لوگو تخفیف هات

تخفیف 54% خرید ملزومات اتاق خواب کودک

54 درصد
0
107
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف کالا
54%
فعلا معتبر
فروشنده: دیجی کالا
برند: سایر

شما از طریق سایت تخفیف هات بدون داشتن کد تخفیف و صرفا با کلیک بر روی دکمه "خرید کنید" می توانید خرید انواع لوازم اتاق خواب کودک را از سایت دیجی کالا با 54% تخفیف انجام دهید.

قیمت قدیم
170,000
سود شما
92,000
قیمت جدید
78,000

 

توضیحات فروشگاه اینترنتی دیجی کالا،فروشنده لوازم اتاق خواب کودک:

امکان خرید انواع ملزومات اتاق خواب کودک تا 54% تخفیف از دیجی کالا وجود دارد.

 

خصوصیات سرویس خواب کودک:

سرویس خواب نوزاد معمولا شامل تشک، ملحفه، بالش، دور تختی، لحاف و تشک تعویض پوشک بچه می باشد. معمولا ابعاد تشک 104*138 سانتی،ابعاد ملحفه 109*192 سانتی متر،بعاد بالش 42*46 سانتی متر است. ابعاد هر دورتختی 146*23 سانتی متر است و ابعاد تشک تعویض پوشک کودک 62*39 سانتی متر می باشد. سرویس خواب کودک برای استفاده در اتاق خواب کودک و برای تخت خواب کودک مناسب است. تشک تعویض پوشک را می توان به همراه خود در مهمانی ها و خارج از منزل همراه برد و از آن استفاده کرد. این سرویس خواب 7 تکه ماوی در یک کاور سلفونی به خریدار عرضه می شود.

 


 

 

قیمت تخت خواب کودک نسبت به قیمت سرویس خواب گرانتر است و برای همه افراد مقدور نیست که تخت خواب کودک را تعویض نمایند. افرادی که به دنبال تنوع برای اتاق خواب کودک خود هستند می توانند سرویس خواب کودک که دارای مدل های متنوعی می باشد را برای کودک خود تهیه نمایند و هر زمان که مایل بودند آن ها را جا به جا کنند. همچنین انواع سرویس خواب با تخفیف بیش از 54% در جشنواره دیجی کالا قابل تهیه است که می توانید این محصول را به راحتی تهیه کنید و به زیبایی اتاق خواب کودک خود بیفزایید. برای مشاهده پیشنهادها با تخفیف های ویژه روی دکمه "خرید کنید" کلیک نمایید.
 

 

نظرات کاربران در مورد محصول:

 

نقاط قوت: متونع بودن سرویس های خواب کودک.

 

نقاط ضعف: ضعیف بودن جنس پارچه و پوسیدگی پارچه.

 

جمع بندی نظرات کاربران: بیش از 54% از کاربران دیجی کالا از خرید محصولات رضایت داشته اند.

 

ارسال نظرات
کالاهای مشابه
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه