لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف اسنپ فود بدون محدودیت سفارش اول تا 90 هزارتومان در کمپین راهی پاریس شو

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
3
3335
3.3
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

در کمپین راهی پاریس شو با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و دریافت کد ورود از کد تخفیف بهره مند خواهید شد. اگر کاربر جدید اسنپ فود باشید اسم شما در لیست سفر به پاریس ثبت خواهد شد و از کد تخفیف های ویژه تر برخوردار خواهید شد و اگر قبلا در اسنپ فود ثبت نام کرده باشید کد تخفیف با مبالغ کمتر به شما تعلق میگیرد. با سفارش از اسنپ فود و دعوت دوستان میتوانید شانس خود را در قرعه کشی بالا ببرید. کد ها در این جشنواره به این شرح است: در سفارش اول غذا 90 هزار تومان با حداقل خرید 180 هزارتومان برای تهران و 80 هزار تومان با حداقل خرید 160 هزارتومان برای شهرستان، در سفراش غیر اول غذا 1. 60 هزار تومان با حداقل خرید 150 هزارتومان برای تهران، 2. 50 هزار تومان با حداقل خرید 140 هزارتومان برای اصفهان، شیراز، قم، اهواز،کرج،تبریز،مشهد و 3. 40 هزار تومان با حداقل خرید 90 هزارتومان و 10 هزار تومان با حداقل خرید 80 هزارتومان برای دیگر شهرها و 4. 10% تا سقف 20 هزار تومان با حداقل خرید 100 هزارتومان برای اصفهان، شیراز، قم، اهواز، کرج، تبریز، مشهد. برای سفارش اول میوه : 1. 60 هزار تومان با حداقل خرید 110 هزارتومان برای تهران 2. 50 هزار تومان با حداقل خرید 90 هزارتومان برای اصفهان، شیراز، قم، اهواز، کرج، تبریز، مشهد. برای سفارش اول نان: 1. 15 هزار تومان با حداقل خرید 30 هزارتومان برای تهران. 2. 12 هزار تومان با حداقل خرید 22 هزارتومان برای اصفهان، شیراز، قم، اهواز، کرج، تبریز، مشهد. برای سفارش اول پروتئین : 1. 100 هزار تومان با حداقل خرید 170 هزارتومان برای تهران 2. 65 هزار تومان با حداقل خرید 120 هزارتومان برای اصفهان،شیراز، قم، اهواز، کرج، تبریز، مشهد. جهت دریافت کد تخفیف و شرکت در قرعه کشی میبایست بر روی "راهی پاریس شو" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کدهای تخفیف بدون محدودیت

ارائه کدهای بدون محدویت توسط اسنپ فود همیشه برای کاربران لذت بخش بوده و همچنان هست، کدهای بدون محدودیت انواع مختلفی دارند مثلا: کد تخفیف بدون محدودیت سفارش اول، یعنی این کد محدودیتی برای اولین سفارش ندارد و اگر شما چندمین بار باشد که از اسنپ فود سفارش داشته باشید باز هم می‌توانید از این کد استفاده نمایید. کد تخفیف بدون محدودیت بالای 200 هزارتومان، وقتی کد ها با این عناوین ارائه می‌شود یعنی باید حداقل خرید از اسنپ فود را به مبلغ گفته شده مثلا 200 هزارتومان برسانید تا این کد تخفیف اعمال شود اما مهم نیست که حتما اولین ثبت سفارش را داشته باشید. کد تخفیف بدون محدودیت خرید، یعنی شما هر مقدار خرید انجام دهید حتی اگر با اعمال کد تخفیف مبلغ پرداختی به صفر هم برسد باز هم میتوانید از کد تخفیف استفاده نمایید. مورد آخر از بهترین کد تخفیف اسنپ فود ارائه شده است که بسیار کم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کدهای تخفیف درصدی

این کدها با توجه به درصد و سقف تخفیفی که در نظر دارد مبلغ مورد نظر را از خرید شما کسر می‌نماید. مثلا کد تخفیف 35% تا سقف تخفیف 20 هزارتومان، نهایتا 20 هزارتومان از مبلغ شما کسر خواهد کرد و شما شامل 20 هزارتومان تخفیف خواهید شد. حتی در مواردی ممکن است کمتر از 20 هزارتومان از مبلغ کسر گردد و این با توجه به مبلغ سفارش شما است.

نحوه استفاده از کد تخفیف

پس از انتخاب محصولات و آدرس ارسال، در مرحله پرداخت آنلاین، کد تخفیف خود را در باکس مورد نظر وارد کرده و با کلیک بر روی گزینه اعمال کد، از تخفیف خود استفاده کنید. سپس با انتخاب روش پرداخت آنلاین، سفارش خود را تکمیل کنید. حتما قبل از استفاده از کد تخفیف، شرایط و توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید تا هنگام استفاده دچار مشکل نشوید. 

لازم به توضیح است که تمامی کدهای اسنپ فود فقط برای سفارش آنلاین است و اصلا نمی‌توانید به صورت حضوری از رستوران ها و کافی شاپ ها و … که در اسنپ فود قرار داد تخفیف دریافت نمایید.

گاها پیش می‌آید که شما نمی‌توانید از رستورانی که قبلا با یک آدرس مشخص ثبت سفارش کرده‌اید مجددا سفارش ثبت کنید. در این جا اگر آدرس مشخص شده دقیقا همان آدرس قبلی است، این امکان وجود دارد که رستوران آدرس شما را از محدوده خود خارج کرده و امکان سرویس دهی به آدرس شما را ندارد و یا ممکن است به علت شلوغی رستوران و داشتن سفارش های متعدد با نمایش پیغام خارج از محدوده ارسال فروشگاه” سفارش شما را ثبت نخواهد کرد. در این صورت می‌توانید با پشتیبانی اسنپ فود تماس بگیرید اگر امکان داشته باشد با رستوران مورد نظر تماس میگیرد و مشکل را رفع می‌نماید.

دریافت کد تخفیف

شما کدهای تخفیف را می‌توانید از کمپین هایی که در اپلیکیشن و سایت اسنپ فود ارائه می‌شود دریافت نمایید اما این کد تخفیف ها همیشگی نیست و به صورت دوره ای ارائه می‌شود. البته روزانه تعدادی از رستوران های هر شهر در بخش فودپارتی قرار می‌گیرند و  تخفیف هایی بر روی این رستوران ها اعمال می‌شود و دیگر نیاز به اعمال کد تخفیف نیست. 

در سایت هایی مانند موپن، کانال تخفیف و تخفیف هات و … به راحتی کد ها را به صورت همیشگی دریافت نمایید. کد هایی که در این سایت ها قرار دارد به صورت جداگانه برای غذا، میوه، شیرینی، گل، عطاری، پت شاپ و … درنظر گرفته شده است. در این سایت ها کد ها به صورت یکبار مصرف نیز ارائه می‌شوند به این صورت که هر فرد یک کد منحصر به فرد دریافت می‌نماید. کدهایی با قابلیت ارسال رایگان، ویژه سفارش اول، بدون محدویت و … را می‎‌توانید از این سایت ها دریافت نمایید.
 

ارسال نظرات