لوگو تخفیف هات

کد تخفیف اسنپ تا 14% ویژه رفت و آمدهای سازمانی

14% تخفیف
1
299
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

در پنل سازمانی اسنپ عضو شوید و با ثبت درخواست مشاوره تا 14% تخفیف برای رفت و آمدهای شرکت خود دریافت نمایید. طبق تعداد سفر در هر ماه میزان تخفیف 10% تا 14% خواهد بود. از مزایای دیگر این طرح گزارش آنی و شفاف مالی، درخواست همزمان چندین سفر، کاهش هزینه ها و پشتیبانی شبانه روزی خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام بر روی "مشاهده جزییات" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خصوصیات اسنپ:
 

اسنپ تاکسی پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است. همچنین اسنپ تاکسی راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو یا پیک موتوری به شمار می‌رود. همچنین شما می توانید با اسنپ تاکسی سفری ایمن، راحت و مقرون‌ به‌ صرفه را در کنار خانواده و دوستان عزیزتان تجربه کنید.اسنپ و انواع کوپن تخفیف و كد تخفيف اسنپ را دیگر همه می ‌شناسند و در شهر مشهد چندین بار با استفاده از کوپن تخفیف اسنپ مشهد سفر کرده‌اند. کار با آن بسیار آسان و سریع است و حالا با كد تخفيف اسنپ مشهد قیمت‌ها ارزان‌ نیز می‌شوند. کد تخفیف تاکسی اینترنتی مشهد باعث شده است علاقه افراد این شهر به آن بیش از گذشته شود.

انواع تخفیف های اسنپ

اسنپ از ابتدای فعالیت خود همیشه کد‌ تخفیف اسنپ متنوعی را با شرایط خاص در اختیار افراد قرار داده و حالا در تخفیف هات می ‌توانید به سادگی کوپن تخفیف و کد اسنپ مشهد را بدون پرداخت هیچ پولی تهیه کنید. در اسنپ تاکسی و اسنپ باکس امنیت و آسایش شما همیشه در الویت بوده است. اسنپ در انتخاب راننده‌ های خود قوانین بسیار سخت‌ گیرانه‌ ای دارد تا باعث آسایش و امنیت شما شود. اسنپ همیشه سعی در متنوع‌ تر کردن خدمات خود دارد و شما با کوپن تخفیف اسنپ مشهد می‌توانید از تمامی این خدمات در مشهد بهرمند شوید. این خدمات شامل اسنپ تاکسی اکو که سفری کاملا مقرون به صرفه را برای شما ایجاد می‌کند، اسنپ رز که ویژه بانوان و سفرهای خانوداگی است، اسنپ باکس که ویژه حمل بسته و مرسولات شما با پیک موتوری است و در آخر اسنپ تاکسی بایک که ویژه حمل و نقل افراد با موتور سیکلت است.

با کدتخفیف اسنپ مشهد تنها یک کلیک تا مقصد فاصله دارید. برای استفاده از کد تخفیف اسنپ مشهد تنها کافیست بعد از نصب آن، در سامانه اسنپ ثبت نام کرده و از سفر خود با اسنپ تاکسی هوشمند لذت ببرید.اسنپ تاکسی یک سرویس حمل‌ و نقل مانند اوبر است که در ایران فعالیت می‌کند و همچنین اسنپ تاکسی درحال گسترش است.تا جایی که امکانات جدید تری مانند اسنپ باکس نیز رونمایی شده است. پیش از این اسنپ از سرویس اسنپ پلاس رونمایی کرد که فقط شامل خودروهای خارجی می‌شود که البته کمی کرایه بیشتر می‌گیرند اما سرویس بهتری ارائه می‌دهند.

 

کد تخفیف اسنپ


 

اسنپ باکس، سامانه ای برای حمل کالا

اسنپ باکس، سامانه هوشمند حمل‌ و نقل است، با درخواست خودرو یا ریک موتوری دراسنپ باکس، پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، نزدیک‌ترین اسنپ به نشانی شما می‌آید.

