لوگو تخفیف هات

کد تخفیف فوپ آی تی

کد تخفیف فوپ آی تی

فوپ آی تی وبسایت تخصصی فروش موبایل و لپ تاپ و کامپیوتر و لوازم جانبی است. شما می توانید جدید ترین کد تخفیف این فروشگاه را از تخفیف هات به صورت رایگان دریافت کنید.

امتیاز دهید
(امتیاز 5 از 2 رای)
کوپن و کد تخفیف
کد تخفیف فوپ آی تی برای خرید لوازم الکترونیکی

کد تخفیف فوپ آی تی برای خرید لوازم الکترونیکی

از طریق وبسایت فوپ آی تی می توانید برای خرید کامپیوتر، لپتاپ، موبایل و ساعت هوشمند، لوازم جانبی و کنسول بازی را می توانید به راحتی تهیه کنید. برای بازدید از سایت فوپ آی تی می توانید بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

منقضی
پیشنهاد تخفیف دار
کدتخفیف فوپ آی تی 20% برای انواع خرید

کدتخفیف فوپ آی تی 20% برای انواع خرید

با کپی کردن کد تخفیف و کلیک بر روی "خرید کنید" میتوانید از 20% تخفیف ویژه از وبسایت فوپ آی تی بهره مند شوید.

20% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف 10% فروشگاه فوپ آی تی

کد تخفیف 10% فروشگاه فوپ آی تی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 10% تخفیف ویژه برای خرید انواع محصولات وبسایت الکترونیک و دیجیتال فوپ آی تی بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

10% تخفیف
منقضی
کدتخفیف

کد تخفیف فوپ آی تی | معتبر، تست شده و رایگان | fopit

خرید اینترنتی با گسترش اینترنت و دسترسی عموم مردم به این شبکه، بسیار در میان افراد جامعه باب شده است. تعداد زیادی از افراد ترجیح می دهند که بدون بیرون رفتن از خانه و تنها با چند کلیک خرید هایشان را انجام دهند. خرید اینترنتی شما را خسته نمی کند. به کمک فروشگاه های اینترنتی راحت تر می توانید کالا ها را مقایسه کنید. همچنین خرید اینترنتی شما را به فروشگاه های خاصی محدود نمی کند. این ها مزایای اصلی یک خرید آنلاین هستند. در ادامه شما را با فوپ آی تی و خرید آنلاین از این فروشگاه و کد تخفیف فوپ آی تی آشنا خواهیم کرد. 
 

معرفی فروشگاه فوپ آی تی

فروشگاه اینترنتی فوپ آی تی بخش آنلاین فروشگاه فوپ آی تی با نام تجاری فرا افق پویا است. این فروشگاه بیشتر از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش دارد، اما بخش آنلاین مجموعه از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را شروع کرده است. در حال حاضر شما فروشگاه های آنلاین زیادی را در فضای مجازی پیدا خواهید کرد، فوپ آی تی اما هدف خاصی دارد  که آن را از دیگر فروشگاه ها متفاوت می کند. هدف این مجموعه ارائه کالا های با کیفیت، خاص، اصل و برند های معتبر و بزرگ پرچم دار است. مزیتی مثل ضمانت بازگشت ۱۰ روزه برای کالا های دارای گارانتی و بدون آن امکانی است که فقط در فوپ آی تی پیدا می کند. اگر دغدغتان خرید مطمئن است، این فروشگاه مناسب شماست.
 

در سایت فوپ آی تی چه محصولاتی به فروش می رسد؟

فوپ آی تی به گفته خودش FULL OF PERFECT است. شما بهترین کالا های دسته های زیر را در این فروشگاه پیدا خواهید کرد:

  •  کامپیوتر و لپ تاپ. شامل: کیس، پاور، فن CPU، کارت گرافیک، حافظه SSD، مانیتور و لپ تاپ.
  •  موبایل و ساعت هوشمند ارزان. شامل: گوشی موبایل اپل، گوشی موبایل سامسونگ، گوشی موبایل شیائومی و ساعت هوشمند.
  •  لوازم جانبی. شامل: انواع لوازم موبایل و کامپیوتر.
  •  کنسول بازی. شامل: ایکس باکس، پلی استیشن و لوازم جانبی.
     
سایت فوپ آی تی

چطور در سایت فوپ آی تی ثبت سفارش کنیم؟

شما به کمک دسته بندی ها و قسمت جستجو میتوانید محصول مدنظرتان را پیدا کنید. بعد از آن کافی است به سبد خرید رفته و با ورود به حساب کاربری مراحل خرید را طی کنید. مراحل خرید شامل وارد کردن اطلاعات خودتان، وارد کردن آدرس و اطلاعات گیرنده و پرداخت است.
 

چطور محصولات فوپ آی تی را ارزان تر بخریم؟- کدتخفیف فوپ آی تی

برای خرید ارزان تر هر محصولی می توانید از کد تخفیف ها و کارت هدیه های مختلف استفاده کنید. این فروشگاه در زمان های مختلف برای مشتریانش کد تخفیف فوپ آی تی ارائه می دهد که شامل محصولات مختلفی می شود. اگر می خواهید بدانید در وقت خرید شما چه کدی موجود است تا ارزان تر خرید کنید، می توانید به تخفیف هات سر بزنید. تخفیف هات مرجع ارائه تخفیف های مختلف از جمله کد تخفیف فوپ آی تی، کد تخفیف شهر فافا و… است.
 

چطور از كد تخفيف فوپ آي تي استفاده کنیم؟

برای استفاده از کدتخفیف فوپ آی تی تنها کافی است قبل از خرید به تخفیف هات سر بزنید. در این سایت به دنبال فوپ آی تی بگردید. درنتایج کد تخفیف های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. بهترین گزینه، گزینه ای که مناسب شما است، را انتخاب کرده و آن را کپی کنید. سپس به فروشگاه انلاین فوپ آی تی رفته و مراحل خرید را مثل قبل طی کنید. تا پرداخت پیش بروید. قبل از پرداخت قسمت مخصوص وارد کردن كد تخفيف فوپ آي تي را مشاهده خواهید کرد. تخفیف را در این قسمت وارد و سپس اعمال کنید. حالا مقدار تخفیف از فاکتورتان کسر می شود و می توانید خریدتان را ارزان تر نهایی کنید.
 

ارتباط با fopit

آدرس دفتر مرکزی فروشگاه: خ ولیعصر، نرسیده به میدان ولیعصر، کوچه صومعه سرا یا نصر، پلاک 34، طبقه اول، واحد 2
تلفن های تماس: 
واحد فروش: 021- 25917466
دفتر: 021- 88802758

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد