لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف اسنپ امروز 8 هزارتومانی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
26
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 8 هزارتومان تخفیف ویژه برای دریافت اسنپ بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت اسنپ" بهره مند شوید.

takhfifhot
دریافت اسنپ
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف اسنپ امروز

این کد تخفیف فقط یک روز قابلیت استفاده دارد و در برخی مواقع برای کاربران ارائه خواهد شد. ارائه این کد تخفیف که عموما بدون محدودیت نیز خواهد بود باعث افزایش استفاده از اسنپ خواهد شد.

در ادامه نحوه ثبت کد تخفیف را برایتان آورده ایم:
می‌توانید با استفاده از انواع کد تخفیف اسنپ‌خودرو، سفری با هزینه‌ی کمتر یا رایگان را تجربه کنید. برای استفاده از کد تخفیف، باید آن را به درستی وارد کنید، در غیر این صورت تغییری در قیمت اعمال نمی‌شود. با مطالعه متن زیر، می‌توانید با روش‌های صحیح استفاده از کد تخفیف اسنپ‌ آشنا شوید.

برای استفاده از کد تخفیف اسنپ‌، سه روش وجود دارد:
1. وارد کردن کد تخفیف به صورت دستی
2. کپی و پیست کردن کد تخفیف
3. اعمال خودکار کد تخفیف (تنها برای نسخه‌ی اندروید در دسترس است)

قبل از شروع سفر و در مرحله‌ی درخواست سفر، می‌توانید کد تخفیف را به صورت دستی و یا از طریق کپی پیست وارد کنید. برای این کار، پس از ورود به منوی خودرو در اپلیکیشن اسنپ، مبدا و مقصد خود را انتخاب و تایید کنید. سپس قبل از انتخاب درخواست اسنپ، گزینه‌ی کد تخفیف را انتخاب و کد خود را به صورت دستی یا از طریق کپی پیست کردن وارد کنید. با ورود و اعمال کد تخفیف، سفرتان بسته به نوع کد، رایگان یا با هزینه‌ی کمتر انجام خواهد شد. قبل از ارسال درخواست سفر، می‌توانید کد تخفیف را لغو کنید. این امکان تا قبل از ارسال درخواست سفر و برای نسخه‌ی اندروید ۸.۱.۶ به بعد وجود دارد. اما حین سفر امکان لغو کد تخفیف وجود ندارد.

در حین سفر، امکان اعمال کد تخفیف نیز وجود دارد. در ادامه، نحوه استفاده از کدهای تخفیف در نسخه‌های مختلف اندروید، iOS و وب اپلیکیشن را بررسی می‌کنیم.

نسخه‌ی اندروید و وب اپلیکیشن:

پس از شروع سفر، وارد پروفایل خود شده و به بخش تخفیف‌ها و جوایز رفته، کد تخفیف مورد نظر را انتخاب و کپی کنید. سپس به بخش سفر برگردید و فلش بالای وضعیت سفر را انتخاب کنید. در منوی باز شده، گزینه‌ی کد تخفیف را انتخاب و کد را وارد کنید. تغییرات در قیمت سفر اعمال خواهد شد.

نسخه‌ی iOS:

در بخش تخفیف‌ها و جوایز، در پروفایل خود، کد تخفیف را کپی کرده و وارد بخش کد تخفیف در سفر خود شوید. با انتخاب گزینه‌ی ثبت کد، کد تخفیف اعمال خواهد شد.

اعمال خودکار کد تخفیف اسنپ:

با ورود به منوی اسنپ‌خودرو و ورود به پروفایل، به بخش تخفیف‌ها و جوایز بروید. بسته به نوع سرویس حمل‌و‌نقل، امکان اعمال کد تخفیف به صورت خودکار وجود دارد. همچنین می‌توانید کد تخفیف را کپی کرده و در بخش کد تخفیف پیست کنید.

این ویژگی فقط برای نسخه‌ی ۸.۱.۶ به بعد اندروید اسنپ قابل استفاده است.
 

ارسال نظرات