لوگو تخفیف هات

انواع سبزیجات

انواع سبزیجات

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
غذای آماده و نودل
غذای آماده و نودل
5 تخفیف
1
فرآورده‌های منجمد و یخچالی
فرآورده‌های منجمد و یخچالی
4 تخفیف
0
تن ماهی
تن ماهی
1 تخفیف
0
کنسرو و کمپوت
کنسرو و کمپوت
10 تخفیف
0
سبزی و پودر جوانه
سبزی و پودر جوانه
2 تخفیف
0
سوپ و دسر
سوپ و دسر
12 تخفیف
0
سایر غذاهای آماده
سایر غذاهای آماده
3 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
تخفیف 19% خرید سبزی آش و سبزیجات آماده
قیمت قدیم
55,000
سود شما
10,450
قیمت جدید
44,550
فعلا معتبر
تخفیف 64% خرید سبزی خشک
قیمت قدیم
180,000
سود شما
115,000
قیمت جدید
65,000

سبزی خشک چیست؟

برخی از شرکت ها ی صنایع غذایی تهیه سبزی خشک را انجام می دهند که ابتدا انواع سبزیجات تازه را دسته بندی کرده و در آب سرد میگذارند. پس از چندین بار شستشو و سورت کردن آنها در دستگاه صنعتی مخصوص خشک کردن میوه و سبزیجات قرار می دهند. سپس دستگاه بعد از چند ساعت آنها را خشک میکند و انواع سبزیجات را بصورت بسته بندی فله و یا در بسته بندی های کوچک درآورده و عرضه می کنند.در مجموع دو نوع سبزی خشک پایه و ترکیبی موجود است. سبزی خشک شوید، جعفری و ... از انواع سبزیجات برای تهیه غذا هستند.

معرفی انواع سبزیجات مخصوص کوکو:

سبزی مخصوص کوکو سبزی از ترکیب تره، جعفری، شوید وگشنیز تشکیل شده است.کوکو سبزی غذایی است که مواد اصلی آن تخم مرغ و سبزی‌ کوکو است که این مواد همراه سیر و پیاز، نمک و ادویهٔ مناسب در تابه با روغن سرخ می‌شود.ﮐﻮﮐﻮ ﺳﺒﺰﯼ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ خوراک هایی ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﮐﺜﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﯿﭙﺴﻨﺪﻧﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻭﻋﺪﻩ ای برای شام و یا میان وعده مصرف می کنند. مهم ترین جزء این غذا، سبزی های کوکو سبزی است. البته برخی از افراد برای تهیه کوکو سبزی، فقط از تره و پیازچه به جای سبزی کوکو استفاده می کنند.

نکات مهم در خصوص خرید انواع سبزی ها:

یکی از غذاهای محبوب میان افراد آش است که در هنگام تهیه این غذا، به سبزی آش با تنوع بالا، برای طعم و بوی بهتر نیاز داریم. سبزی آش شامل جعفری، تره، گشنیز، اسفناج است. هر کدام از این سبزی‌ها خواص مختلفی دارند. برای مثال تره برای درمان بیماری‌هایی مثل یبوست، ترش‌کردن معده و سوءهاضمه، چربی‌سوزی و ... مفید است. بسیاری از فروشگاه اینترنتی موجود هستند که انواع سبزیجات خشک نظیر سبزی آش، سبزی کوکو و ... را جهت راحت کردن کار شما در تهیه غذا عرضه می کنند.

ارائه کد تخفیف خرید انواع سبزیجات به صورت واقعی و جذاب:

برای استفاده از کد تخفیف خرید انواع سبزیجات نظیر سبزی کوکو ، سبزی آش و ... به صورت بهداشتی و بسته بندی شده می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع این محصولات مطلع شوید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع این محصولات بهره مند شوید.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد