لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کدتخفیف بیمه دات کام تا 250 هزارتومان برای خرید بیمه شخص ثالث

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
1
725
3.6
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات با وارد کردن کد تخفیف از 250 هزارتومان تخفیف بیمه شخص ثالث بیمه کوثر از سایت بیمه دات کام بدون محدویت سفارش اول بهره مند شوید. برای سفارش بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید تا تخفیف در وبسایت بیمه دات کام برای شما اعمال شود.

h-250kth
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خصوصیات بیمه دات کام

بیمه دات کام؛ یک سامانه و اپلیکیشن استعلام قیمت؛ ثبت نام و خرید بیمه است. افراد میتوانند با مراجعه به وب سایت بیمه دات کام و پاسخ دادن به چند سوال ساده قیمت و کیفیت بیش از 10 شرکت بیمه مورد تایید سازمان بیمه مرکزی ایران را مقایسه کنند. در وب سایت بیمه دات کام پس از بررسی به خرید بیمه بدنه یا بیمه خودرو مورد نظر خود اقدام نمایند.

 

خرید بیمه بدنه از بیمه دات کام

بیمه بدنه یکی از بیمه‌‌های مربوط به خودرو است که در صورت خرید بیمه، خسارت‌‌های وارد شده به اتومبیل جبران می‌شود. خرید بیمه برخلاف بیمه ثالث اجباری نیست اما به دلیل مزایای فراوانی که پوشش‌های مختلف بیمه بدنه برای خودرو به همراه کوپن تخفیف بیمه دات کام فراهم می‌کند، باعث شده که خرید بیمه بدنه خواهان بسیار زیادی داشته باشد. خسارت‌هایی که به صورت عادی و بدون خرید بیمه و پوشش اضافی توسط بیمه بدنه جبران‌ می‌شود.هر گونه حادثه و تصادف با خودروی دیگر یا جسم ثابت و متحرک و سقوط، آتش سوزی، صاعقه و انفجار، سرقت کلی خودروخسارتی كه در جریان نجات و یا انتقال خودرو خسارت دیده به آن وارد شود. در صورت بروز خطرات اصلی، خسارت باطری و لاستیک‌های خودرو نیز تا 50 درصد قیمت نو قابل پرداخت است که تمامیه این امکانات را میتوانید در بیمه دات کام مشاهده کنید. در کنار پوشش‌های اصلی یک سری پوشش اضافی نیز توسط شرکت‌های بیمه بدنه ارائه می‌شوند که خرید بیمه به انتخاب مشتری صورت می‌گیرد و برای هرکدام مبلغ جداگانه‌ای به قیمت اصلی بیمه‌نامه اضافه خواهد شد. این پوشش‌ها خسارت مواردی را جبران می‌کنند که در تعهد پوشش اصلی بیمه بدنه نیست.

تخفیف خرید بیمه

ویژگی های بیمه ثالث

در بيمه ثالث، مالك وسيله نقليه شخص اول به شمار مي آيد (كه در اكثر بيمه نامه ها ی بیمه ثالث تحت عنوان بيمه گزار شناخته مي شود)، شخص ثاني شركت بيمه ثالث است (كه در بيمه نامه ی بیمه ثالث با عنوان بيمه گر آمده) و شخص ثالث فرد زيان ديده در حوادث است، تمامي اشخاصي كه در تصادف، زيان مي بينند تحت پوشش بيمه ثالث و یا بیمه خودرو قرار مي گيرند. در اينگونه اتفاقات راننده مقصر هم مي تواند از مزاياي بيمه حوادث راننده كه شاخه اي جديد از بيمه ثالث به شمار مي آيد استفاده كند. بايد توجه داشت كه بيمه حوادث و بیمه ثالث راننده فقط و فقط زيان هاي جاني را به عهده مي گيرد و در مقابل زيان هاي مالي هيچ گونه مسئوليتي ندارد. برای دریافت جدید ترین تخفیف های خرید بیمه و سایر تخفیف ها مانند تخفیف اسنپ تریپ و… به تخفیف هات مراجعه کنید.

 

بیمه های محبوب بیمه دات کام

در میان انواع طرح‌های بیمه‌، بیمه ثالث ویا بیمه خودرو همچنان پرمخاطب‌ترین نوع بیمه هستند. بدون شک یکی از دلایل اصلی سهم بالای بیمه ثالث و بیمه خودرو در بازار ایران، اجباری بودن این بیمه ها است. به‌ صورتی‌که اگر وسیله نقلیه‌ای بیمه خودرو یا بیمه ثالث نداشته باشد، ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد.

 

بیمه های خودرویی بیمه دات کام، با قیمتی به صرفه

اگر در یک حادثه رانندگی هزینه درمان، فوت و خسارت وارد شده به اموال تمامی افراد زیان‌دیده، تحت پوشش بیمه ثالث با کوپن تخفیف قرار می‌گیرد. راننده مقصر نیز تحت پوشش بیمه حوادث راننده که به تازگی جزئی از بیمه ثالث شده است قرار می‌گیرد. با این تفاوت که بیمه حوادث راننده تنها خسارت‌های جانی را پوشش می‌دهد و در برابر خسارات مالی مسئولیتی ندارد. بیمه خودرو را با کدتخفیف تمامی شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند وهمچنین هزینه بیمه خودرو یا بیمه بدنه کمابیش یکسان است. تفاوت در کیفیت ارائه خدمات مربوط به این بیمه ها است که می‌تواند تأثیر بسزایی در میزان رضایت بیمه‌گزار داشته باشد. شما میتوانید در سایت بیمه دات کام تمامی این بیمه ها را مشاهده و با خیال راحت پس از مقایسه خریداری کنید. همچنین برای دریافت کد تخفیف بیمه دات کام باید ابتدا واژه هایی مانند " بیمه خودرو "یا "بیمه بدنه" را در فروشگاه اینترنتی تخفیف هات جست و جو کنید.

 

ارسال نظرات