لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف واش ماش تا 25% برای خشکشویی آنلاین

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
137
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

از طریق سایت تخفیف هات با کپی کردن کد تخفیف می‌توانید از 25% تخفیف خشکشویی آنلاین واش ماش بهره‌مند شوید.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

staysafe
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

توضیحات سایت washmash/، خشکشویی آنلاین:


خشکشویی آنلاین واش ماش لباس یا وسایل شما را که نیاز به خشک شویی دارد از درب منزل و محل کار تحویل می گیرد و پس از انجام مراحل خشک شویی وسیله ی شما را در محل تحویلتان می دهد.
خصوصیات خشکشویی آنلاین واش ماش:
خشکشویی یکی از روش های شستشو و تمیز کردن لباس ها و انواع پارچه مانند پرده و ... است که در این روش از آب استفاده نمی شود. در این روش لباس ها را درون دستگاه مخصوصی قرار می دهند و یک محلول شیمیایی به آن اضافه می کنند. پس از اتمام مدت زمان شستشو وقتی لباس را از داخل دستگاه بیرون می آورند، لباس کاملا خشک است.


خشک شویی ها برای از بین بردن لکه ها از چه روشی استفاده می کنند؟
خشکشویی ها برای از بین بردن لکه ها از روی لباس ها از اصول انحلال پذیری استفاده می کنند. این کار در دو مرحله انجام می گیرد، ابتدا لکه توسط یک نرم کننده منعطف می شود و بعد با فشار زیاد از بین می رود. حلال مورد استفاده در این روش باید بتواند ذرات ریز روغن و چربی موجود در رشته های پارچه را در خود حل کند. به این صورت لکه ها از روی بافت پارچه جدا می شود و اثری از آن باقی نمی ماند.
واش ماش چیست؟
واش ماش یک خشکشویی آنلاین است که دارای سایت و اپلیکشین می باشد. برای ثبت سفارش لازم است که اپلیکیشن واش ماش را نصب کنید بعد از عضویت می توانید سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت نهایی سفارش ایمیل تأیید برای شما ارسال می شود و یکی از پرسنل این خشکشویی آنلاین با شما تماس می گیرد سپس به آدرس شما آمده و سفارش را دریافت می نماید.و با استفاده از کد تخفیف واش ماش از تخفیف هات تخفیف بگیرید..
مزایای استفاده از خشکشویی واش ماش:
• تحویل و دریافت رایگان
• تحویل و دریافت بسیار سریع
• کیفیت عالی خشکشویی و اتو
• قیمت مناسب خشکشویی و اتو
• سرویس دهی به تمامی مناطق تهران
• استفاده راحت و بی دردسر

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد