لوگو تخفیف هات

کد تخفیف بامیلو

کد تخفیف بامیلو

درباره بامیلو بامیلو شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک است که توسط رامتین منزهیان تاسیس شد

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کارت ناموجودی تخفیف

در حال حاضر تخفیف معتبری برای این برند وجود ندارد

کالا
موردی یافت نشد

 

درباره بامیلو

بامیلو شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک است که توسط رامتین منزهیان تاسیس شد. این شرکت امروز جای خود را به اسنپ مارکت یک فروشگاه اینترنتی داده است.این شرکت که زیر نظر اینترنت ایران بود، در اسفند 97 تصمیم گرفت که تمرکز خود را بیشتر بر روی کالاهای مصرفی قرار دهد در بخش بازار خرده فروشی متمرکز شود. امروزه این شرکت به صورت یک سوپر مارکت اینترنتی مشغول به فعالیت دارد. این فروشگاه آنلاین، تلفیقی از همکاری دو شرکت بزرگ اسنپ و هایپر استار است و زیرمجموعه شرکت اسنپ محسوب می شود.

 

خدمات بامیلو

خدمات اسنپ مارکت یا بامیلوی سابق به ارائه خدمات به عنوان یک فروشگاه آنلاین اختصاص دارد. بامیلو، پس از تغییر رویکرد و تمرکز بیشتر بر روی بازار خرده فروشی، به عنوان یک سوپر مارکت اینترنتی مشغول فعالیت است. افراد می توانند موارد مورد نیاز خود را از این فروشگاه آنلاین خریداری کنند.

 

این فروشگاه آنلاین به ارائه بیش از 5000 کالا برای مشتریان می پردازد و این امکان را به مشتریان داده است که همه خریدهای خود را به صورت یک جا انجام دهند. استفاده از خدمات این شرکت، باعث می شود در وقت مشتریان صرفه جویی شده و افراد با استفاده از محیط کاربری آسان این فروشگاه اینترنتی، لوازم مورد نیاز خود را سفارش و تحویل بگیرند.

 

نظر مشتریان در خصوص خدمات بامیلو

نظرات کاربران و مشتریان راجع به خدمات ارائه شده توسط این شرکت رضایت بخش است. البته برخی از کاربران مشکلاتی با اپلیکیشن این شرکت دارند. کاربران از دسته بندی خوب این فروشگاه اینترنتی رضایت دارند ولی درخواست های زیادی برای تخفیف نیز وجود دارد که می تواند مورد توجه این شرکت قرار گیرد. همچنین کاربران برخی از شهرهای بزرگ نیز از این که هنوز اسنپ مارکت در آنها فعالیتی ندارد شاکی هستند در کل به نظر می رسد این سوپر مارکت اینترنتی توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند و خدمات مناسبی ارائه دهد.

 

ارائه کد تخفیف های ویژه بامیلو در سایت تخفیف هات

برای استفاده از خدمات بامیلو یا اسنپ مارکت می توانید از تخفیف های ارائه شده در سایت تخفیف هات نیز استفاده کنید و کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت های مناسب تری خریداری کنید.

 

ارسال نظرات