وسایل شما را برای به مقصد رساندن نهایت امنیت را برقرار می کند برای فرستادن انواع وسایل و بار خود توسط پیک موتوری از اسنپ باکس استفاده کنید. پس از آن هم اسنپ به سراغ اسنپ بانوان رفت که البته آن هم هنوز شروع به کار نکرده است. هم‌ اکنون اسنپ در حال جذب پیک موتوری است تا بتواند بسته‌ های افراد را احتمالا با هزینه کمتر و با اسنپ باکس به مقصد برساند.اسنپ‌ باکس خدمات متنوعی را برای شما فراهم کرده است تا با آسودگی خاطر بتوانید نیازمندی‌های حمل و نقل خود را برآورده سازید وقتی بحث اسنپ باکس در میان است نگرانی دیگر آنجا جایی ندارد.

چگونه از کد تخفیف اسنپ استفاده کنیم؟

گاهی برخی افراد چگونگی استفاده از کد تخفیف برای اسنپ را نمی دانند استفاده از کد تخفیف و کوپن تخفیف اسنپ به ۲ روش انجام می‌شود۱) بعد از مشخص کردن مبدا و مقصد، گزینه «کد تخفیف؟» را انتخاب کنید و سپس کد تخفیف را وارد کرده و دکمه ثبت را بزنید.۲) در هنگام سفر گزینه «کد تخفیف؟» را بزنید و کد تخفیف اسنپ خود را وارد کرده و دکمه ثبت را بزنید.اگر به دنبال یک راه آسان و سریع برای گرفتن تاکسی هستید، پس دیگر نیازی به تحمل مشکلات گذشته برای این کار نیست. اسنپ تاکسی همه ی مشکلات برای گرفتن یک تاکسی را رفع کرده است این سامانه از اولین سرویس های درخواست تاکسی آنلاین بوده که در سال 1393 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. با اسنپ تاکسی در هر شهر و شهرستانی می توانید تاکسی بگیرید و دیگر نگران نباشید.

 

تخفیف های اسنپ را از کجا دریافت کنیم؟

شما میتوانید با داشتن کد تخفیف اسنپ تمام امکانات این اپیکیشن را به صورت ارزان تر در اختیار داشته باشید. شما می توانید برای دریافت کد تخفیف اسنپ به سایت هایی که کد تخفیف ارایه می دهند مراجعه کنید. یکی ازاین سایت هایی که کد های تخفیف تمامی سامانه ها را دارد، فروشگاه اینترنتی تخفیف هات می باشد. با مراجعه به سایت اینترنتی تخفیف هات انواع کد های تخفیف اسنپ و سایر تخفیف ها مانند كد تخفيف اسنپ فود و.. را دریافت کرده و با خیال راحت از کدتخفیف اسنپ خود استفاده کنید تا یک سفر ارزان و با کیفیت را همراه با کد تخفیف اسنپ داشته باشید. گرفتن کد تخفیف اسنپ در تخفیف هات کار شما را راحت می کند و دیگر نیازی نیست در سایت های مختلف به دنبال یک کد اسنپ فعال بگردید.

 

اسنپ پیک موتوری، از جمله خدمات سامانه اسنپ

اسنپ پیک موتوری انتقالی مقرون به صرفه و با کیفیت و امنیتی بالا را دارد. شما با دانلود برنامه اسنپ می توانید کوپن تخفیف اسنپ را هم دریافت کنید پیک موتوری مزایای بسیار زیادی دارد از قبیل: شما می توانید به راننده امتیاز بدهید این امتیاز ها باعث می شوند تا کیفیت بیشتری در اسنپ بوجود یابد. کیفیت پیک موتوری از طریق این امتیاز ها بالا می رود. شما هزینه پیک موتوری را می توانید هم صورت انلاین هم به صورت نقدی پرداخت کنید. همچنین آدرس های منتخب خود را در اپلیکیشن می توانید ذخیره کنید و به راحتی آن را انتخاب کنید. برای تامین امنیت مسافران یابسته انتقالی پیک موتوری این قابلیت را دارد که مسیر را با خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید و به صورت آنلاین و لحظه ای اتوموبیل یا پیک موتوری را تماشا کنند تا از بروز اتفاق های احتمالی در سفر یا پیک موتوری جلوگیری شود.

 

ارسال نظرات