لوگو تخفیف هات

چگونه ارزان سفر کنیم؟ +30 نکته برای کاهش هزینه سفر
زمان مطالعه : 11 دقیقه

چگونه ارزان سفر کنیم؟ +30 نکته برای کاهش هزینه سفر

مسافرت جزو تفریحات فوق‌العاده‌ای است که همه‌ی مردم از آن استقبال می‌کنند. کودکان عاشق سفر کردن هستند و والدین نیز تمایل دارند که برای رفع خستگی و عوض کردن حال و هوا هرچند مدت یک بار به مسافرت بروند. اما با اوضاع اقتصادی نابه‌سامان این سوال برای همه به‌وجود آمده است که چگونه ارزان سفر کنیم؟ بسیاری از خانواده‌های ایرانی به دلیل بالا بودن مخارج سفر از مسافرت صرف نظر می‌کنند و نهایتاً سالی یک بار به مسافرت می‌روند. در حالی که با توجه به برخی نکات ساده می توان هر چند وقت و با حداقل بودجه یک مسافرت ارزان و خوب با افراد خانواده داشت. در ادامه با مجله اینترنتی تخفیف هات همراه باشید تا با برخی نکات و ترفندهای ساده برای سفر ارزان با کد تخفیف های ویژه در ایران باشیم. هم‌چنین در ادامه‌ی مطالب اشاره خواهیم کرد در سفر چگونه باشیم که هزینه‌های ما کاهش بیاید.

فهرست مطالب

1.برای مسافرتی ارزان، با خود غذا به همراه داشته باشید:
2.از مزایای تلفن هوشمند استفاده کنید:
3.از امکانات رایگان ویژه در برخی روزها استفاده کنید:
4.اگر با ماشین شخصی به مسافرت می‌روید، نکات زیر را فراموش نکنید:
5.چگونه ارزان سفر کنیم؟ برای سفر ارزان در ایران، قیمت‎‌ها را با هم مقایسه کنید.
6.چگونه ارزانترین شهر ایران برای مسافرت را پیدا کنیم؟
7.هرقدر بیشتر بدانید، کمتر هزینه می‌کنید:
8.در سفر چگونه باشیم؟ تمامی نکات مهم حین سفر
9.شهرهای نزدیک انتخابی مناسب برای مسافرت ارزان:
10.از طبیعت لذت ببرید:
11.چگونه سفر خارجی ارزان داشته باشیم؟
12.ارزان ترین کشورهای خارجی برای مسافرت ایرانیان:
13.سفر ارزان تر با بلیط ارزان تر:

سفر

برای مسافرتی ارزان، با خود غذا به همراه داشته باشید:

مسلماً برای سفر شما یا از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس، قطار و ... استفاده می‌کنید و یا این‌که ترجیح می‌دهید که برای سفر از وسیله نقلیه‌ی شخصی خود استفاده کنید. در هر صورت اگر شما تمایل دارید که سفر ارزانی را در ایران تجربه کنید، بهتر است قبل از مسافرت به اندازه‌ی چند وعده‌ی غذایی، غذا درست کنید و همراه خود به سفر ببرید. مسافرخانه و هتل‌های بین راهی ضمن این‌که غذای گرانی را به شما تحویل می‌دهند، ممکن است سلامت غذایی مناسبی نیز نداشته باشند. در صورتی‌که از غذای ناسالم بین‌راهی استفاده کنید ممکن است دچار بیماری نیز بشوید که این موضوع باعث می‌شود که خرج درمان نیز به خرج سفر شما اضافه بشود. بنابراین اگر شما هم تمایل دارید که بدانید چگونه ارزان سفر کنیم، بهتر است این نکته را که اتفاقاً نکته‌ی بسیار مهمی می‌باشد رعایت کنید. جدیدترین کد تخفیف تیکیتو را از تخفیف هات دریافت کنید.

سفر ارزان

از مزایای تلفن هوشمند استفاده کنید:

عصر تکنولوژی باعث شده است که ما بتوانیم از ابزارهای ارتباط جمعی بیشترین استفاده را ببریم. بهتر است که برای کاهش مخارج خود نیز از تلفن‌های همراه هوشمند خود استفاده کنید. امروزه تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها مزایا و امکانات بی‌شماری دارند که به ما کمک می‌کنند چگونه ارزان سفر کنیم و مخارج سفر خود را کاهش بدهیم. همه برنامه های مرتبط با سفر از جمله راهنمای سفر، نقشه ها، بهترین مسیرهای ممکن برای رسیدن به مکان های مشهور را روی تلفن همراه نصب کنید تا در طول مسافرت، برای رفتن به مکان خاصی مجبور نباشید چند مسیر مختلف را امتحان کرده و زمان و پول خود را هدر دهید. انتخاب مسیرهای مختلف برای رسیدن به مقصد باعث می‌شود که شما علاوه بر از دست دادن زمان، هزینه‌های اضافی را در خصوص هزینه‌های مرتبط با بنزین، اصطحلاک خودرو و ... صرف کنید.

از امکانات رایگان ویژه در برخی روزها استفاده کنید:

امروزه با یک جستجوی ساده در اینترنت شما با برنامه‌ها و استارت‌آپ های متنوعی آشنا می‌شوید که هرکدام از این برنامه ها با ارائه خدمات و تخفیف‌های متنوع در حال جذب مخاطبان و مشتریان بیشتری هستند. شما می‌توانید از امکانات این برنامه‌ها برای رزرو هتل، مسافرخانه و... استفاده کنید. اگر قصد دارید در روزهای شلوغ به مسافرت بروید به شما توصیه می‌کنیم، حتماً از این برنامه‌ها استفاده کنید. برخی موسسات تفریحی در بعضی از روزهای ماه یا سال ورود به اماکنی همچون موزه یا باغ وحش ها را رایگان اعلام می‌کنند. این تخفیف ها در روزهای شلوغ سال بیشتر می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با حداقل هزینه، یک تفریح خوب و یک روز خاطره‌انگیز را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

سفر داخلی

اگر با ماشین شخصی به مسافرت می‌روید، نکات زیر را فراموش نکنید:

سفر با ماشین شخصی انتخاب اکثر مسافران است. بسیاری از خانواده‌ها علاقه دارند که با ماشین خود به سفر بروند که آزادی کاملی در خصوص زمان توقف خودرو، استراحت، تعیین زمان برای صرف غذا و.... داشته باشند. سفر با ماشین شخصی اتفاقاً انتخاب خوبی است و باعث می‌شود که شما بتوانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید ولی اگر به نکاتی که گفته می‌شود، دقت نکنید ممکن است برای شما هزینه‌های اضافی در پی داشته باشد. برخی از مهم‌ترین نکات عبارتند از:

  • قبل از سفر از سلامت خودروی خود مطمئن شوید.
  • سوخت به اندازه‌ی کافی برای خودروی خود تهیه کنید.
  • از مسیرهایی استفاده کنید که کمترین آسیب را به خودروی شما وارد می‌کند.
  • هر چند مدت یک بار، به خودروی خود استراحت بدهید.
  • سعی کنید تعمیرات کلی مربوط به خودرو را قبل از سفر و در تعمیرگاه‌های مورد اعتماد خودتان انجام بدهید.

چگونه ارزان سفر کنیم؟ برای سفر ارزان در ایران، قیمت‎‌ها را با هم مقایسه کنید.

مطمئناً انتخاب‌های عجولانه در پایان نتیجه‌ی خوبی برای شما ندارند. این مسئله در خرید بلیط برای سفر نیز کاملاً صدق می‌کند. برای مثال شما می‌توانید قبل از این‌که بلیط برای خود و خانواده‌تان تهیه کنید، در وب سایت‌های مختلف، قیمت‌ها را بررسی کنید و حتی به طور آنلاین بلیطی را تهیه کنید که کمترین قیمت را دارد. بلیط های هواپیمای چارتری با کد تخفیف پرواز از جمله این انتخاب‌ها می‌باشد. البته مسافرت هوایی جزو سفرهای گران‌قیمت و در عین حال لوکس به شمار می‌رود. سفر با قطار باعث می‌شود که ایمنی بیشتری داشته باشید و سفر با اتوبوس کم‌هزینه ترین نوع سفر می‌باشد که البته سختی‌های خاص خودش را دارد. شما قبل از سفر می‌توانید با تعیین کردن بودجه‌ای که برای مسافرت در نظر گرفته‌اید، یک مقایسه خوب بین اتوبوس، قطار و هواپیما داشته باشید و با توجه به تمامی شرایط بلیط تهیه کنید.

سفر خارجی

چگونه ارزانترین شهر ایران برای مسافرت را پیدا کنیم؟

شما باید قبل از سفر راجع به مقصدی که قصد سفر به آنجا را دارید، تمامی اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید و با آگاهی کامل به سفر بروید. برای مثال اگر شما قصد داشته باشید برای عید نوروز به مسافرت بروید، شهرهای پربازدید ایران مانند مشهد، اصفهان، شیراز و... برای شما ممکن است هزینه‌های بیشتری را به دنبال داشته باشد. در عین حال شما می‌توانید با کمی تحقیق و پرس و جو از دیگران، شهرهای کوچکی را در ایران پیدا کنید که دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی هستند و شما از سفر به آن شهرها احساس پشیمانی نکنید. برای سفر به شهرهای بزرگ ایران می‌توانید از زمان‌های دیگری نظیر اوایل پاییز استفاده کنید. شما با رعایت همین نکات می‌توانید ارزانترین شهر ایران برای مسافرت را در بازه‌های زمانی مختلف پیدا کنید و سفری ارزان و دلچسب را به اتفاق خانواده‌ی خود تجربه کنید. کد تخفیف شب را به صورت رایگان و معتبر از تخفیف هات دریافت کنید.

هرقدر بیشتر بدانید، کمتر هزینه می‌کنید:

یکی از قوانین نانوشته سفر، همین نکته می‌باشد. البته می‌توان این نکته را به تمام مسائل زندگی بسط داد. کسانی که قدرت تحلیل بیشتری از اتفاقات اطراف خود دارند، در زندگی خود هزینه‌های کمتری را می‌پردازند. سفر یک نمونه کوچک از اتفاقات زندگی می‌باشد و هزینه‌های مشخص خود را دارد. منظور ما از هزینه، فقط مسائل مادی و پول نیست. اگر شما با یک فرد آگاه به سفر بروید و یا این‌که خودتان بتوانید تمام مسائل مربوط به سفر را تجزیه و تحلیل کنید و انتخاب‌های خوبی داشته باشید، در زمان نیز صرفه جویی می‌کنید و می‌توانید تمام وقت خود را به لذت بردن از سفر خود اختصاص بدهید. خریدهای غیرضروری، انتخاب مسیرهای اشتباه و... از جمله مواردی است که باعث می‌شود شما علاوه بر صرف هزینه‌های اضافی، زمان را نیز از دست بدهید. بنابراین انتخاب همسفر مناسب مکمل این نکته است که چگونه ارزان سفر کنیم.

سفر داخلی ارزان

در سفر چگونه باشیم؟ تمامی نکات مهم حین سفر

خانواده‌هایی که تجربه سفرهای بیشتری دارند، در سفرهای خود نکاتی را رعایت می‌کنند که باعث می‌شود بتوانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. شما باید این واقعیت را بپذیرید که برای اینکه در مسافرت به شما خوش بگذرد، نیازی به صرف هزینه‎‌های نجومی ندارید. برخی از مهم‌ترین نکاتی که به ما کمک می‌کند چگونه ارزان سفر کنیم، به شرح زیر می‌باشد:

  • اگر چند خانواده با هم به سفر می‌روید، حتماً قبل از سفر درباره‌ی مخارج سفر و نحوه‌ی تقسیم‌بندی آنها با هم صحبت کنید.
  • کارت های اعتباری و دفترچه بیمه را فراموش نکنید.
  • حتماً لوازم ضروری مانند آب، پتو، زیرانداز، لوازم مربوط به کودک و .. را با خود به همراه ببرید.
  • اگر شما و یا یکی از اعضای خانواده‌ به بیماری خاصی مبتلا می‌باشد، حتما داروها و لوازم مورد نیاز از جمله دستگاه فشار خون، دستگاه تست قند و غیره را همراه داشته باشید.
سفر خارجی ارزان

شهرهای نزدیک انتخابی مناسب برای مسافرت ارزان:

برای این‌که سفری خوب را تجربه کنید، نیازی نیست که حتماً صدها کیلومتر از محل زندگی خود فاصله بگیرید. با تحقیق می‌توانید جاذبه‌های گردشگری شهرهای اطراف خود را پیدا کنید و با یک برنامه‌ریزی دقیق از آنها بازدید کنید. از آنجائیکه کشور عزیزمان ایران، یک کشور تاریخی به شمار می‌رود، تقریباً در تمام شهرهای ایران، جاذبه‌های متنوعی برای سیاحت و زیارت وجود دارد. با مسافرت به شهر های نزدیک‌تر و کم هزینه‌تر می توان لحظات خوشی برای خود و خانواده ایجاد کرد. شک نکنید در شهرهایی که تاکنون به آن ها سفر کرده اید هنوز هم جاذبه های گردشگری وجود دارد که قبلا از آن ها غافل بوده اید. هم‌چنین اگر شما خاطرات خوبی از سفر به یک شهر دارید، می‌توانید دوباره به آن شهر سفر کنید با این تفاوت که با تجربیاتی که به دست آورده‌اید، می‌توانید از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

از طبیعت لذت ببرید:

در طول سفر خود به شهرهای متفاوت، از طبیعت آن شهرها نظیر دریاچه‌ها، کوه‌ها و آبشارها استفاده کنید. طبیعت جزو انتخاب‌هایی است که هم کودکان و هم بزرگسالان از آن استقبال می‌کنند و حاضرند چندین ساعت را در آنجا بگذرانند. طبیعت باعث می‌شود که شما آرامش عجیبی را احساس کنید و از آن لذت ببرید. کودکان نیز در طبیعت جنب و جوش بیشتری دارند. اگر با ماشین مسافرت می کنید حتما وسایل لازم برای ماندن در طبیعت را به همراه داشته باشید. سفر به طبیعت معمولاً برای شما هزینه‌ای را در پی ندارد و شما فقط کافیست یک وعده غذایی، میوه و سایر تنقلات را به همراه داشته باشید.

سفر ارزان داخلی و خارجی

چگونه سفر خارجی ارزان داشته باشیم؟

گاهی اوقات ممکن است که شما تمایل داشته باشید، به کشورهای خارجی سفر کنید. سفرهای خارجی مطمئناً نسبت به سفر ارزان در ایران، هزینه‌های بیشتری را برای شما به دنبال خواهد داشت. برای اینکه بدانیم چگونه ارزان سفر کنیم و چگونه سفر خارجی ارزان داشته باشیم، توجه به نکات زیر خالی از لطف نیست:

  • سفر به کشورهای اطراف ایران، مانند ترکیه و ارمنستان هزینه‌های کمتری را برای شما به دنبال دارند.
  • اگر بتوانید از بلیط های پروزای چارتری استفاده کنید، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده‌اید.
  • سفر به بعضی از کشورهای اطراف ایران با اتوبوس نیز انجام می‌شوید. شما می‌توانید با اتوبوس به شهرهایی نظیر باکوی آذربایجان سفر کنید. هزینه‌ی خرید بلیط برای این سفر به 200 هزار تومان نمی‌رسد.
  • هم‌چنین شما می‌توانید با قطار به شهرهایی نظیر وان ترکیه از تبریز مسافرت کنید. این سفر تقریباً 10 ساعت به طول می‌انجامد و نزدیک به 200 هزار تومن برای شما هزینه به دنبال دارد.

ارزان ترین کشورهای خارجی برای مسافرت ایرانیان:

اگر شما هم به دنبال این هستید که بدانید چگونه سفر خارجی ارزان داشته باشیم، بهتر است ابتدا ارزان ترین کشورهای خارجی را برای سفر بشناسید. بلغارستان بهشتی است که شاید کمتر با آن آشنایی داشته باشید. شما می توانید با سفر به این کشور کمی از قاره آسیا و کشورهای خاورمیانه ای فاصله بگیرید و تجربه ای نو به دست بیاورید. یکی دیگر از کم هزینه‌ترین کشور ها ارمنستان می‌باشد. اگر قصد دارید ارمنستان را انتخاب کنید، باید بدانید ایروان است که یکی از آرام ترین و جذاب ترین مقاصد دنیا برای سفری آرام و بی دردسر به جساب می آید. در خصوص سفر به کشور ترکیه باید بدانید که بلیط چارتری برای استانبول به راحتی به دست می‌آید و اگر قصد سفر به هندوستان را دارید بهتر است بدانید که با ارزان ترین هزینه می توانید شکم خود را سیر کنید و غذاهای جذاب هندی را تست کنید.

خرید بلیط آنلاین

سفر ارزان تر با بلیط ارزان تر:

همانطور که کشور ها و مکان های ارزان برای سفر را معرفی کردیم، بلیط های سفر نیز تاثیر زیادی در هزینه های سفر دارند. همانطور که می دانید شرکت های هواپیمایی و مسافربری زیادی هستند و خدمات مختلفی را ارائه می کنند، شما با کمی جست و جو می توانید با خرید بلیط ارزان تر تا حد زیادی در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به تخفیف هات جدید ترین کد تخفیف های شرکت های هواپیمایی مختلف را دریافت کنید. شما می توانید کد تخفیف علی بابا، کد تخفیف اسنپ تریپ و… را به صورت رایگان از تخفیف هات دریافت کنید.

جمع بندی

ما سعی کردیم در این متن تمام نکاتی لازم برای این‌که در سفر چگونه باشیم را برای شما بیان کنیم. سفر ارزان به این معنی است که ما با به صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین قیمت بتوانیم بهترین تجربه از سفر را به دست بیاوریم. ما نیز با رعایت این نکات خواهیم فهمید که چگونه ارزان سفر کنیم و از سفر خود لذت ببریم. با به‌کار گرفتن نکات فوق خوش باشید و سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

مطالب اخیر

برچسب :
طلایی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد