لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف ایران سرور ویژه انواع خرید

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
496
2.5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات و با استفاده از کد اختصاصی میتوانید از 25% تخفیف ویژه انواع خرید هاست بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید هاست" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت ایران سرور برای شما منظور گردد.

mopon-host
خرید هاست
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

انواع هاست، دامنه، سرور مجازی و اختصاصی و ... را از ایران سرور خریداری نمایید. جهت استفاده میبایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

فضایی مطمئن با کد تخفیف ایران سرور

تا به حال حتما برای شما هم پیش آمده که اقدام به خرید هاست ارزان یا دامنه و یا هر چیز دیگر مربوط به فضای امنیتی و سایت خود کرده اید و اعتماد کامل به یک سایت برای خرید این موارد را نداشته اید یا اصلا سایتی در این زمینه نمیشناختید. یکی از سایت های بسیار پر طرفدار در این زمینه سایت ایران سرور میباشد.

سایت ایران سرور با بیش از 18 سال تجربه در زمینه های

• سرور اختصاصی

• سرور مجازی

• هاست

• ثبت دامنه

• فضای رک

• مدیریت سرور

با سرعت، امنیت و پشتیبانی بالا در بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است و همه ی افراد می توانند با تهیه کد تخفیف ایران سرور موجود در سایت های تخفیفی از خدمات ارزان و راحتی برخوردار شوند.

 

انواع سرور مجازی

در این سایت سرور هایی مانند سرور ایران، سرور خارج، سرورIBM ، سرور GPU با ویژگی های مختلف وجود دارد. این سری سرور ها در سایت ایران سرور در واقع آخرین نسل سرور های مجازی در دنیا هستند که منابع اختصاصیشان را همواره از پیشرفته ترین سرور های روز جهان دریافت می کنند و قیمت سرور مجازی های موجود در این سایت متفاوت می باشد.

خرید هاست ارزان

یکی از چالش ها یا در واقع مشکل هایی که یک مدیر سایت با ان مواجه است انتخاب یک هاست خوب میباشد. در سایت ایران سرور برای شما عزیزان هاست های لینوکس، وردپرس، ابری ایران، ابری خارج، ویندوز، پایتون و میزبانی ایمیل با قیمتی کاملا مناسب ارائه می شوند. قیمت های انواع هاست در سایت ایران سرور نیز متفاوت می باشد. حتی شما با تهیه کد تخفیف ایران سرور میتوانید خدمات مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تر از ان چیزی که هست تهیه کنید.

محدودیت هاست رایگان

امروزه در بین هاست ها هاست های رایگان نیز وجود دارد اما کیفیت و امکاناتی که هاست های پولی دارند خیلی بیشتر از هاست رایگان میباشد. در هاست رایگان محدودیت هایی گذاشته شده است که تا حد خیلی زیادی برای انجام کاری ما را محدود میکند و در حقیقت کمبود های زیادی را برای کوچک ترین کار در سایت خود احساس میکنیم.

انواع معایب هاست های رایگان عبارتند از:

• محدودیت فضای هاست و پهنای باند

• عدم پشتیبانی از انواع CMS ها

• وجود تبلیغات مزاحم

• امنیت نچندان بالا

• عدم پشتیبانی از سایت

باید گفت هاست های رایگان برای کسانی که تازه وارد عرصه ی برنامه نویسی و ساخت یک سایت شده اند کاملا مناسب میباشد چون میتوانند با هاست های رایگان به مرور حرفه ای شوند. همچنین هاست های رایگان به افراد اجازه میدهد تا کد هایی که نوشته اند را به راحتی به اجرا دراورند و نتیجه ان را ببینند.

کد تخفیف ایران سرور رایگان

شما میتوانید برای خرید یک هاست قیمت مناسب یا دامنه و هر چیز دیگری از سایت ایران سرور اول به سایت تخفیف هات مراجعه کرده و کد تخفیف ایران سرور را به صورت رایگان تهیه کنید و هزینه کمتری برای حرفه ای شدن خود بپردازید. کدتخفیف ایران هاست نیز می توانید در خرید ارزان تر هاست و دامنه به شما کمک نماید.

ارسال نظرات