لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

دریافت کد تخفیف اتاقک تا 100 هزار تومان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
421
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 100 هزارتومان تخفیف ویژه برای رزرو اقامتگاه بالای 1 میلیون و 650 هزارتومان از وبسایت اتاقک بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "رزرو" کلیک نمایید.

otgmop100
رزرو
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

شما با استفاده از کدتخفیف میتوانید از 100 هزارتومان تخفیف ویژه برای رزرو بالای 2 میلیون از وبسایت اتاقک بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میتوانید کد را کپی کرده و بر روی "رزرو" کلیک نمایید.

otginsta42
رزرو
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف اتاقک برای رزرو آنلاین هتل یا رزرو بومگردی

اگر قصد سفر دارید ولی دغدغه محل اقلمت دست از سر شما بر نمی‌دارد، حتما به سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. اتاقک یک سامانه هوشمند برای رزرو آنلاین اقامتگاه ها نظیر هتل، ویلا، خانه و بومگردی در ۲۵۰ شهر مختلف است. اگر قصد سفر دارید ولی مبلغ اجاره یک اقامتگاه برای شما قابل پرداخت نیست از کدتخفیف اتاقک استفاده کنید. با استفاده از کد تخفیف اتاقک می‌توانید از طرف سایت تخفیف هات برای اجاره اقامتگاه مد نظر خود تخفیف ویژه دریافت کنید. کدتخفیف اتاقک معتبر و رایگان می باشد.

 

کد تخفیف اتاقک
 

 

آشنایی بیشتر با سایت اتاقک

برای زندگی های شهری، سفر کردن یک سرگرمی ضروری است. چون باعث می‌شود که بتوانیم برای چند روز از دغدغه های شهر و زندگی خود فاصله بگیریم. علاوه بر این سفر پر از تجربه های جدید است. اما همیشه یک مشکل اساسی در مقصد وجود دارد و آن هم رزرو یک اقامتگاه مناسب برای همان چند روز سفر است. اتاقک این مشکل را بر طرف کرده است. اتاقک با ارائه اقامتگاه های مختلف در ۲۵۰ شهر گوناگون امکان یک سفر اقتصادی را برای تمام اقشار جامعه فراهم می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از اتاقک، پیش از سفر از رزرو یک اقامتگاه مرغوب و ایمن مطمئن شوید تا پس از ورود به شهر مقصد دیگر درگیر جستجو نباشید. علاوه بر همه این ها با استفاده از کد تخفیف اتاقک می‌توانید تا سقف ۲۵ هزار تومان در رزرو خود تخفیف بگیرید. اگر قصد سفر دارید حتما از کد تخفیف اتاقک استفاده کنید.

 

چطور می‌توانیم به میزبان اقامتگاهی که اجاره کرده‌ایم اعتماد کنیم؟

اتاقک برای جلب اعتماد و رضایت مسافران، طبق قوانین موجود، از همه میزبان‌ ها مشخصات فردی و اطلاعات تماس معتبر دریافت می‌کند. همچنین اسناد مالکیت و مجوزهای مربوط به مهمان‌ پذیری نیز از ایشان دریافت می‌شود. بنابراین جای نگرانی نیست.

 

اگر پس از رزرو نتوانیم در آن ساکن شویم، اتاقک چه برخوردی دارد؟

اگر مسافری نتواند در اقامتگاه رزرو شده ساکن شود، همکاران اتاقک در قسمت پشتیبانی اتاقک موضوع را در سریع‌ ترین زمان ممکن بررسی خواهند کرد و اقامتگاه جایگزین را، با شرایط مشابه، در اختیار مسافر قرار می‌دهند. اگر امکان جایگزین کردن اقامتگاه دیگری نیز وجود نداشته باشد، تمام هزینه به مسافر بازگردانده خواهد شد. البته لازم به ذکر است که فرآیند برگشت هزینه ممکن است تا دو روز کاری زمان‌ بر باشد.

