لوگو تخفیف هات

تخفیف کت و شلوار

تخفیف کت و شلوار

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کیف و کمربند
کیف و کمربند
5 تخفیف
0
کفش
کفش
2 تخفیف
0
کت و شلوار
کت و شلوار
4 تخفیف
0
پیراهن و تیشرت
پیراهن و تیشرت
7 تخفیف
5
لباس راحتی و لباس زیر
لباس راحتی و لباس زیر
10 تخفیف
2
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
تخفیف 71% خرید کت و شلوار دامادی
قیمت قدیم
6,750,000
سود شما
4,800,000
قیمت جدید
1,950,000
فعلا معتبر
خرید کت شلوار مردانه تا 80% تخفیف
قیمت قدیم
9,700,000
سود شما
7,760,000
قیمت جدید
1,940,000
فعلا معتبر
خرید کت و شلوار مردانه با 80% تخفیف
قیمت قدیم
1,200,000
سود شما
965,000
قیمت جدید
235,000

خرید کت و شلوار مردانه جدید:

از گذشته تا امروز، کت و شلوار به عنوان بهترین انتخاب برای مراسم های رسمی و نیمه رسمی شناخته می‌شود. بسیاری از آقایان چندین دست کت و شلوار در طرح های مختلف برای مراسم های مختلف دارند. هر کدام از این کت و شلوار ها برای مراسمی مناسب است. عموماً در جلسات رسمی هم از کت و شلوار استفاده می‌شود. کت و شلوار های فانتزی در جشن ها، مراسم های عروسی و ... بیشتر استفاده می‌شود. هم‌چنین گاهی اوقات می‌توان کت تک را برای جشن های ساده تر مانند عقد، جشن تولد و ... استفاده کرد.
با توجه به تمام این تفاسیر می‌توان به این نکته پی برد که کت و شلوار جزو آن دسته از لباس هایی است که آقایان حتماً تهیه کنند. امروزه در بازار محصولات مختلفی با کیفیت های متفاوت وجود دارد. در ادامه قصد داریم نکاتی مهم در خصوص خرید کت و شلوار را برای شما عزیزان بیان کنیم.

نکاتی مهم در خصوص خرید کت و شلوار مردانه:

ایرانیان از گذشته های دور از کت شلوار استفاده می‌کردند. کت و شلوار هایی که در گذشته استفاده می‌شده است، شباهت زیادی به کت و شلوار های امروزی نداشته ولی به عنوان یک لباس رسمی شناخته می‌شده است. اگر قصد تهیه یک دست کت و شلوار مجلسی را دارید، توجه به نکات زیر خالی از لطف نیست.
دکمه ها در ظاهر یک کت و شلوار مجلسی بسیار تاثیرگذار هستند. کت های دو کمه برای آقایان کوتاه تر و کت های سه دکمه برای مردان قد بلند تر مناسب هستند.
جنس کت و شلوار هم بسیار مهم می‌باشد. جنس کت و شلوار حتی می‌تواند رسمی و غیر رسمی بودن آن را تعیین کند.
کت و شلوارهای جنس کتان کاملا غیر رسمی ولی برای مهمانی های معمولی ساده و شیک هستند.
نباید سایز کت و شلوارتان خیلی بزرگ باشد.

انواع مختلف کت و شلوار مردانه:

شاید شما هم در مراسم های مختلف در تن افراد، کت و شلوار های مختلفی را دیده باشید. امروزه طیف وسیعی از انواع مختلف کت و شلوار در بازار موجود است. هرکدام از این کت و شلوار ها، خاصیت مخصوص به خود را دارند. مهم ترین نکته‌ای که باعث تمایز بین این کت و شلوار ها می‌شود، نوع دوخت آنها می‌باشد. در ادامه به چند مورد از شیک ترین کت و شلوار های موجود در بازار اشاره می‌کنیم:
کت و شلوار انگلیسی: این کت و شلوار با الهام گرفتن از لباس های نظامی کشور انگلستان طراحی شده است. مهم ترین ویژگی این کت و شلوار ها، وجود دو چاک در پشت کت می‌باشد.
کت و شلوار ایتالیایی: این کت شلوار بیشتر برای مراسم های غیر رسمی استفاده می‌شود.
کت و شلوار آمریکایی: این نوع از کت و شلوار برای تمام مراسم ها قابل استفاده می‌باشد.
نکات لازم در مورد پوشیدن کت و شلوار در فصل بهار و تابستان:
با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان، میل و رغبت آقایان به خرید و یا پوشیدن کت و شلوار کاهش می‌یابد. مهم ترین علت این عدم تمایل به پوشیدن کت و شلوار، گرمای هوا و دست و پا گیر بودن اجزای مختلف کت و شلوار مانند کراوات، پاپیون و ... می‌باشد. اما عده‌ای از افراد به ناچار برای مراسم های مختلف مجبور به پوشیدن کت و شلوار هستند. توجه به نکات زیر می‌تواند پوشیدن کت و شلوار در هوای گرم را برای شما ساده تر کند:
از رنگ تیره برای کت و شلوار خود استفاده نکنید.
در فصل بهار و تابستان پوشیدن زیرپوش را فراموش نکنید.
با توجه به گرم بودن هوا، احتمال تعرق بدن بالا می‌رود. پارچه های نخی، پنبه ای، پشمی قدرت تنفس بالایی دارند و از این رو از تعرق زیاد بدن جلوگیری می کنند و مانع بوی نامطبوع بدن در اثر تعرق می شوند.

انتخاب کفش مناسب برای کت و شلوار مردانه:

روانشناسان اعتقاد دارند که در دیدار اول افراد به کفش یکدیگر توجه زیادی می‌کنند. ست کردن کفش با کت و شلوار بسیار مهم است. برای کت و شلوار های مشکی تنها کفش مشکی مناسب می‌باشد. اگر از کت و شلوار هایی با رنگ آبی استفاده می‌کنید، بهتر است از کفش هایی به رنگ مشکی، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و ... استفاده کنید. اگر از کت و شلوار سفید استفاده می‌کنید بهتر است از کفش هایی به رنگ سفید و قهوه‌ای استفاده کنید. کفش متناسب با کت شلوار خاکستری، کفش مشکی می‌باشد. هیچ‌وقت با کت و شلوار خاکستری، کفش هایی به رنگ روشن نپوشید.

تخفیف رایگان و تست شده انواع کت و شلوار مردانه در تخفیف هات:

امروزه شما در وب سایت تخفیف هات می‌توانید کد تخفیف مربوط به خرید انواع کت و شلوار و هم‌چنین صدها کدتخفیف دیگر را به طور کاملاً رایگان را ببینید. این کدهای تخفیف کاملاً تست شده و پس از اطمینان از فعال بودن در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. تمامی خدماتی که از طرف وب سایت تخفیف هات به شما ارائه می‌شود، کاملاً رایگان بوده و هزینه‌ای را برای شما در پی نخواهد داشت. اگر شما هم قصد دارید از تخفیف لحظه آخری این وب سایت برای فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا و ... استفاده کنید، همین حالا به وب سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد