لوگو تخفیف هات

کد تخفیف الو پیک 40% ویژه پیک موتوری بدون محدودیت سفر اول

40% تخفیف
0
169
4
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

از طریق سایت تخفیف هات و با استفاده از کد تخفیف می توانید از 40%تخفیف ویژه بدون محدودیت پیک موتوری وبسایت الو پیک بهره مند شوید. قابل توجه با وارد نمودن این کد تخفیف تا 3 بار 40% بدون سقف کمتر هزینه می‌کنید. برای دریافت تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "الوپیک" کلیک نمایید.

alo888
الو پیک
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف الو پیک alopeyk در تخفیف هات:

همراه با افزایش جمعیت و پیشترفته شدن روز به روز دنیا، طبیعی است هرچیز چهره دیجیتال به خود بگیرد. اینبار با سامانه پیک آنلاین روبرو هستیم؛ الوپیک سامانه انتقال بسته های پستی شماست! همچنین این سامانه با ارائه کد تخفیف الو پیک توانسته است در دل کاربران جایی برای خویش باز کند. شما میتوانید برای دریافت انواع کد تخفیف الو پیک از سایت شگفت انگیز تخفیف هات اقدام نمایید. به محض دریافت کد تخفیف الو پیک از تخفیف هات برای ارسال مرسوله های خودتان توسط پیک آنلاین، میتوانید از کد تخفیف الو پیک استفاده کرده و هزینه های خودتان را کاهش دهید. برای اشنایی بیشتر با اپشن های متنوع الو پیک با ما همراه باشید. در ضمن کد تخفیف تاکسی اینترنتی نیز می توانید از takhfifhot دریافت نمایید.

الو پیک
 

کد تخفیف الوپیک برای موتوری و وانت:

الوپیک در سال ۹۵ فعالیت خود را با پیک موتوری تهران آغاز نمود. در ابتدای کارش تنها حمل و ‌نقل شرکت ها را نجام میداد اما با گذشت زمان و افزایش شناخت مردم با سامانه الوپیک درخواست های عموم مردم نیز برای پیک و کد تخفیف الوپیک زیاد شد پس الوپیک هم در راستا نیاز مردم خدمات خودش ارتقاء داد، خدمات الوپیک روز به روز متنوع تر از قبل میشود، الوپیک تا امروز خدماتی مثل وانت‌‌بار، تاکسی و ‌موتوری، سواری‌بار یا سواری مسافر را نیز به دیگر خدماتش افزوده است. بعلاوه این سامانه انواع کد تخفیف الو پیک برای وانت بار و پیک موتوری و... را برای جلب رضایت کاربرانش ارئه داده است. تا کاربران بتوانند با استفاده از کد تخفیف الو پیک هزینه کمتر بپردازند و در نتیجه رضایت بیشتر داشته باشند.

سرعت و اطمینان با پیک موتوری تهران:

با استفاده از پیک های موتوری در تهران سرعت و کیفیت را همزمان در اختیار داشته باشید. در کوتاه ترین زمان در هر کجای تهران که باشید درخواست پیک برای ارسال مرسوله های خود را با خیال راحت ثبت کنید زیرا که از همان ابتدای سفارش تا رسیدن بسته ارسالی شما به مقصد، میتوانید حرکت موتوری را بر روی نقشه به صورت انلاین کنترل کنید تا از رسیدن بسته با سرعت و دقت کافی به مقصد مطمئن شوید. با توجه به داشتن کد تخفیف الو پیک هزینه پیک کمتر از سایر پیک ها در نظر گرفته شده به همین خاطر از چانه زدن با پیک خلاص شده اید.

مزیت های alopeyk:

یکی دیگر از آپشن هایی که در الوپیک طرفداران زیادی پیدا کرده، انتخاب موتورسواران به منظور ارسال بسته های شماست. الوپیک برای اطمینان بیشتر شما با افرادی که بسته های شما را ارسال میکنند طی مراحل مختلف و مصاحبه های متعدد انجام میدهد و اطلاعات هویتی آنها را به دقت کنترل میکند. با این حال شما هم می توانید به موتورسواران الو پیک بر اساس نوع برخورد و عملکردشان در رساندن مرسوله، سرعت، و کیفیت رانندگی او امتیاز بدهید و ما را در انتخاب و استخدام بهترین ها یاری دهید.

در پایان لازم به ذکر است که شما می توانید برای ارسال بسته های خود از کدتخفیف اسنپ باکس نیز استفاده نمایید. همچنین در تخفیف هات کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی مانند كد تخفيف ديجي كالا و... نیز در دسترس می باشد.

ارسال نظرات