لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

رزرو بلیط سینما با 20% تخفیف بدون محدودیت

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
1
12109
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

کاربران تخفیف هات میتوانند با وراد کردن کد تخفیف از 20% تخفیف خرید بلیط ایران تیک بدون محدودیت ریالی و سفارش اول بهره مند شوید. این کد تخفیف برای سینماهای ایران مال، کورش، هروی سنتر، لوتوس، اکومال، گالریا، شکوفه و قدس اعمال میشود. جهت استفاده از کد تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در وبسایت ایران تیک برای شما اعمال شود.

Hot1401
خرید کنید
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

با استفاده از کد تخفیف و با خرید از سایت معتبر ایران تیک می توانید از 20% تخفیف ویژه برای خرید بلیط بدون محدودیت سفارش اول و بدون محدودیت ریالی برای سینماهای ایران مال، صبامال، شمیران، کورش، هروی سنتر، لوتوس مال، گالریا، سینما شکوفه تهران و مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

Hot1401
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

توضیحات سایت اینترنتی سینماتیکت:

شما میتوانید با کپی کردن کد تخفیف سینما تیکت از فروشگاه اینترنتی تخفیف هات برای رزرو بلیط سینما ارزان و تخفیف دار از سایت سینما تیکت اقدام کنید.

 

خصوصیات سینما تیکت:

سینما تیکت بزرگ ترین سامانه رزرو بلیط سینما انلاین در ایران میباشد اکنون اکثر افراد از آن برای خرید بلیط سینما استفاده می کنند تا کار خود را سرعت ببخشند و با رزرو بلیط سینما در این سایت میتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.همچنین علاوه بر رزرو بلیط سینما میتوانند به برسی و نقد فیلم های روز بپردازند. تیم سینماتیکت بر پررنگ تر کردن سینماتیکت تاکید دارد و راجب سینما تیکت میگوند: «ما باید با ارزش افزوده‌ای که برای مشتریان وفادار خود در نظر می‌گیریم خرید بلیط سینما از سامانه سینماتیکت را برای آنها به کاری سودآور تبدیل کنیم.

 

سینما تیکت


 

 

 

جالب اینجاست که در این دو سال سینماتیکت پرچمدار بی‌رقیب خرید بلیط سینما بوده‌ و این در حالی‌ است که در بازار بلیت‌های تئاتر و کنسرت‌های موسیقی سایت های بسیاری وجود دارد و این روزها پلتفرم‌ های گوناگونی برای خرید بلیط سینما و بلیت تئاتر و کنسرت به صورت انلاین مشغول‌ اند. سینماتیکت به نسبت سایر رقبای موجود که تازه به دنبال راهی برای خرید بلیط سینما ی اسان هستند در بازار بسیار زود شروع به کار کرده است و بسیاری از انها جلو تر استشما میتوانید برای دریافت کد تخفیف رزرو بلیط سینما از سایت سینما تیکت عبارت رزرو بلیط سینما را در کادر جست و جو سایت تخفیف هات جستوجو کرده و انواع کد تخفیف را مشاهده کنید.


آخرین و جدیدترین کد تخفیف سینما تیکت برای رزرو بلیط سینما را تست شده و معتبر از سایت تخفیف هات رایگان دریافت نمایید.
 

ارسال نظرات