لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف آچار باز تا 20% برای انواع خدمات

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
276
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

کاربران تخفیف هات با وارد کردن کدتخفیف از 20% تا سقف 100هزارتومان تخفیف آچارباز ویژه جشنواره زمستانه بهره مند شوید. جهت اعمال تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا در سایت آچارباز تخفیف برایشان اعمال شود.

a402pm
خرید کنید
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی
40 هزارتومان حداکثر تخفیف

کاربران تخفیف هات با وارد کردن کدتخفیف از 20% تخفیف آچارباز ویژه تعمیرات لوازم آشپزخانه تا سقف 40 هزارتومان بهره مند شوید. جهت اعمال تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت خدمات" کلیک نمایید تا در سایت آچارباز تخفیف برایشان اعمال شود.

mop-130483-tz45
دریافت خدمات
راهکار تخفیف خدمت
راهکار سوم: منقضی
40 هزارتومان حداکثر تخفیف

کاربران تخفیف هات با وارد کردن کدتخفیف از 20% تخفیف آچارباز ویژه خدمات کامپیوتری تا سقف 40 هزارتومان بهره مند شوید. جهت اعمال تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت خدمات" کلیک نمایید تا در سایت آچارباز تخفیف برایشان اعمال شود.

mop-131009-qi5y
دریافت خدمات
راهکار تخفیف خدمت
راهکار چهارم: منقضی
50 هزارتومان حداکثر تخفیف

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 50% تخفیف ویژه لوازم صوتی تصویری تا سقف 50 هزارتومان بهره مند شوید. جهت استفاده از این تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت خدمات" کلیک نمایید.

mop-129910-f6fh
دریافت خدمات
راهکار تخفیف خدمت
راهکار پنجم: منقضی
40 هزارتومان حداکثر تخفیف

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 50% تخفیف تعمیرات ماشین های اداری تا سقف 40 هزارتومان بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت خدمات" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

mop-129495-gb2z
دریافت خدمات
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف آچار باز و صرفه جویی در هزینه‌ها:

امروزه برای انجام امور فنی دیگر نیازی نیست حتماً خودتان به دنبال یک تعمیرکار حرفه‌ای، ماهر، صادق و کاربلد باشید. وب سایت آچار باز این کار را برای شما انجام می‌دهد. خرابی در وسایل الکترونیکی و فنی همیشه پیش می‌آید. ممکن است بر اثر بد شانسی و حتی سهل انگاری وسایل شما دچار ایراد بشوند. در گذشته ها بیشتر افراد در دفترچه تلفن خود انبوهی از شماره های تعمیرکار های مختلف برای تعمیر یخچال، تعمیر پکیج، تعمیر موبایل، تعمیر تلویزیون و غیره را داشتند. حتی گاهی اوقات تعمیرکار از تعمیر وسیله عاجز می‌ماند و شما مجبور می‌شدید به سراغ تعمیرکار دیگری بروید. امروزه دیگر این مشکل به طور کامل برطرف شده است. شما کافیست با ایجاد یک حساب کاربری در وب سایت آچارباز تعمیر تمامی وسایل خود را به تعمیرکاران این وب سایت بسپارید. کد تخفیف آچار باز برای صرفه جویی در هزینه های شما بسیار موثر می‌باشد.

 

آچارباز


 

مزایای منحصر به فرد وب سایت آچارباز:

بدون اغراق می‌توان گفت بهترین استارت آپی که در حوزه‌ی تعمیر آنلاین و خدمات رسانی برای تعمیر طیف گسترده ای از وسایل الکترونیکی تشکیل شده است، آچار باز می‌باشد. این وب سایت دارای مزایا و قابلیت های منحصر به فردی می‌باشد که در ادامه به چند مورد از مهم ترین آنها اشاره می‌کنیم:

 

• شفافیت در خدمات و هزینه: شما قبل از سفارش لیست تعرفه ها را مشاهده می‌کنید.

• مشاوره و پشتیبانی تلفنی: تمام تلاش بر این است که قبل از اعزام سرویس کار، به صورت تلفنی مشکل برطرف شود.

• گارانتی خدمات: تمامی خدمات و محصولات استفاده شده، از گارانتی منحصر به فرد وب سایت آچارباز برخوردار هستند.

• انجام خدمات در زمان دلخواه شما: حتی در روزهای تعطیل هم از خدمات این وب سایت می‌توانید استفاده کنید.

• سرویس و تعمیر تخصصی: تمامی سرویس کار ها دارای مدرک تخصصی در زمینه تعمیراتی خود می‌باشند.

 

آچار باز چه خدماتی را به شما ارائه می‌دهد؟

این وب سایت از تاریخ 26 بهمن 1395 به طور رسمی کار خود را آغاز کرده است. آچار باز وب سایتی تازه تاسیس است اما پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک را دارد. در این استارت آپ نیروهای متخصص با سخت گیری تمام از لحاظ داشتن سابقه کار، عدم سو پیشینه، دارا بودن مهارت های بالا و... استخدام می‌شوند. پس از اینکه شما سفارش خود را ثبت کردید، تعمیرکار و کارشناس‌های حرفه‌ای و آموزش‌دیده این وب سایت به محلی که شما تعیین می‌کنید، فرستاده می‌شوند و تا زمانی که مشکل شما را به طور کامل برطرف نکنند، تیم پشتیبانی وب سایت آچار باز با شما در تماس باقی می‌ماند. شما می‌توانید با خیالی راحت خدمات و تعمیر تلویزیون، خدمات و تعمیر موبایل، خدمات، سرویس و تعمیر یخچال و فریزر، تعمیر یخچال و تعمیر پکیج را از این وب سایت بخواهید.

 

آچار باز


 

آچار باز چگونه مشکل شما را برطرف می‌کند؟

شما با استفاده از سرویس کاران وب سایت آچار باز دیگر نیازی به حمل کردن وسیله خود برای تعمیر ندارید. علاوه برا این تعمیر جلوی چشمان شما انجام می ‌شود و شما می ‌توانید مراحل تعمیر را به طور کامل مشاهده نمائید. شما برای استفاده کردن از خدمات این وب سایت کافیست فرم مربوطه را پر و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان این وب سایت با شما تماس می‌گیرند و برای تعمیر دستگاه و حل مشکل شما سرویس کار اعزام می‌کنند. به همین سادگی مشکل شما برطرف خواهد شد.

کد تخفیف آچار باز در تخفیف هات:

اگر قصد استفاده از کد تخفیف آچار باز و یا صدها کدتخفیف دیگر را دارید، همین حالا به وب سایت تخفیف هات مراجعه کنید و از این کد های تخفیف به آسانی و با چند کلیک استفاده کنید. تمام این کد های تخفیف برای شما کاملاً رایگان بوده و هزینه‌ای را برای شما به دنبال نخواهد داشت. اگر تمایل دارید خریدی ارزان قیمت و کاملاً مقرون به صرفه را تجربه کنید، همین حالا از تخفیف لحظه آخری وب سایت تخفیف هات استفاده کنید. برای خدمات نظافت منزل نیز می توانید از تخفیف هات، تخفیف بگیرید.

 

ارسال نظرات