لوگو تخفیف هات

کد تخفیف اسنپ پی 70هزارتومانی ویژه محصولات دیجیتال

70,000 تومان
0
553
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 70هزارتومان تخفیف ویژه سفارش اول، برای حداقل خرید اقساطی 350 هزار تومان، قابل استفاده برای محصولات دیجیتال از اسنپ پی بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی گزینه "خرید کنید" کلیک نمایید.

PY7PDTD
خرید کنید
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

 

 

نحوه فعالسازی سرویس اعتباری SnapPay

در حال حاضر سرویس SnapPay Credit برای همه کاربران فعال نیست و برای کاربران واجد شرایط در دسترس است. برای راه اندازی و فعال سازی سرویس SnapPay Credit باید مراحل را طی کنید. شما می توانید این کار را به دو صورت انجام دهید که یکی از آنها از طریق وب سایت اسنپ پی است. روش بعدی که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت، فعال سازی از طریق موبایل است. لازم به ذکر است که سرویس اعتباری اسنپ پی تنها برای کاربران منتخب واجد شرایط فعال می شود. اگر یکی از کاربران واجد شرایط هستید، باید مراحل زیر را برای فعال کردن سرویس اعتبار اسنپ‌پی طی کنید. توجه داشته باشید که سرویس اعتباری پس از فعال‌سازی به روش پرداخت پیش‌فرض شما تبدیل می‌شود و می‌توانید هر زمان که بخواهید در قسمت «تنظیمات» اطلاعات کاربر در قسمت مدیریت پرداخت، آن را تغییر دهید. جالب است بدانید که امکان تغییر روش پرداخت در سفر نیز وجود دارد.

با فعال سازی سزویس اعتباری اسنپ به راحتی می‌توانید از فروشگاه هایی که با اسنپ پی قرارداد بستند خرید نمایید و پرداخت خود را به صورت قسطی انجام دهید. اسنپ‌پی یک راه حل نوین برای پرداخت است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا محصول مورد نیاز خود را بدون نیاز به ضامن یا وثیقه، به راحتی بخرند و هزینه‌اش را در زمان بعدی پرداخت کنند. از بهترین شرایط اسنپ پی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
1- با یک کلیک پرداخت سریع و آسان بدون نیاز به اتصال به اینترنت و وارد کردن رمز دوم
2- بهبود مدیریت موجودی با ذخیره موجودی حساب برای پرداخت‌های اهم
3- خرید محصولات با قیمت مناسب در شرایط تورم و پرداخت هزینه آن در آینده
4- پرداخت در 4 قسط

با این که پرداخت به صورت اقساط کار را برای شما آسان کرده است اما اسنپ پی تخفیف هایی را نیز برای کاربران خود در نظر می‌گیرد که با اعمال آن برای خرید قسطی نیز می‌توانید با کد تخفیف اسنپ پی  به راحتی خرید نمایید.

 


 

 

ارسال نظرات