 

آیا سایت اتاقک قابل اعتماد است؟

بله صد در صد. چرا که تیم اتاقک تمامی مجوز های لازم برای ارائه خدمات گردشگری و خدمات آنلاین را با پیاده‌سازی استانداردهای لازم، کسب کرده‌است. مجوز بند ب میراث فرهنگی، نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال، عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و مجوز سازمان صنفی رایانه‌ای استان تهران

 

علاوه بر این اتاقک با ارائه اطلاعات دقیق اقامتگاه و عکس های واضح و جامع به شما در تصمیم گیری رزرو آنلاین هتل یا رزرو بومگردی کمک خواهد کرد. همچنین برای هر اقامتگاه بخشی تحت عنوان نظرات وجود دارد که شما می‌توانید تجربه کسانی که قبلا رزرو مشابه با شما را داشته‌اند، مطالعه نمایید. به طور کلی اتاقک از لحظه رزرو آنلاین محل اقامت خود در سفر تا لحظه پایان سفر، کنار شما خواهد بود و می‌توانید در صورت بروز هر گونه مشکلی با تیم پشتیبانی این سایت تماس بگیرید. پس اگر می‌خواهید یک سفر لذت بخش، ایمن و ارزان را با این تیم تجربه کنید، حتما از کد تخفیف اتاقک برای رزرو خود استفاده نمایید.

 

رضایت مشتری، هدف اصلی تیم اتاقک

تیم اتاقک به خوبی می‌داند که اعتبار خود بستگی به رضایت مشتریان دارد. بنابراین با استفاده از سیاست های مختلف و سخت گیرانه تلاش می‌کند تا این رضایت را افزایش دهد. برای همکاری با میزبان های مختلف امتیاز در نظر می‌گیرد و اگر میزبان حداقل امتیاز را کسب نکند، با او همکاری نخواهد شد. همچنین ممکن است میزبان ها پس از شروع همکاری، به دلایل مختلف امتیازشان کسر شود. در این صورت نیز همکاری با آن ها قطع می‌شود. مواردی که باعث کسر امتیاز می‌شود:

 

  • درج اطلاعات اشتباه اقامتگاه در پنل میزبان
  • درج اطلاعات اشتباه میزبان در پنل میزبان
  • عدم تایید رزرو مهمان پس از ثبت رزرو
  • عدم ارائه‌ی اقامتگاه به مهمان به صورت مناسب (نظافت و غیره)
  • عدم رفتار و برخورد مناسب با مهمان
  • عدم رسیدگی به مشکلات احتمالی مهمان حین اقامت
  • دیر کرد در تحویل اقامتگاه
  • عدم پاسخگویی به درخواست رزرو مهمان در زمان قانونی

 

برای اقامتگاه های مختلف چه اطلاعاتی را می‌توان مشاهده کرد؟

در بخش اطلاعات مربوط به هر اقامتگاه سعی شده است که به تمامی سوال های شما ماسخ داده شود و پس از مطالعه بخش توضیحات و امکانات شما به طور کامل با آن اقامتگاه آشنایی پیدا کرده باشید.

 

اطلاعات کلی درباره اقامتگاه شامل:

 

  • متراژ
  • تعداد اتاق ها
  • حداکثر ظرفیت
  • تعداد و نوع تخت ها
  • تعداد حمام ها
  • تعداد سرویس های بهداشتی
  • تعداد نفرات اضافی
  • ساعت ورود و خروج
  • موقعیت حدودی

 

اطلاعات مربوط به امکانات اقامتگاه شامل:

مبلمان - پارکینگ - گیرنده دیجیتال - لوازم آشپزی - یخچال - اجاق گاز - ماشین لباس شویی - آسانسور - سرویس بهداشتی فرنگی - نزدیک بودن به دریا - تلویزیون - استخر - سونا و جکوزی - وای فای - شوفاژ - بخاری و ...

 

قوانینی که صاحب خانه مد نظر دارد:

 

مانند امکان همراه داشتن حیوانات خانگی، برگزاری جشن، سیگار کشیدن و ...

 

کد تخفیف هواپیما و تخفیف های سایت شب را نیز می توانید از takhfifhot دریافت نمایید.

 

ارسال نظرات