لوگو تخفیف هات

کد تخفیف مقداد آی تی

کد تخفیف مقداد آی تی

مقداد آی تی فروشگاهی برای خرید انواع لوازم دیجیتالی مانند گوشی، لپ تاپ و... است. جدید ترین کد تخفیف مقداد آی را از تخفیف هات دریافت کنید.

امتیاز دهید
(امتیاز 4.5 از 31 رای)
کوپن و کد تخفیف
تا 200 هزارتومان تخفیف در گردونه شانس و معرفی دوستان فروشگاه مقداد آی تی

تا 200 هزارتومان تخفیف در گردونه شانس و معرفی دوستان فروشگاه مقداد آی تی

با چرخاندن گردونه شانس مقداد آی تی از 200 هزارتومان تخفیف ویژه دریافت نمایید. با کلیک بر روی "گردونه شانس" و وارد کردن ایمیل گردونه را بچرخانید.

200,000 تومان
فعلا معتبر
پیشنهاد تخفیف دار
خرید اقساطی مقداد آی تی با کمترین سود

خرید اقساطی مقداد آی تی با کمترین سود

با استفاده از لینک اختصاصی تخفیف هات میتوانید از وبسایت مقداد آی تی به صورت اقساطی خرید نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید اقساطی" کلیک نمایید.

فعلا معتبر
پیشنهاد تخفیف دار
تا 70% تخفیف مقداد آی تی ویژه یلدا

تا 70% تخفیف مقداد آی تی ویژه یلدا

برای خرید انواع محصولات از مقداد آی تی از 70% تخفیف ویژه بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

70% تخفیف
منقضی
پیشنهاد تخفیف دار
کد تخفیف 100% ارسال رایگان سایت مقداد ای تی ویژه یلدا

کد تخفیف 100% ارسال رایگان سایت مقداد ای تی ویژه یلدا

با استفاده از کد تخفیف میتوانید به مناسبت یلدا از 100% تخفیف ویژه ارسال رایگان شهر تهران برای خرید بالای 2 میلیون تومان از مقداد آی تی بهره مند شوید. جهت استفاده تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

100% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
بیشترین کد تخفیف مقداد آی تی تا 100 هزارتومان ویژه انبار تکانی

بیشترین کد تخفیف مقداد آی تی تا 100 هزارتومان ویژه انبار تکانی

با کپی کردن کد تخفیف میتوانید از 100 هزارتومان تخفیف ویژه یلدا برای تمامی محصولات ویژه انبار تکانی سایت مقداد آی تی برای حداقل خرید 5 میلیون تومان بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

5 میلیون تومان حداقل خرید
100,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کدتخفیف مقداد آی تی تا 300 هزارتومان برای انواع خرید

کدتخفیف مقداد آی تی تا 300 هزارتومان برای انواع خرید

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 300 هزارتومان تخفیف ویژه برای خرید بالای 30 میلیون تومان از وبسایت مقداد آی تی بهره مند شوید. این کد برای محصولات دارای تخفیف اعمال نمی‌شود. جهت استفاده از این کد بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

30 میلیون تومان حداقل خرید
300,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کدتخفیف خرید گوشی و دیگر محصولات مقداد آی تی تا 120 هزارتومان

کدتخفیف خرید گوشی و دیگر محصولات مقداد آی تی تا 120 هزارتومان

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 120 هزارتومان تخفیف ویژه برای انواع خرید بالای 10 میلیون از وبسایت مقداد آی تی بهره مند شوید. این کد بر روی محصولات دارای تخفیف اعمال نمی‌شود. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

10 میلیون تومان حداقل خرید
120,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف مقداد آی تی 100 هزارتومان ویژه اولین خرید

کد تخفیف مقداد آی تی 100 هزارتومان ویژه اولین خرید

برای اولین خرید از فروشگاه کامپیوتر و موبایل مقداد آی تی می ‌توانید از 100 هزارتومان تخفیف برای سفارش بالای 2 میلیون تومان بهره‌ مند شوید. برای ورود به وب سایت مقداد آی تی و استفاده از تخفیف کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید. این کد بر روی محصولات تخفیف دار اعمال نخواهد شد.

2 میلیون تومان حداقل خرید
100,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف سایت مقداد آی تی 500 هزارتومانی

کد تخفیف سایت مقداد آی تی 500 هزارتومانی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 500 هزارتومان تخفیف ویژه برای خرید بالای 50 میلیون تومان از وبسایت مقداد آی تی بهره مند شوید. جهت استفاده از این کد بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

500,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف 100 هزارتومانی سایت مقداد آی تی برای خرید قسطی

کد تخفیف 100 هزارتومانی سایت مقداد آی تی برای خرید قسطی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید برای حداقل خرید 15 میلیون و حداکثر خرید 50 میلیون تومان از مقداد آی تی خریدی بدون ضامن، بدون پیش پرداخت، اقساط 6 تا 24 ماهه داشته باشید. این کد بر روی کالا های تخفیف دار اعمال نخواهد شد. جهت دریافت تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

100,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
تجربه خرید از مقداد آی تی با کد تخفیف 250 هزارتومانی برای خرید قسطی

تجربه خرید از مقداد آی تی با کد تخفیف 250 هزارتومانی برای خرید قسطی

با استفاده از کدتخفیف میتوانید از 250 هزارتومان تخفیف برای سفارش بالای 50 میلیون تومان از وبسایت مقداد آی تی با خرید قسطی بدون ضامن، بدون پیش پرداخت، اقساط 6 تا 24 ماهه بهره مند شوید. این کد بر روی محصولات تخفیف دار اعمال نخواهد شد. جهت استفاده از تخفیف میبایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

250,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
 کد تخفیف مقداد ایتی 100 هزارتومانی

کد تخفیف مقداد ایتی 100 هزارتومانی

با کپی کردن کد تخفیف میتوانید در خرید خود از سایت مقداد آی تی از 100 هزارتومان تخفیف برای حداقل خرید 3 میلیون تومان بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید. این کد بر روی محصولات تخفیف دار اعمال نخواهد شد.

3 میلیون تومان حداقل خرید
100,000 تومان
منقضی
کدتخفیف

خرید گوشی به صورت آنلاین و با کد تخفیف مقداد آی تی:

تا صحبت از خرید وسایل الکترونیکی به صورت آنلاین می شود بسیاری از افراد می گویند همه چیز قابل خریداری است به جز وسایل الکترونیکی از جمله موبایل. اما امروزه یکی از بهترین خرید های آنلاین، خرید لپ تاپ و گوشی است؛ آنقدر که شما می توانید از طریق اینترنت در مورد گوشی موبایل مدنظرتان اطلاعات جمع آوری کنید در خرید های حضوری نمی توانید. قسمت نظرات و کامنت ها، مقایسه ی گوشی های هم قیمت و مشابه، گردآوری همه ی برند های موبایل، تجهیزات لازم و .. از جمله امکاناتی است که شما می توانید در خرید گوشی ارزان تر تجربه کنید. دریافت رایگان تا 100% کد تخفیف مقداد آی تی می تواند تجربه یک خرید دلچسب را برای شما رقم بزند. جدیدترین و بیشترین کد تخفیف مقداد آی تی برای خرید لوازم دیجیتال، موبایل، لپتاپ و ... به صورت کاملا معتبر در سایت تخفیف هات قرار دارد.

 

 مقداد آی تی فروشگاهی برای خرید آنلاین گوشی، لپ تاپ و ...:

یکی از فروشگاه های آنلاین که شما می توانید برای خرید وسایل و لوازم دیجیتال به آن مراجعه کنید مقداد آی تی است. کالاهایی مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و… در این سایت موجود هستند. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی یکی از بخش های زندگی که به شدت مورد تغییر قرار گرفته است، خرید و فروش است. شما با چند کلیک ساده به راحتی می توانید خرید های خود را انجام دهید. کد تخفیف مقداد آی تی که در تخفیف هات قرار گرفته است، به کمک شما آمده تا خرید های خود را با قیمت های مقرون به صرفه تری از این فروشگاه انجام دهید.کد تا 100% تخفیف مقداد آی تی بصورت تست شده و معتبر برای خرید آنلاین گوشی، لپ تاپ و ... را می توانید بصورت رایگان از تخفیف هات دریافت نمایید. همچنین در سایت تخفیف هات کد تخفیف مانیتور استور نیز برای خرید انواع مانیتور، کیبورد و… موجود است.

سایت مقداد ای تی

دسته بندی محصولات فروشگاه مقداد آی تی

در این قسمت به معرفی محصولات این فروشگاه برای خرید آسان تر شما می پردازیم:

  • کامپیوتر و قطعات آن شامل مانیتور، کیبورد، موس، رم، هارد و…
  • خرید لپ تاپ و قطعات آن شامل انواع برند لپ تاپ، باتری، رم لپ تاپ و سایر لوازم جانبی های آن
  • موبایل و گجت های آن شامل انواع موبایل، ساعت های هوشمند و سایر لوازم های جانبی آن
  • تبلت
  • ماشین های اداری شامل پرینتر، اسکنر و سایر لوازم جانبی های مربوط به اداره ها
  • شبکه و سرور شامل انواع مودم ها و تجهیزات و لوازم مربوط به شبکه و سرور
  • کنسول بازی  و میز و صندلی گیمینگ
  • لوازم ورزشی شامل لوازم کوهنوردی، کمپینگ، ورزش های رزمی، تردمیل و...
  • تجهیزات پزشکی مانند ترازو، ویلچر و...
  • تجهیزات سلامتی مانند سشوار، لوازم اصلاح
  • لوازم خانگی شامل تلویزیون، کولر، ماکروفر و...
     

همچنین برای خرید لوازم آشپزخانه ارزان و با کیفیت از کد تخفیف رشنو استفاده کرده و از این سایت خرید نمایید.

مزایای خرید از مقداد آی تی چیست؟

همانطور که ذکر شد مقداد آی تی یک سایت فروش کالای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل و رایانه می باشد. ویژگی های زیر سایت مقداد آی تی را از دیگر فروشگاه ها متمایز می کند:

  • تنوع بی نظیر و دسته بندی متنوع محصولات 
  • امکان پرداخت هزینه در محل برای حداکثر خرید 10 میلیون
  • خرید و فروش کالاهای استوک
  • ارائه تخفیف های پلکانی برای اشخاص و سازمانها
  • خرید سازمانی برای کسب و کارها
  • مشاوره رایگان برای خرید
  • اسمبل کردن سیستم رایانه به صورت آنلاین
  • امکان خرید اقساطی کلیه کالاها
  • امکان مقایسه کالا ها با یکدیگر
  • کد تخفیف های جذاب و مقرون به صرفه
  • برگزاری جشنواره های متنوع همراه با جوایز ویژه
  • تضمین اصالت کالا و ضمانت هفت روزه بازگشت
  • ارسال کالاها به سراسر کشور در سریع ترین حالت ممکن


 آیا امکان خرید حضوری از مقداد آی تی وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر فروشگاه مقداد ایتی فقط به صورت آنلاین فعالیت می کند. این فروشگاه دارای کلیه مجوز و گواهینامه های لازم  برای فروش انواع کالا دیجیتال از مراکز مربوطه می باشد. 
شاید برای شما نیز سوال باشد که آیا مقداد آی تی معتبر است؟ و یا اینکه چطور میتوانم به این فروشگاه برای خرید اعتماد کنم؟ برای بررسی اعتبار این فروشگاه می توانید به سایت اصلی آن به آدرس https://meghdadit.com/ مراجعه کرده و در قسمت پایین صفحه بر روی مجوز ای نماد آن کلیک نمایید. فروشگاه مقداد اي تي سابقه فروش انواع کالا دیجیتال را برای 5 سال دارد.
 

برای خرید لپ تاپ چه نکاتی را رعایت کنیم؟

  1. برند های مختلف را مشاهده و بررسی کنید: قیمت ها و ویژگی های برندهای مختلف، با یکدیگر متفاوت است. برندی را انتخاب کنید که ویژگی های مورد نظر شما را داشته باشد.
  2.  ضمانت و گارانتی: چه در خرید حضوری و چه در خرید آنلاین حتما دقت داشته باشید کالای مورد نظر شما ضمانت و گارانتی داشته باشد.
  3.  امکان عودت و مرجوع کردن کالا: یکی از مهم ترین قسمت های خرید آنلاین امکان برگرداندن کالا به هر دلیلی است. حتما دقت کنید که فروشگاه آنلاین مورد نظر شما این قابلیت را داشته باشد.
  4.  تخفیف: اصولا فروشگاه های آنلاینی که تخفیف های متنوعی ارائه می دهند و یا امکان وارد کردن کد تخفیف در آنها فراهم است، برای خرید بهتر هستند؛ چرا که می توانید لپ تاپ ارزان تری خریداری کنید.

برای تعمیرات تخصصی لپ تاپ و گجت الکترونیک خود میتوانید از کد تخفیف آروند گارانتی استفاده کنید.

کد هدیه مقداد آی تی برای چه محصولاتی قابل استفاده است؟

برای خرید هر کدام از محصولاتی که نام بردیم از جمله وسایل الکترونیکی، خانه و سفر می توانید از کد هدیه مقداد آی تی استفاده کنید. همچنین می توانید این کد های هدیه را به دوستان و آشنایان خود هدیه بدهید. در ابتدا مقداد آی تی فقط برای خرید قطعات کامپیوتر و لپ تاپ قابل استفاده بود. اما به مرور توانست بقیه ی محصولات را نیز به سایت خود برای فروش اضافه کند.

اگر در انتخاب گوشی موبایل خود نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید به مقاله راهنمای خرید گوشی در وبلاگ تخفیف هات مراجعه کنید.

 

راهنمای خرید از فروشگاه مقداد آی تی با کد تخفیف


برای خرید از این فروشگاه و استفاده از کد تخفیف، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ورود و ثبت نام در سایت فروشگاه مقداد آیتی 
2. جستجوی محصول مورد نظر با استفاده از قسمت جستجوی سایت یا به وسیله دسته‌بندی‌های موجود در سایت
3. انتخاب محصول و افزودن آن به سبد خرید
4. مشاهده سبد خرید و بررسی مجدد محصولات افزوده شده به آن
5. ورود به صفحه پرداخت و وارد کردن اطلاعات مربوط به ارسال و پرداخت
6. در صفحه نهایی پرداخت، وارد کردن کد تخفیف مقداد در قسمت مربوطه
7. تأیید و انجام پرداخت

برای استفاده از کد تخفیف مقداد آیتی، می‌توانید از کدهایی که در سایت‌ تخصصی تخفیف هات وجود دارند استفاده کنید. قبل از استفاده از کد تخفیف، حتماً شرایط استفاده آن را مطالعه کنید.

 

کد تخفیف مقداد از تخفیف هات

 

انواع کد تخفیف مقداد آی تی

مقداد آی تی به منظور افزایش فروش و جلب رضایت مشتری اقدام به ارائه کد تخفیف های جذاب و متنوع کرده است. انواع کدتخفیف مقداد آی تی را می توان به ترتیب زیر دسته بندی کرد.


کد تخفیف خرید اول

این کد تخفیف تنها برای کاربرانی که برای اولین بار می خواهند از مقداد آی تی خرید نمایند اعمال می شود 


کد تخفیف غیر اول

کد تخفیف غیر اول برای کاربرانی که قبلا از مقداد آی تی خرید کرده اند و یا برای بار اول قصد خرید دارند اجرا می شود. این نوع کد تخفیف معمولا دارای سقف خرید و مدت زمان مشخص برای استفاده می باشد.


کد تخفیف دسته بندی

گاهی اوقات کد تخفیف فقط برای خرید دسته خاصی از لوازم به کار می رود. برای مثال کد تخفیف 10 درصدی خرید کنسول بازی بر روی دسته بندی موبایل اعمال نخواهد شد.


کد تخفیف معرف

شما می توانید با فرستادن لینک دعوت به 5 نفر از دوستانتان، در صورت خرید آنها از سایت، به صورت پلکانی کد تخفیف از مقداد آی تی هدیه بگیرید. همچنین دوستان شما نیز می توانند تا 5 درصد تخفیف بگیرند.


کد تخفیف ارسال رایگان

این کد تخفیف فقط هزینه ارسال کالا را از سبد خرید شما کسر می کند. برای مشاهده کلیه کد های تخفیف مقداد آی تی به سایت تخفیف هات مراجعه نمایید.

کد تخفیف مسابقه و مناسبتها

در مناسبتهای مختلفی مانند اعیاد یا برگزاری جشنواره، گردونه شانس و مسابقات نیز مقداد آی تی اقدام به ارائه کدتخفیف های جذابی می کند. برای مثال با شرکت گردونه شانس مقداد آی تی، می‌توانید تخفیف های جذابی مانند کد تخفیف 500 تومانی مقداد آی تی، ارسال رایگان سایت مقداد آی تی و… دریافت کنید.

گردونه شانس مقداد آی تی


 

چگونه از کدتخفیف مقداد آی تی با خبر شویم؟

با مراجعه به تخفیف هات می توانید به راحتی از آخرین کد های تخفیف با خبر شوید. برای آگاهی و اطلاع از کدتخفیف مقداد آی تی، سقف هر کدام از تخفیف ها، تاریخ انقضا و سایر اطلاعات می توانید در خبرنامه تخفیف هات عضو شوید. همچنین با مراجعه به سایت تخفیف هات و جستجوی عبارت کد تخفیف مقداد آی تی همه ی تخفیف های مخصوص این سایت برای شما نمایش داده می شود. قطعا با داشتن کد تخفیف شما با دغدغه ی کمتری به مشاهده و بررسی محصولات مورد نظرتان می پردازید.

در پایان لازم به ذکر است که علاوه بر این کد تخفیف مقداد آی تی ، کد تخفیف موبی تول ، کد تخفیف اولین سفارش آچاره و ... را نیز می توانید از سایت تخفیف هات رایگان و معتبر دریافت نمایید.

نحوه خرید اقساطی مقداد آی تی

سایت مقداد ای تی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که بتوانند به صورت اقساطی هم کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند. برای خرید اقساطی مقداد آی تی، ابتدا به یکی از  سایت‌های زیر مراجعه و اعتبار وام و کد اقساط خود را بگیرید.

  • ازکی وام
  • ایزی پی
  • بالون
  • قسطا
  • نسیبا


سپس به سایت مقداد ای تی مراجعه کرده و در دسته بندی کالای مورد نظر خود انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. در بخش مشخصات گیرنده و فاکتور می‌توانید گزینه خرید اقساطی را انتخاب و سپس کد اقساط خود را وارد نمایید تا هزینه کالای شما بصورت اقساطی به شما نشان داده شود.

خرید اقساطی مقداد آی تی

 

راه ارتباطی با سایت مقداد ای تی

شماره تماس مقداد آی تی 02142265
ایمیل سایت مقداد آی تی info@meghdadit.com

 

آیا می توانیم بدون محدودیت از مقداد آی تی تخفیف بگیریم؟

بله، کافیست به سایت تخفیف هات مراجعه کنید و بصورت نامحدود به کد های تخفیف مقداد آی تی دسترسی داشته باشید.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد