لوگو تخفیف هات

آبمیوه

آبمیوه

امتیاز دهید
(امتیاز -1 از 3 رای)
قهوه، نسکافه و هات چاکلت
قهوه، نسکافه و هات چاکلت
3 تخفیف
1
چای و دمنوش
چای و دمنوش
8 تخفیف
0
شربت و آبمیوه
شربت و آبمیوه
1 تخفیف
3
آب و آب معدنی
آب و آب معدنی
2 تخفیف
1
دلستر، دوغ و نوشابه
دلستر، دوغ و نوشابه
3 تخفیف
1
عرقیات و گلاب
عرقیات و گلاب
3 تخفیف
0
سایر نوشیدنی ها
سایر نوشیدنی ها
0 تخفیف
1
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
خرید شربت آلبالو با 25% تخفیف
قیمت قدیم
240,000
سود شما
60,000
قیمت جدید
180,000

خاصیت آب میوه پرتقال:

آب پرتقال یکی از نوشیدنی های خوشمزه است. مواد مغذی شگفت انگیز موجود در آبمیوه پرتقال بدن شما را در برابر بیماری های شدید مانند مشکلات قلبی عروقی، سرطان و اختلالات دستگاه گوارش محافظت می کند. از مزایای نوشیدن آبمیوه های یی نظیری مانند آب پرتقال می توان به حفظ سلامت و شادابی پوست، درمان کم خونی و افزایش سیستم ایمنی بدن نام برد. همچنین به دلیل وجود ویتامین C، آب پرتقال به عنوان بهترین مدافع شما در برابر بیماری ها مانند سرماخوردگی عمل می کند. مصرف هر روز یک وعده از آب پرتقال بهترین راه برای حفظ سلامتی است.

انواع آبمیوه ها:

شربت آلبالو و آب سیب از انواع آبمیوه های پر طرفدار و محبوب به شمار می روند. شربت آلبالو نه تنها طراوات‌بخش و خوشمزه است، بلکه فواید زیادی برای سلامتی دارد. شربت آلبالو سرشار از مواد مغذی مانند پتاسیم و آهن است و سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد. آب سیب حاوی تعدادی مواد مغذی ضروری است. افراد زیادی وجود دارند که نوشیدن آب سیب را بیش‌تر از مصرف آن به صورت تازه دوست دارند. ارزش غذایی آبمیوه سیب با سیب تازه برابر است. آب سیب مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان برای بدن شما فراهم می‌کند.

آب میوه طبیعی:

آب میوه طبیعی حاوی مواد معدنی، ویتامین ها است. به همین دلیل توصیه می شود برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی لازم، میوه و سبزیجات مصرف کنند. البته مصرف متعادل آبمیوه های طبیعی کمک شایانی به تامین پتاسیم و دیگر مواد موردنیاز در بدن می کند. آب میوه ها با توجهی به فرآیند بسته بندی و تولید آن ها، طول عمر و شرایط نگهداری متنوعی دارند. آب میوه های دیگری نیز وجود دارند که حداکثر تا 30 روز ماندگاری دارند و باید در یخچال نگهداری شوند.

ارائه کد تخفیف خرید شربت و آبمیوه به صورت واقعی و جذاب:

برای استفاده از کد تخفیف انواع نوشیدنی همچون شربت آلبالو و ... می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع نوشیدنی ها نظیر نوشیدنی طبیعی و شربت ها مطلع شوید. این مجموعه بهترین کد تخفیف را نیز برای کاربران در نظر گرفته است تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.
ارسال نظرات