لوگو تخفیف هات

تخفیف 43% خرید صندلی ماشین

43 درصد
0
144
5
اشتراک گذاری
تخفیف 43% خرید صندلی ماشین
43%
فعلا معتبر
فروشنده: دیجی کالا
برند: سایر

برای خرید صندلی ماشین کودک با تخفیف 43% با کلیک بر روی دکمه "خرید کنید" وارد سایت دیجی کالا شوید و از تخفیف ها بهره مند شوید.

قیمت قدیم
7,500,000
سود شما
3,200,000
قیمت جدید
4,300,000

 

بهترین صندلی ماشین کودک چه ویژگی هایی دارد؟

صندلی که در ماشین برای کودکان استفاده می شود بسیار کاربردی و مفید است. این وسیله نیز برای مسافرت کودک مانند پشه بند بسیار پر کاربرد است و از دوران نوزادی بسیار کارایی دارد. در هنگام خرید صندلی کودک باید به دوام صندلی، کمربند ایمنی، جنس رویه و دیگر ویژگی های آن دقت کنید. کمربند ایمنی باید به گونه ای باشد که در هنگام ترمز های ناگهانی و یا تکان های شدید خودرو از کودک شما محافظت کند. همچنین باید به گونه ای طراحی شده باشد که هیچ آسیبی به بدن کودک شما نرساند. کمربندهای صندلی های کودک معمولا به شکل ضربدری طراحی شده اند . یک لایه ی ابری دارند که از بدن کودک محافظت می کند. 

 

دوام صندلی نیز بسیار اهمیت بالایی داردو در هنگام خرید صندلی ماشین کودک حتما به این موضوع توجه داشته باشید که جنس صندلی مرغوب باشد و دوام بالایی داشته باشد. در غیر این صورت شما مجبور می شوید دوباره صندلی برای کودک خود بخرید تا از خطراتی که ممکن است در ماشین برای او وجود داشته باشید در امان باشید.

 

در هنگام خرید سعی کنید حتما صندلی هایی را انتخاب کنید که رویه ی آن ها قابل شستشو باشد. زیرا بهداشت کودکان بسیار اهمیت دارد و لازم است حتما صندلی که در آن می نشینند نیز تمیز باشد تا هیچگونه خطر ابتات به بیماری نداشته باشد. 

 

انواع صندلی های ماشین برای کودک:

 

• صندلی نوزاد (رو به عقب)

 

• صندلی دو حالته

 

• صندلی نوع بوستر یا بالا رونده

 

• صندلی چند کاره

 


 

 


 

 


 

 

بهترین مارک صندلی ماشین کودک کدام است؟

 

صندلی ماشین مخصوص کودک را شرکت هایی در حوزه ی لوازم کودک کار می کنند، طراحی و تولید می کنند. صندلی ماشین دلیجان و صندلی ماشین چیکو از بهترین و معروف ترین مارک های موجود در بازار هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند. البته برند های زیادی این صندلی ها را تولید می کنند اما مهم ترین و معرو فترین آن ها همین چیکو و دلیجان می باشد که محبوبیت زیادی دارد. از دیگر برندهای این محصول می توان به بلن، بریتکس، ایون فلو، ریکارو، ببکو، بیبی فور لایف و ... اشاره کرد. این برندهای نیز محصولات خوبی را به بازار عرضه کرده اند و کیفیت بالایی دارند. همچنین قیمت این برندها از صندلی ماشین چیکو و صندلی ماشین دلیجان و بسیار ارزان تر است وکفیت خوبی را دارا می باشد.

 

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید خرید صندلی ماشین را برای کودک خود با تخفیف ویژه انجام دهید. برای خرید این محصول از دیجی کالا نیاز به کدتخفیف ندارید و تنها کافی است تا از طریق تخفیف هات برای خرید کالا با کد تخفیف اقدام نمایید. مچنین می توانید سایر لوازم سفر نوزاد مانند کالسکه، پشه بند و ... را نیز با تخفیف خرید کنید.

 

نظرات کاربران در مورد صندلی ماشین کودک:

 

نقاط قوت: ارزش بالای خرید نسبت به قیمت صندلی ماشین، طراحی و زیبایی صندلی کودک، کیفیت ساخت بسیار بالا، امنیت بالا برای کودک، سهولت در استفاده، کارایی بسیار بالا و ... از ویژگی های مثبت صندلی ماشین کودک است که کاربرن دیجی کالا به ان اشاره کرده اند.

 

نقاط ضعف: جنس ضعیف رویه ی محصول صندلی ماشین کودک و قیمت صندلی ماشین کودک که بسیار گران است از ویژگی های منفی صندلی های مخصوص کودک است که کاربران دیجی کالا به آن اشاره کرده اند.

 

جمع بندی نظرات کاربران: در مجموع بیشتر کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از خرید محصولات مربوط به سفر کودک مانند پشه بند، لباس نوزادی و ... رضایت کامل داشته اند. همچنین خرید این نوع محصولات را به دیگر کاربران نیز پیشنهاد کرده اند. در نظر داشته باشید که این محصولات را از دیجی کالا می توانید با تخفیف های ویژه و بدون نیاز به کدتخفیف دیجی کالا خریداری کنید.

 

ارسال نظرات
کالاهای مشابه
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه