لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کوپن تخفیف 200 سکه رایگان بازی کوییز اف کینگز

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
2048
1.3
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات با وارد کردن کد معرف می توانید هنگام ثبت نام در کوییز اف کینگ 200 سکه رایگان دریافت نمایید. برای استفاده بر روی "خرید کنید" کلیک کنید.

result351393
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

بازی کوییز اف کینگ:
 

کوییز آف کینگز

 

بازی فکری بسیاری برای سرگرم کردن خود در اوقات بیکاری و یا فراغت ما وجود دارند. بازی هایی که امروزه در فضای اینترنت وجود دارند بسیار هیجان انگیز هستند. اما بسیاری از این بازی ها فقط در حد بازی هستند و فراتر از بازی سودی ندارند. یک بازی آنلاین که امروز بین جوانان و نوجوان بسیار محبوب شده است بازی کوییز اف کینگ است. بازی کوییز اف کینگز تنها فقط بازی نیست.بازی جدید اندروید یا بازی آنلاین اندروید در بازار یا سایت های اینترنتی فراوان است اما بازی کوییز اف کینگز یک بازی جدید اندروید و بازی آنلاین اندروید است که علاوه بر بازی کردن شما میتوانید بر اطلاعات عمومی خود بیافزاید و مطالب بسیاری در زمینه های مختلف یاد بگیرید. این بازی جدید اندروید و بازی آنلاین اندروید قابلیت های دیگری نیز دارد که ارزش دانلود با کد جایزه کوییز اف کینگز و کوپن تخفیف کوییز اف کینگز را بالا میبرد.

در سال 96 کسانی که به دانلود کوییز اف کینگز پرداخته بسیار راضی بوده اند و بازی کوییز اف کینگ بهترین بازی سال 96 از نظر داوران و مردم بوده است.با دانلود کوییز اف کینگ شما بازی گروهی میکنید و در کنار دوستانتان میتوانید رقابت کنید. امکان ساختن گروه با امکان دعوت دوستان و تعیین مدیر و معاون گروه و رقابت و کل کل با بقیه ی گروه ها در این بازی وجود دارد که این بازی را جذاب میکند. علاوه بر تمامی این امکانات شما با دانلود کوییز اف کینگز میتوانید با هم تیمی ها و حریف خود در مسابقه به صورت انفرادی چت کنید. هر چه سریع تر بازی کوییز اف کینگ که به شدت اعتیاد آور را نصب کنید و 200 سکه رایگان دریافت کنید. با کوپن تخفیف کوییز اف کینگز می توانید به دریافت سکه با تخفیف بپردازید.

 

ویژگی های بازی کوییز آف کینگز:

در این بازی شمامی توانید یک آواتار با شکل های موجود بسازید. تعداد کمی از این شکل ها رایگان و تعداد زیادی از آن ها را باید با پرداخت سکه دریافت کنید. راه هایی برای کسب امتیاز و سکه نیز وجود دارد که در ادامه خواهیم گفت. مثلا با كد جايزه كوييز اف كينگ و یا کد سکه رایگان کوییز و کد سکه کوییز را می توان سکه دریافت کرد. با بازی مکرر نیز می توان به سکه دست یافت اما در این راه باید صبوری به خرج داد زیرا در این بازی شما فقط می توایند به طور همزمان با 5 فرد وارد بازی شوید. برای دستیابی به بازی نامحدود میبایست 200 سکه پرداخت کرد. از مواردی ک طرفداران این بازی به دنبال آن هستند میتوان به کد سکه رایگان کوییز اف کینگز و کد جایزه کوییز نام برد. طرفداران این بازی جذاب می توانند برای دریافت جدیدترین کد جایزه کوییز اف کینگز و کد های هدیه کوییز اف کینگز به وبسایت تخفیف هات مراجعه کرده و به این کد هدیه کوییز دسترسی داشته باشند. علاوه بر این از تخفیف هات میتوانند با کدتخفیف اسباب بازی ارزان برای خود خریداری کنند.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد