لوگو تخفیف هات

تخفیف تخفیفان تا 50% ویژه کلاس های تی ار ایکس

50% تخفیف
0
47
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

شما از طریق سایت تخفیف هات میتوانید از 50% تخفیف سایت تخفیفان ویژه کلاس های تی ار ایکس بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

تناسب اندام با تی ار ایکس:

این ورزش یکی از ورزش های رو به توسعه ای می باشد که در دهه های اخیر و از سال ۱۹۹۰ به دنیا معرفی شده است. در این روش افراد با استفاده از بندهایی که به سقف یا دیوار بسته شده است تمریناتی را که بر پایه وزن بدن و تعادل می باشد انجام می دهند. این تمرینات باعث می شود تا بدن در شرایط مصرف انرژی و سوزاندن کالری بیشتری در مقایسه با بسیاری از رشته های دیگر ورزشی قرار بگیرد. بهبود استقامت عضلات یکی از نکات مثبت در این سیستم تمرینی می باشد و ریز ترین و عمقی ترین عضلات بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. در شهربازی و باشگاه ها معمولا کش های TRX وجود دارد.

 

تناسب اندام


 

 

فوائد ورزش تی ار ایکس:
 

 

این تمرینات تمامی بدن را ورزش می‌دهد کالری و چربی می‌سوزاند و به داشتن یک بدن قوی سالم و سرزنده کمک می‌کند. این ورزش از آن جایی که به جز یک بند قابل حمل به تجهیزات و دستگاه های ورزشی دیگری نیاز ندارد از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشد. در نتیجه با انجام این تمرینات دیگر نیازی به هزینه‌های گزاف برای خرید وسایل ورزشی گران قیمت نیست. در حین این تمرینات فرد می‌تواند میزان فشار بر روی عضلات را کنترل کرده و بر اساس شدتی که میخواهد خود را به چالش بکشد تمرینات را طراحی کند. از مزایای این تمرینات میتوان به عدم نیاز به دستکش و کفش مخصوص سالن بدنسازی اشاره کرد.

 

تاثیر ورزش TRX بر لاغری:

 

در این ورزش شما میتوانید با استفاده از خلاقیت خود حرکات مختلفی را طراحی کنید. هر کدام از این حرکات تی ار ایکس بر عضله خاصی اثر می‌گذارد و علاوه بر عضله سازی سبب افزایش قدرت و تعادل شما می‌شود. برای طراحی حرکات تی ار ایکس شما از کش تی ار ایکس استفاده می‌کنید و نیاز به هیچ وزنه‌ای ندارید. شما همچنین با رعایت یک رژیم مناسب می‌توانید به تناسب اندام دلخواه خود برسید و از داشتن اندامی زیبا و متناسب لذت ببرید.

 

مضرات تمرینات فشرده TRX:

 

متاسفانه به تازگی یکی از نکاتی که درباره‌ی این ورزش مخابره میشود مضرات و صدمات بالای این ورزش برای بدن می‌باشد. اما چیزی که واقیعت دارد این است که اگر شما حرکات را به درستی انجام بدهید از آسیب های جدی به ستون فقرات و مفصل های خود جلوگیری می‌کنید. حرکات این ورزش تعلیقی( مبتنی بر وزن بدن) بوده و به همین جهت باعث ایجاد آمادگی جسمانی بالایی می‌شوند. به یاد داشته باشید که خالق این ورزش یکی از تکاوران نیرویی دریایی ارتش آمریکا بوده است. به همین دلیل بهتر است افرادی به سراغ این ورزش بیایند که از آمادگی جسمانی و انعطاف پذیری نسبتا خوبی برخوردار هستند.

 

تمرینات فشرده


 

 

نکات مهم قبل از شروع ورزش تی ار ایکس:
 

 

قبل از شروع تمرینات باید بدن را حسابی گرم کرد. این کار بدن را برای انجام حرکات پرفشار آماده می‌کند و میزان آسیب دیدگی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. قبل از شروع ورزش باید حسابی از محکم بودن بند ها و اتصالات آن مطمئن بشویم. بدن باید همواره در موقع ورزش در حالت مناسبی قرار بگیرد و اطمینان حاصل کنید که تمامی اعضای بدن درگیر ورزش شده اند. همچنین به یاد داشته باشید که از وارد کردن فشار های بیش از حد به بدن خود جلوگیری کنید و اگر احساس خستگی کردید حتماً به بدن خود استراحت دهید. از تماس مستقیم با کش تی ار ایکس خودداری کنید تا میزان آسیب های پوستی به حداقل برسد.

 

کد تخفیف تخفیفان برای کلاس های تی ار ایکس:

 

یکی از معتبرترین سایت های تخفیف گروهی سایت تخفیفان می‌باشد. شما میتوانید با چند کلیک ساده کد تخفیف تخفیفان برای کلاس های تی ار ایکس و همچنین صد ها کدتخفیف دیگر را به طور کاملاً رایگان در وب سایت تخفیف هات مشاهده کنید. کارشناسان سایت تخفیف هات ضمن بررسی تمامی کد های تخفیف و اطمینان از فعال بودن آنها هدفی جز ایجاد یک بستر مناسب برای خرید ارزان و مقرون به صرفه برای شما عزیزان ندارند. تمامی کد های تخفیف که در این وب سایت ارائه می‌شود کاملا رایگان می‌باشند.

 

ارسال نظرات