لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف لرن فایلز تا 55% ویژه بلک فرایدی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
56
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما میتوانید از 55% تخفیف ویژه بلک فرایدی از وبسایت لرن فایلز بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر میبایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

زبان برنامه نویسی پایتون

اگر قصد ساخت یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه را دارید یا حتی اگر میخواهید سایت شخصی خودتان را بسازید، با پایتون به راحتی کار شما راه می¬افتد. زبان¬ برنامه نویسی پایتون، یکی از محبوب ¬ترین زبان-های برنامه ¬نویسی دنیا در عصر حاضر است. این زبان به دلایل مختلفی طرفداران بسیاری برای خود جذب کرده است، پایتون به دلیل سهولت در امر یادگیری در بین کسانی که برای اولین بار به سمت برنامه نویسی می¬¬روند بسیار فراگیر است. علاوه بر این پایتون قوی ترین زبان اسکریپت نویسی در سطح جهان هم شناخته می¬شود. مزایای این زبان، از جمله متن باز بودن و بازار کار بسیار گسترده آن، نشان دهنده آن است که برای آموزش پایتون نباید تعللی کرد، پس اگر علاقمند به برنامه نویسی و یادگیری هستید و یا میخواهید آموزش ساخت سایت را شروع کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.


آموزش برنامه نویسی

حالا که تصمیم به برنامه نویس شدن را دارید، وقت آن رسیده است که آموزش خود را شروع کنید. اینکه چطور برنامه نویسی و آموزشتان را شروع کنید احتمالا از سوالاتی است که از ذهنتان می¬گذرد. تهیه یک دوره آموزش برنامه نویسی به شما در این مسیر کمک می¬کند و باعث می¬شود کمتر گمراه شوید، همینطور با برنامه¬ای منظم نقشه راه برنامه نویسی را قدم به قدم پشت سر بگذارید. آکادمی ویدیویی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، پیشنهاد ویژه ما به شما است.

آموزش با زبان فارسی

این مجموعه یک آکادمی مجازی است که با در اختیار قرار دادن هزاران آموزش ویدیویی به زبان فارسی، کار را برای کاربران فارسی زبان از سطح مقدماتی تا پیشرفته بسیار ساده کرده است. شما می¬توانید فقط با دسترسی به اینترنت به بانک ویدیویی این آکادمی متصل شوید و به کمک این آموزش¬های ویدیویی به راحتی به یک برنامه نویس ماهر تبدیل شوید، یا حتی آموزش مجازی ساخت سایت را شروع کنید. در هر سطحی که باشید در این سایت برای شما پیشنهادی وجود خواهد داشت.


دوره مقدماتی تا پیشرفته یادگیری پایتون

دوره آموزش پایتون این آکادمی جامع یکی از جامع ترین دوره¬های آموزشی است که نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و در کوتاهترین زمان شما را کاملا با پایتون و مقدمات آن آشنا می¬کنید. همچنین دوره پیشرفته آن در تکمیل دوره قبلی آماده شده است. ویژگی منحصر به فرد این دوره که آن را از دیگر آموزش¬های ویدیویی متمایز می¬کند آپدیت مداوم دوره ویدیویی است.


نظر کاربران لرن فایلز

دیدگاه کاربران سایت آکادمی ویدیویی نشان می¬دهد که این دوره آموزشی بسیار جامع بوده و با در برگرفتن سرفصل¬های مختلف دریچه مناسبی برای ورود به دنیای پایتون است. در دوره مقدماتی و پیشرفته این آکادمی تمارین به مقدار کافی جهت تسلط هنرجو استفاده می¬شود. درکنار مزایای زیاد این دوره پروژه محور نبودن آن شاید کمی بحث برانگیز باشید. حالا که قدم در راه برنامه نویسی گذاشته¬اید و بامجموعه هم آشنا شده¬اید پیشنهاد ویژه ما برای شما شروع دوره آموزش زبان برنامه نویسی پایتون با کد تخفیف لرن فایلز، تخفیف هات می¬باشد تا با قیمت ارزان¬تر به این دوره جامع دست یابید. لازم به ذکر است که سایر کدتخفیف ها را نیز می توانید از takhfifhot دریافت نمایید. برای مثال تخفیف مکتبخونه ، تخفیف خرید ساعت ارزان و ... را می توانید رایگان و معتبر دریافت کنید.

ارسال نظرات