لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

تخفیف تخفیفان تا 80% ویژه آموزش زبان آلمانی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
81
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید از 80% تخفیف سایت تخفیفان ویژه آموزش زبان آلمانی بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این تخفیف و سایر تخفیف های بی نظیر سایت تخفیفان بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

آشنایی با زبان آلمانی؛ مقدمه آموزش زبان آلمانی

زبان آلمانی یک زبان مربوط به اروپا می‌باشد که در مناطق مختلفی از قاره اروپا مانند مناطق مرکزی این قاره بیشتر کاربرد دارد. زبان آلمانی از نظر ریشه شباهت زیادی به زبان های هندی و انگلیسی دارد. امروزه در کشور هایی مانند اتریش، سوئیس، بخش های شمالی کشور ایتالیا و لیختن اشتاین به زبان آلمانی صحبت می‌شود. همچنین در کشور هایی مانند لوکزامبورگ و بلژیک زبان آلمانی زبان اکثریت مردم به شمار می‌رود. زبان آلمانی گسترده ترین زبان مادری در اتحادیه و سومین زبان آموزش داده در ایالات متحده (بعد از زبان اسپانیایی و فرانسوی) به شمار می‌رود. این زبان یکی از زبان های اصلی در جهان و زبان مادری بیش از 95 میلیون نفر از مردم جهان می‌باشد.

 

آموزش آلمانی


 

 

گسترده بودن زبان آلمانی در جهان

بعد از زبان انگلیسی و فرانسوی پرکاربرد ترین زبان در اتحادیه اروپا، زبان آلمانی به شمار می‌رود. این زبان به سبب تعداد مقالات علمی نوشته شده در مجله های معتبر دومین زبان علمی جهان محسوب می‌شود. بنابراین اکثریت دانشجویان دانشگاه های مطرح اروپا سعی بر تسلط کامل بر این زبان در حین تحصیل دارند. سومین زبان رایج در محیط اینترنت بعد از زبان انگلیسی و زبان روسی، زبان آلمانی است. اگر از نظر تعداد کتاب های منتشر شده در جهان به این زبان نگاه کنیم متوجه می‌شویم این زبان، پنجمین زبان در سطح جهان می‌باشد.

 

ریشه این زبان به خانواده های زبان اروپایی-هندی برمی‌گردد. واژه های لاتینی که در این زبان مورد استفاده قرار میگیرد، ریشه یونانی دارند. تعداد خیلی کمی از واژه های زبان آلمانی به زبان های فرانسوی و یا انگلیسی مشتق می‌شود. زبان آلمانی همچنین به واسطه لهجه ها و گویش های مختلفی که دارد، به چند دسته طبقه بندی می‌شود.

 

آیا یادگیری زبان آلمانی دشوار و پیچیده است؟

به صورت مطلق نمی‌توان در این باره نظر داد. عده‌ای از افراد با اینکه تسلط کاملی بر سایر های زبان های بیگانه مانند زبان انگلیسی و ... ندارند اما بعد از مدتی به واسطه هوش و استعداد درونی که دارند در موسسه زبان آلمانی ثبت نام می‌کنند و به فراگیری زبان آلمانی مشغول می‌شوند. عده‌ای از افراد هم با توجه به تسلطی که بر زبان انگلیسی دارند می‌توانند به فراگرفتن زبان آلمانی در موسسه زبان آلمانی که امروزه در سراسر کشور تاسیس شده است، مشغول بشوند. ساختار گرامری زبان آلمانی تا حدودی نسبت به زبان انگلیسی پیچیده‌تر است اما زمانی که با این ساختار به طور کامل آشنا بشوید، آمورش زبان آلمانی برای شما ساده تر می‌شود. می‌توان گفت اگر فردی بر زبان انگلیسی تسلط داشته باشد، برای آموزش زبان آلمانی زیاد به دردسر نمی‌افتد.

 

زبان


 

 

شباهت های زبان آلمانی و فارسی

بررسی شباهت های زبان آلمانی و فارسی بستگی به این دارد که این دو زبان را در چه سطحی مورد بررسی قرار بدهیم. عده‌ای از افراد با پیشینه فکری آریایی بودن احساس می‌کنند که زبان فارسی و آلمانی شباهت های زیادی به‌ هم دارند. بهتر است این پیشینه فکری را فراموش کنیم و یک بررسی کامل از این دو زبان داشته باشیم. زبان های آلمانی و فارسی در شکل زبان شناسی از یک ریشه مشترک اروپایی-هندی هستند اما تفاوت هایی چند هزار ساله آنها را از هم جدا کرده و بین آنها تفاوت های زیادی را رقم می‌زند. با این حال می‌توان به قطعیت این مسئله را گفت که یادگیری زبان آلمانی برای یک فارسی زبان راحت خواهد بود اگر برای آن زحمت بکشد. این نکته را فراموش نکنید که ساختار همه‌ی زبان ها در ابتدا پیچیده به نظر می‌آید.

 

تفاوت های زبان آلمانی و فارسی

اگر در یک آموزشگاه زبان آلمانی مشغول به آموزش زبان آلمانی بشوید بعد از مدتی به راحتی تفاوت های زبان آلمانی و فارسی را درک خواهید کرد. بررسی تفاوت های دو زبان کار پیچیده و دشواری است که در این مورد بهتر است کارشناسان مربوطه نظر بدهند اما در سطح اولیه تفاوت هایی دیده می‌شود که می‌توان آنها را برشمرد. آلمانی بر خلاف زبان فارسی و انگلیسی زبان جنسیت محور است یعنی برای هر اسم یک جنسیت در نظر گرفته می‌شود. در زبان آلمانی مانند زبان انگیسی برای حالت معرفه(شناخته شده) از حروف تعریف استفاده می‌شود. در زبان آلمانی بر خلاف آنچه در زبان انگلیسی و فارسی شاهد آن هستم، برای جمع کردن قاعده خاصی وجود ندارد. در زبان آلمانی مفعول جمله جایگاه خاصی در جمله ندارد. این مورد هم دقیقاً بر خلاف آموزش های ما در زبان انگلیسی و فارسی محسوب می‌شود.

 

آلمان


 

 

زبان آلمانی می‌تواند وضعیت کاری شما را متحول کند.

سخت کوشی و پس‌انداز کردن شعار مردم کشور آلمان محسوب می‌شود. مردم کشور آلمان با همین شعار کشورشان را به یکی از غول های صنعت، تجارت و ... تبدیل کرده اند. کشور آلمان از لحاظ اقتصادی جزو برترین کشورهای جهان به شمار می‌رود. مردم آلمان در تلاشند تا با یک برنامه ریزی مناسب برای کارکردن بتواند یک زندگی آرام، بدون دغدغه، به صرفه و درآمدی پایدار داشته باشند. در محل کار آنها نیز شرایط کاملاً به سود کارمندان است و کارفرمایان با ایجاد امکاناتی مانند بیمه عمر، بیمه بازنشستگی، مرخصی های استحقاقی طولانی مدت و ... استاندارد های کاری مناسبی را برای کارمندان فراهم کرده اند. به همین دلیل است که مردم آلمان و سوئیس از لحاظ استاندارد های زندگی در بهترین شرایط هستند.

 

به همین دلیل اگر شما در یک زمینه کاری مشخص حرفه‌ای هستید میتوانید با آموزش زبان آلمانی در یک آموزشگاه زبان آلمانی فرصت های شغلی جدیدی را به دست آورید.

 

زبان آلمانی


 

 

کد تخفیف تخفیفان آموزش زبان آلمانی

امروزه با گسترش تکنولوژی یکی از ایده های بسیار موفق سایت های تخفیف گروهی هستند. وب سایت تخفیفان که امروزه به یکی از کاربردی ترین، کارآمد ترین و معتبر ترین این وب سایت ها تبدیل شده است، کد تخفیف ویژه‌ای برای یادگیری زبان آلمانی در نظر گرفته است. وب سایت تخفیف هات کد تخفیف تخفیفان ویژه ی آموزش زبان آلمانی و صد ها کد تخفیف دیگر را به طور کاملاً رایگان در خدمت شما عزیزان قرار می ‌دهد. هدف کارشناسان ما در وب سایت تخفیف هات، ایجاد بستری مناسب برای خرید های ارزان قیمت و کاملاً مقرون به صرفه توسط شما می ‌باشد. در نظر داشته باشید که تمامی خدماتی که در این وب سایت دریافت می‌کنید رایگان بوده و هزینه‌ای را برای شما ندارد.

 

ضمن اینکه تمامی کد های تخفیف وب سایت تخفیف هات قبل از قرار گرفتن بر روی سایت توسط کارشناسان ما بررسی می ‌شوند و از فعال بودن آنها مطمئن می شوند.

 

ارسال نظرات