعت آماده میشود و ارسال آن رایگان میباشد. برای دسترسی آسان تر به بیمه بازار میتوانید اپلیکیشن این سایت را بر روی گوشی خود نصب کنید و از تمامی مزایا و اخبار این برنامه اطلاع پیدا کنید. یکی از مزایای بسیار عالی این سایت این است که شما میتوانید زمان و تاریخ پرداخت بیمه خود را در سایت ذخیره کنید و به هنگام پرداخت بیمه به شما یادآوری میشود. حتی در سایت بیمه نامه بخشی وجود دارد که شما با مطالعه ی مطالب آن بخش میتوانید اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید.

 

ارسال نظرات