لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

تخفیف نت برگ تا 40% برای چاپ عکس روی شاسی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
107
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات میتوانید از 40% تخفیف سایت نت برگ برای چاپ عکس روی شاسی بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

حفظ خاطرات قدیمی با چاپ عکس روی شاسی

ما علاقه زیادی به حفظ و نگهداری از خاطرات خود داریم. در واقع خاطرات برای ما بسیار ارزشمند هستند. گاهی برای زنده نگه داشتن یاد گذشته ها عکس هایی که مربوط به خاطراتی خاص و گرانبها می‌باشند را چاپ می‌کنیم. در سال های گذشته استفاده از قاب عکس این نیاز ما را پوشش می‌داد. ما تصاویر خود را چاپ میکردیم و برای جلوگیری از وارد شدن صدمه، آنها را قاب میکردیم و به دیوار اتاق نصب می‌کردیم. امروزه چاپ عکس روی شاسی جایگزین خرید قاب عکس شده است. مراکز مختلفی مانند عکاسی ها به صورت حضوری و صد ها مرکز دیگر که به صورت تخصصی در انجام این کارها فعالیت می‌کنند کلیه کارهای چاپ عکس روی شاسی را به صورت آنلاین و اینترنتی برای ما انجام‌ می‌دهند. قیمت چاپ عکس روی شاسی با قاب کردن عکس تفاوت چندانی ندارد ولی از لحاظ ظاهری بسیار شیک تر می‌باشد.

قیمت چاپ عکس


 

خدمات ویژه چاپ عکس؛ هدیه‌ای ماندگار برای دوستان شما
 

امروزه شما میتوانید هر تصویر دلخواهی را بر روی تیشرت و یا حتی بر روی لیوان چاپ کنید. این خدمات که در طی چند ساله گذشته در ایران رواج یافته اند، امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. از چاپ عکس روی لیوان و چاپ عکس روی تیشرت به عنوان یک هدیه زیبا و خاطره انگیز نیز میتوان بهره برد. هدیه‌ای که تا سالیان طولانی ماندگاری دارد و می‌تواند یاد ایام خوش گذشته را برای اطرافیان و دوستان شما زنده کند. امروزه با پیشرفت وسایل سخت افزاری مانند چاپگرها و پرینتر ها کیفیت پرینت عکس ها نیز افزایش یافته است و این هدیه می‌تواند علاوه بر عمر طولانی کیفیت بسیار مناسبی هم داشته باشد. بنابراین چاپ عکس روی لیوان و همچنین چاپ عکس روی تیشرت به عنوان یک هدیه ماندگار و دوست داشتنی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای عزیزان شما باشد.

موارد تعیین کننده قیمت چاپ عکس

چاپ عکس روی شاسی، لیوان و یا حتی تیشرت قیمت بسیار بالایی ندارد. از طرفی با توجه به کیفیت شاسی، نوع جنس لیوان و جنس تیشرت قیمت این کار ممکن است متغیر باشد. مراکزی که این خدمات را به شما ارائه می‌دهند معمولاً سعی می‌کنند همه نوع جنس و کیفیتی را داشته باشند تا بتوانند محصول مورد نظر شما را ارائه بدهند. البته قیمت چاپ عکس میتواند به پارامتر های دیگری مانند کیفیت پرینت عکس هم بستگی داشته باشد. این انتخاب خود شماست که کیفتی را تعیین می کند.. شما همچنین می‌توانید به صورت آنلاین از قیمت های چاپ مطلع بشوید و با این کار در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

پرینت عکس


 

نت برگ به عنوان یکی از معتبر ترین و قابل اتکا ترین سایت های تخفیف گروهی تلاش می‌کند که خرید تمامی محصولات را با ارائه کد تخفیف، ارزان تر و مقرون به صرفه تر کند. کد تخفیف نت برگ تا 40 درصد برای چاپ عکس روی شاسی یکی از همین کد های تخفیف می‌باشد. شما در وب سایت تخفیف هات میتوانید با چند کلیک ساده و به طور کاملاً رایگان علاوه بر دسترسی به این کدتخفیف به صد ها کد تخفیف دیگر مانند کد تخفیف کارواش و ... دسترسی داشته باشد. فراموش نکنید که تمامی خدمات وب سایت تخفیف هات رایگان بوده و هزینه‌ای برای شما در پی نخواهد داشت.

 

ارسال نظرات