لوگو تخفیف هات

کوپن و کد مکالمه رایگان ایرانسل، پیامک و بسته رایگان اینترنت با خرید سیم کارت 45 تومنی

1
156
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

برای دریافت سیم کارت مشابه خط خود کافیه بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید و سیم کارت مورد نظر خود را فقط با 45 هزارتومان خریداری نمایید. با خرید سیم کارت 5 گیگ اینترنت پنج ماهه، 4 گیگ اینترنت 3 ماهه، 60 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی و 5 هزارتومان اعتبار اولیه دریافت می کنید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خصوصیات کد مکالمه رایگان ایرانسل: 
 

اینترنت ایرانسل به عنوان ارائه‌دهنده سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت کشور، دسترسی کاربران خود را به بهترین اینترنت پرسرعت در قالب اینترنت همراه ، «ینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت فراهم کرده است.در راستای گسترش سهم بازار و توسعه محصولات و خدمات، اینترنت ایرانسل با دریافت پروانه ارائه سرویس اینترنت رایگان و ثابت (WiMAX) در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۸۷، سرویس وایمکس را برای اولین بار در ایران ارائه داد. همچنین در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ اینترنت ایرانسل مجوز آزمایشی ارائه اینترنت نسل سوم و چهارم تلفن همراه را کسب کرد و در ۴ شهریور ۱۳۹۳ شبکه نسل سوم (3G) را به صورت رسمی راه‌اندازی کرد. اینترنت ایرانسل نخستین شبکه نسل چهارم تلفن همراه (4G/LTE) ایران را نیز با فاصله کوتاهی از توسعه این فناوری در دنیا، در تاریخ ۲۹ آبان ۹۳ در مشهد مقدس راه‌اندازی کرد و با شتابی بی‌سابقه در اقصی نقاط ایران گسترش داد.

 

ایرانسل


 

 

امسال با ایرانسلی شدن از پیشنهادهای ویژه‌ای شامل کوپن تخفیف ایرانسل در قیمت سیم‌کارت و مودم‌های اینترنت همراه و ثابت، اینترنت رایگان و کد مکالمه رایگان ایرانسل با کد شگفتی‌های ایرانسل و جوایز متنوع بهره‌مند شوید.با شماره‌گیری کوپن تخفیف ایرانسل، طرح مکالمه ایرانسل ‌هایی خاص به شما پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به شکلی باورنکردنی هزینه‌های خود را کاهش دهید! فقط کافیست برای دریافت کوپن تخفیف و کد های یرانسل ، طرح مکالمه رایگان ایرانسل و دریافت شارژ رایگان به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 


 

 

کد تخفیف ایرانسل رایگان و معتبر در تخفیف هات:

امروزه در دنیایی زندگی میکنیم که اینترنت نقش اساسی در فعالیت های روزمره ما دارد. تخفیف هات با همکاری ایرانسل اقدامی انجام داده است که کاربران بتوانند کدهای تخفیف اینترنت ایرانسل برای اینترنت رایگان ایرانسل داشته باشند. علاوه بر کوپن تخفیف و کد اینترنت رایگان ایرانسل، کد تخفیف خرید سیم کارت ایرانسل نیز در این وب سایت مهیا شده است. کد تخفیف خرید سیم کارت ایرانسل گاها تا 100 درصد تخفیف نیز در تخفیف هات موجود است. کوپن تخفیف و کد تخفیف اینترنت ایرانسل نیز با درصدهای مختلف در دسترس کاربران است. مشتریان می توانند کد رایگان اینترنت ایرانسل و کد تخفیف اینترنت ایرانسل را برای دریافت اینترنت ایرانسل رایگان از تخفیف هات بگیرند.

کوپن تخفیف ایرانسل، کد تخفیف اینترنت ایرانسل، کد تخفیف ایرانسل برای اینترنت ایرانسل رایگان، بسته مکالمه، پیامک و تمامی کدهای تخفیف اینترنت ایرانسل همگی به صورت معتبر در تخفیف هات قرار داده شده است. برای دریافت تخفیف اینترنت ایرانسل به تخفیف هات مراجعه نمایید و کد رایگان اینترنت ایرانسل را یه صورت رایگان دریافت نمایید.

ارسال نظرات