لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

دریافت کد تخفیف سفرمی تا 10000 هزار تومان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
70
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما می توانید با ثبت نام در سفرمی و نصب اپلیکیشن، کد تخفیف 10000 هزار تومانی جهت خرید بلیط هواپیمادریافت نمایید. این کد ویژه سفارش اول می باشد. برای ورود به وبسایت سفرمی بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

 

کد تخفیف سفرمی رایگان در تخفیف هات

تا به حال شده برنامه ای برای مسافرت برای خودتان بچینید اما به دلیل هزینه بالا، نداشتن وسیله نقلیه، نبود بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و مشکلاتی از همین قبیل از خیر مسافرت رفتن بگذرید؟ ایا برایتان پیش امده که مجبور به سفری بشوید اما نتوانید بلیط رفت یا برگشت بگیرید؟ تا به حال چند بار برایتان پیش امده که قصد رفتن به سفری تفریحی یا کاری را داشته باشید، اما وقت نداشته باشید برای تهیه بلیط بروید؟ اگر جواب حداقل یکی از سوال هایی که پرسید بله بود پیشنهاد میکنم با ادامه مطلب با ما همره باشید. سفرمی یک سامانه ارائه بلیط های مسافرتی میباشد و دارای مزیت های خارق العاده و کد تخفیف سفرمی شگفت انگیز است. شما میتوانید از طریق این سامانه سفری خوش و اسوده را در کنار عزیزان خودتان تجربه کنید. در ادامه بیشتر با کدتخفیف سفرمی و سامانه سفرمی اشنا میشوید.

 


 

 

چرا از سفرمی و کدتخفیف سفرمی استفاده کنیم؟

سفرمی جامع ترین سامانه ارایه دهنده بلیط ارزان قیمت هواپیما و کد تخفیف سفرمی به صورت سیستمی و چارتری است. این سایت در ابتدا با ارایه خدماتی همچون ارائه بلیط ارزان قیمت هواپیما و آغاز به فعالیت نمود. الان دارای بلیط اتوبوس و قطار و تور را نیز افزوده است. بنابراین شما میتوانید برای خرید تور تفریحی مختلف از این سایت استفاده کنید. لازم به ذکر است برای خرید تور تفریحی نیز از کدتخفیف سفرمی میتوانید استفاده کنید. یکی از مزیت های سفرمی پشتیبانی 24 ساعته و اطلاع رسانی قیمت بلیط هواپیما های مناسب و ارزان است. از مواردی که در سفرمی مورد توجه کاربران است، پشتیبانی به صورت شبانه روزی می باشد. در صورت بروز مشکلاتی مثل کنسلی، وظیفه پشتیبانی اطلاع رسانی در اسرع وقت است. همه این امکانات را در کنار کد تخفیف سفرمی دارید.

 

قیمت بلیط هواپیما ارزان با کد تخفیف سفرمی

سفرمی با ارائه طرح اطلاع رسانی قیمت بلیط هواپیما دومین گام در افزایش محبوبیت خود نزد کاربران را برداشت. در این طرح مسافرانی که قصد خرید بلیط با کاهش قیمت دارند یا از کد تخفیف سفرمی استفاده میکنند، باید قیمت مدنظر خود برای خرید بلیط ها را ثبت کنند تا به محض پایین امدن قیمت، پیامی برای انها ارسال شده و انها از این قیمت مطلع شوند و برای خرید خود اقدام نمایند. همچنین اگر زمان کافی برای منتظر ماندن ندارید میتوانید به راحتی در همان لحظه که قصد خرید دارید از طریق کدتخفیف سفرمی هزینه کمتری نسبت به قیمت اصلی بلیط پرداخت نمایید.

 


 

 

استفاده از کد تخفیف سفرمی به صورت تلفنی

یکی دیگر از خدمات ویژه و منحصر به فرد سامانه سفرمی که برای کاربران خوش ایند است، علاوه بر کد تخفیف سفرمی برای رزرو بلیط به صورت تلفنی برای آن مسافرانی که به هر دلیلی امکان استفاده اینترنتی از سفرمی را ندارند، می باشد. گاها دلایلی مانند عدم دسترسی به اینترنت، عدم شناخت از خرید اینترنتی(سالمندان) و یا نداشتن وقت کافی برای رزرو با استفاده از اپلیکیشن، باعث شد تا این آپشن به سفرمی اضافه گردید. شما با استفاده از رزرو تلفنی هم میتوانید از کدتخفیف سفرمی استفاده کنید. با این روش میتوانید یک سفر با هزینه هاکمتر را تجربه کنید و خوش بگذرانید.

 

نحوه استفاده از کد تخفیف سفرمی

اگر قصد رزرو بلیط با استفاده از کد تخفیف سفرمی را دارید، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. بعد از انتخاب تاریخ سفرخودتان لیست پروازها برایتان به نمایش درمی اید که می توانید. شما در این قسمت میتوانید بر اساس خواسته خودتان قیمت، چارتری و سیستمی و ساعت ان را فیلتر و تنظیم کنید. اگر تمایل به خرید بلیط های ارزان تر در روز های بعد را دارید، با فشردن گزینه روز بعد، برای خرید بلیط هواپیما در روزهای دیگر اقدام کنید. در قسمت بعد باید اطلاعات خودتان را درج کنید، لازم به ذکر است که با یک بار خرید، اطلاعات شما در حافظه باقی خواهد ماند ونیازی به پر کردن دوباره ان نیست. در نهایت به صفحه پرداخت هدایت میشوید، در قسمت کد تخفیف، کد تخفیف سفرمی را درج کنید. با استفاده از کد تخفیف سفرمی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

در پایان لازم به ذکر است که در سایت تخفیف هات، کد تخفیف سوپر مارکت ، تخفیف پوشک ، تخفیف طاقچه بی نهایت و ... در دسترس می باشد.

 

ارسال نظرات