لوگو تخفیف هات

تخفیف 65% خرید لامپ کم مصرف

65 درصد
0
152
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف کالا
65%
فعلا معتبر
فروشنده: دیجی کالا
برند: پارس خزر

شما از طریق سایت تخفیف هات با کلیک بر روی دکمه "خرید کنید" بدون داشتن هیچ کد تخفیفی امکان خرید انواع لامپ را از سایت دیجی کالا با 65% تخفیف خواهید داشت.

قیمت قدیم
160,000
سود شما
104,000
قیمت جدید
56,000

توضیحات لامپ:

امروزه خرید لامپ کم مصرف بدلیل قابلیت هایی که دارد جایگزین لامپ های التهابی شده است. طول عمر لامپ التهابی نهایتا 1000 ساعت است در صورتی که یک لامپ کم مصرف 6000 تا 8000 ساعت کار میکند . لامپ های کم مصرف گرمای بسیار کمتری را نسبت به لامپ معمولی تولید کرده و ضریب امنیت بالاتری دارد همچنین مصرف الکتریسیته در لامپ های کم مصرف 3 تا 5 برابر کمتر از لامپ معمولی است . لامپ های کم مصرف برای روشن ماندن طولانی طراحی شده اند ، در نتیجه بهتر است در مکان هایی از خانه که معمولا به روشنایی مداوم نیاز دارند قرار داده شوند .روشن و خاموش کردن مداوم لامپ های کم مصرف طول عمر آن را کاهش و کیفیت نوردهی آن را کم می کند . 93 درصد از لامپ کم مصرف قابل بازیافت است و از بازگشت فلزات سنگین به محیط زیست جلوگیری می کند .

 


 

 

لامپ کم مصرف ال ای دی:

لامپ ال ای دی نیز کارایی ، طول عمر و بازده انرژی بالایی دارد . میزان مصرف انرژی در لامپ ال ای دی 10 درصد میزان مصرف انرژی در لامپ معمولی می باشد . لامپ ال ای دی و لامپ کم مصرف بدلیل گرمای کمتری که تولید می کنند و انرژی کمتری که مصرف می کنند در بسیاری از کشورها مردم را موظف به استفاده از آنها کرده اند که همین امر موجب تولید کمتر گازهای گلخانه ای می شود . برای تعمیر لامپ کم مصرف که شکسته است میتوان حباب آن را برداشت و یک مهتابی را جایگزین آن کرد . تعمیر لامپ کم مصرف باید توسط یک فرد برقکار انجام شود. قیمت لوستر و انواع لامپ های کم مصرف در دیجی کالا دارای تخفیف های ویژه ای است و خرید این محصولات از این وب سایت مقرون به صرفه می باشد.
 

 

نظرات کاربران در مورد محصول:

نقاط قوت: مصرف کم برق، کیفیت نور دهی زیاد برای نور پردازی و

 

نقاط ضعف: قیمت گران این محصولات.

 

جمع بندی نظرات کاربران: اکثر کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از خرید لامپ های کم مصرف با کدتخفیف ویژه از این وب سایت رضایت کامل داشته اند. همچنین از خرید شیرآلات ساختمانی ارزان از فروشگاه باسلام رضایت داشته اند.

 

ارسال نظرات
کالاهای مشابه
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه