لوگو تخفیف هات

دلیجان

دلیجان

درباره دلیجانشرکت دلیجان با هدف تولید محصولاتی که راحتی, ایمنی و آسایش را برای کودکان و والدین آنها به ارمغان می‌آورند، در سال 1366 خورشیدی در تهران آغاز به کار نمود

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کالا
فعلا معتبر
تخفیف 13% خرید کالسکه بچه
قیمت قدیم
6,299,000
سود شما
809,000
قیمت جدید
5,490,000

 

درباره دلیجان

شرکت دلیجان با هدف تولید محصولاتی که راحتی, ایمنی و آسایش را برای کودکان و والدین آنها به ارمغان می‌آورند، در سال 1366 خورشیدی در تهران آغاز به کار نمود. دلیجان که از همان بدو تأسیس در صده بزرگترین تولید کننده‌ی لوازم حمل و ایمنی کودک در میهن عزیزمان شود.آنچه دلیجان را امروز در چنین جایگاه بلندی در میان تولیدکنندگان هم‌صنف خود قرار داده است، رويکرد هميشگي مدیران ارشد مجموعه بوده است که ارتقاي سطح کيفي محصولات و ایجاد رضایت و اعتماد در مشتریان را سرمشق نظام فعّاليت‌هاي خود قرار داده‌اند.دلیجان به ایمنی و آسایش کودکان فکر می کند و به عنوان بزرگترین تولید کننده داخلی ایمنی و حمل کودکان در ایران فعالیت بسیار ارزنده ایی انجام داده است.

 

محصولات دلیجان

کریر محصولی است که نوزاد بیشترین ساعات را روزانه در آن سپری می کند برای همین باید بیشترین میزان راحتی و امنیت را در خود داشته باشد تا والدین با خیال راحت کریر نوزاد را خرید و از آن استفاده کنند. دلیجان، کریر را تا تحمل وزن 13 کیلوگرم می سازد و در آن محل هایی برای سر، کمر و گردن نوزاد تعبیه کرده است تا نوزاد درون آن احساس راحتی کامل داشته باشد.انواع مختلفی از کالسکه جز محصولات تولید شده در دلیجان می باشد که تمامی نکات مهندسی در آن رعایت شده است تا فرزند دلبند شما حس راحتی کامل را در کالسکه داشته باشد.

 

کالسکه راحتی که تا شو است و وزن مناسبی را تحمل می کند. این کالسکه از بهترین مواد اولیه تهیه شده است تا فرزند شما در امنیت کامل باشد. دسته آن قابل حرکت و پارچه کالسکه قابل شست و شو و بدون ایجاد حساسیت های پوستی است همچنین باید بگوییم جای پا، سایه بان سه حالته و سینی غذای قابل تنظیم از دیگر امکانت مناسب این محصول می باشد. شما می توانید از بدو تولد نوزادتان راحتی و لذت استفاده از آن را تجربه کنید.

 

از محصولاتی که در دوران نوزادی استفاده زیادی دارد آغوشی و ساک نوزاد می باشد. ساک نوزاد برای حمل راحت وسایل زیاد نوزاد مخصوصا برای مادران عزیز اهمیت زیادی دارد که به اندازه کافی جا دار باشد و بتوان آن را به راحتی حمل کرد. ساک نوزاد و آغوشی را می توان از وسایل دم دستی هر کودکی به حساب آورد، علی الخصوص اینکه جنس آغوشی بسیار مهم است.

 

نظر کاربران و مشتریان در خصوص محصولات دلیجان

طرح های زیبا و راحتی استفاده از نظرات کاربران در مورد این شرکت است البته باید امنیت بسیار بالای محصولات را نیز به ویژگی های زیاد آن اضافه کنیم.قطعا این شرکت می تواند با رقبای خارجی خود در تولید محصولات مشترک رقابت خوبی داشته باشد.

 

تخفیف های ویژه فروش محصولات دلیجان در تخفیف هات

تخفیف هات بین کالاهای خود برای محصولات مرتبط با حمل و امنیت نوزادان و کودکان و خرید آن تخفیف های خوب و جالبی را برای انتخاب شما قرار داده است. اهمیت به سلامتی فرزندان شما از رسالت های شرکت دلیجان است.

 

ارسال نظرات