لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف 15 هزارتومانی بازدید از موزه های تهران

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
1
1373
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما با استفاده از کد تخفیف از 15 هزارتومان تخفیف ویژه بازدید از موزه های تهران بهره مند خواهید شد. برای دریافت تخفیف میبایست کد را کپی کرده بر روی "خرید بلیط" کلیک نمایید.

خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

وب سایت های خدماتی:

برای خرید از این وبسایت ها می توانید از طریق سایت تخفیف هات برای بازدید از موزه های تهران و شهرستان تا درصد بالایی از کدتخفیف دریافت کنید و از خدمات ویژه این وب سایت، بهره مند شوید.

 

خصوصیات این وب سایت ها:

این سایت ها معتبرترین و محبوب ترین سایت های تخفیف و خرید جمعی ارزان است. وب سایت های تخفیفان و نت برگ و اسنپ تریپ، ارائه کننده بهترین تخفیف‌های ۳۰ تا ۹۰ درصدی از بهترین مراکز خدماتی در ایران است. این وب سایت در تلاش است تا به بزرگ ترین بستر تخفیف، تجارت و تبلیغات اینترنتی در ایران تبدیل شود. تجربه هیجان و مشتری مداری وسواس در انتخاب شرکای تجاری ارزش های اصلی در ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری است. با سایت های ارائه تخفیف های اماکن تفریحی می توانید از بهترین خدمات سایت از جمله تخفیف موزه ملی تهران، موزه مشهد و صدها تخفیف ویژه در تهران و شهرستان ها مانند تخفیف شهربازی برخوردار شوید.

 

موزه دیدنی

 

 

بازدید از موزه های تهران:
 

سی و پنج موزه و باغ موزه تهران، این شهر را به یکی از مراکز گردشگری کشور تبدیل کرده است. موزه ملی ایران بزرگ ‌ترین موزه باستان شناسی کشور است. آثار تاریخی موجود در موزه ملی ایران از دوره های متفاوت تاریخ ایران هستند. قدیمی ‌ترین آن ها شش‌صد هزار سال عمر داشته و مربوط به تمدن بشری در فلات ایران بوده است. موزه ملی ایران یکی از بهترین موزه تهران است. شما می توانید برای بازدید از موزه های تهران و شهرستان با کد تخفیف تخفیفان بلیط برای آثار تاریخی و فرهنگی موزه تهران خریداری نمایید.

 

ویژه موزه تهران:

موزه تاریخ تهران ‌که به نام تماشاگه تاریخ نیز شناخته می شود مختص آثار تاریخی معاصر است. وجود تابلوهای کمال الملک و نقاشی های مينياتور از استاد فرشچيان نام این مجموعه را در لیست موزه های تهران متمایز کرده است. موزه جواهرات ایران یکی از بهترین موزه تهران است که در آن زیورآلات و جواهرات دوره صفویه، زند، افشار، قاجار و پهلوی نگهداری می‌شود. این مجموعه یکی از بزرگ ترین گنجینه‌های طلا و جواهرات در کل دنیاست. مجموعه ارزشمند موزه پول، خودرو، فرش و مجموعه علوم و هنر و کاخ و باغ موزه های تهران هم بسیار دیدنی می باشند.

 

باغ موزه های تهران:

یک بخش تاریخی از موزه تهران در کاخ گلستان است که شامل ایوان تخت مرمر، شمس ‌العماره، تالارهای آینه و برلیان، تالار سفره‌خانه، خلوت کریمخانی و کاخ ابیض می باشد. تنوع عمارت‌های مجموعه تاریخی کاخ سعدآباد زیاد است و چند موزه زیبا در آن قرار دارد. بخشی از موزه تهران در کاخ نیاوران و سعدآباد است، جایی که محل زندگی پهلوی ها بوده و امروز یکی از زیباترین موزه های ایران می باشد. یکی دیگر از موزه های تهران عمارت موزه زمان است که مجموعه ای دیدنی و کامل از انواع ساعت ها از گذشته تا امروز است.

 

گردش تاریخی در موزه مشهد:

یکی از دیدنی های موزه مشهد، باغ نادری است. آرامگاه نادر شاه افشار دومین مکان مهم گردشگری شهر مشهد است. این آرامگاه دارای دو مجموعه تالار است. در این تالار ها مجموعه کامل اسلحه سرد و گرم دوره های مختلف ایران و آثار مربوط به دوران نادرشاه نگهداری می شود. موزه مشهد شامل مجموعه فرش، مجموعه قرآن و مجموعه دیدنی موزه نان و موزه آب است. گنجینه حرم رضوی، گنجینه های تمبر و پول، مدال، نجوم و ساعت و گنجینه ظروف و هنرهای تجسمی، مجموعه آئین های پهلوی بخشی از دیدنی های موزه مشهد است.

 

بازدید از موزه مشهد:

موزه توس در شهر توس قرار گرفته اما به خاطر فاصله کم و دسترسی آسان از مرکز شهر می توان آن را در فهرست مجموعه های موزه مشهد به حساب آورد. اگر برای تفریح به پارک کوهسنگی مشهد سر می زنید، یکی از بهترین فرصت ها را برای بازدید از موزه بزرگ خراسان دارید. در بازدید از موزه مشهد به موزه نان هم سری بزنید و مراحل تهیه انواع نان های منطقه را با جزئیات مشاهده کنید. یکی از جذاب ترین بخش های بازدید از این موزه، تماشای مراسم سنتی و آیین های خراسانی، منطبق بر باورهای زراعتی مردم است.

 

موزه


 

 

جمع بندی بازدید از موزه های تهران و شهرستان:

موزه ملی ایران، از مهم ترین موزه های تهران است. موزه ملی ایران هم به ‌لحاظ قدمت و هم به ‌لحاظ اشیا نگهداری ‌شده در آن اهمیت دارد. یکی دیگر از موزه های تهران، موزه هنرهای معاصر است که آثار هنرمندان مشهور جهان، را می‌توانید در این مجموعه زیبا ببینید. موزه آستان قدس رضوی در شهر مشهد نیز یکی از بهترین موزه های ایران به‌حساب می آید. برای بازدید از موزه تهران و موزه مشهد می توانید از طریق سایت تخفیف هات برای خرید بلیط با کد تخفیف موزه های تهران و شهرستان تا 15000% تخفیف دریافت کنید.

 

نظرات کاربران در مورد تخفیف ویژه بازدید از موزه های تهران و شهرستان:

نقاط قوت: بسیاری از کاربران از موزه های تهران، تخفیف ویژه موزه ملی و موزه مشهد رضایت کامل داشته اند.

نقاط ضعف: کاربران مورد خاصی را مطرح نکرده اند.

جمع بندی نظرات کاربران: در مجموع بسیاری از کاربران از خدمات با کیفیت و متنوع ویژه گردش در موزه ملی و بازدید از موزه مشهد و موزه های تهران با 15000% تخفیف رضایت کافی داشته اند.

 

ارسال نظرات