لوگو تخفیف هات

کد تخفیف قاصدک 24 تا 30 هزارتومان ویژه پرواز داخلی

30,000 تومان
0
90
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

با وارد کردن کد تخفیف می ‌توانید از 30 هزارتومان تخفیف سامانه خرید آنلاین بلیط قاصدک 24 ویژه خرید پرواز داخلی بهره‌مند شوید. جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده سپس بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت قاصدک24 برای شما منظور گردد.

MOP34
خرید کنید
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خصوصیات خدمات آنلاین قاصدک 24:

سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک 24، یکی از کامل ترین سامانه های خرید بلیط قطار با کد تخفیف بلیط قطار و هواپیما با کد تخفیف بلیط هواپیما در کشور است. این سامانه در شهریور ماه سال 94 به طور رسمی شروع به کار کرد. از طریق این وب سایت می‌توانید خرید بلیط سیستمی، چارتر و همچنین خرید بلیط قطار با کد تخفیف قطار را در زمان و مسیر مورد نظر خود با قیمتی ارزان انجام دهید. این سامانه از طریق ارائه بیمه مسافرتی، همواره در جهت کسب رضایت و رفع نیاز مشتریان خود قدم بر می دارد. مجرب‌ ترین کارشناسان فروش نیز به صورت تمام‌ وقت آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به کاربران می باشند.

 

پرواز داخلی
 

 

معرفی خدمات سامانه قاصدک 24:

سامانه تهیه و رزرو بلیط هواپیما و قطار، با فروش بلیط هواپیما با کد تخفیف هواپیما در پروازهای داخلی با استفاده از کد تخفیف پرواز داخلی و پروازهای خارجی و همچنین فروش بلیط قطار با کد تخفیف قطار در انواع مسیرها سعی نموده است تا بسیاری از نیازهای شما را فراهم نماید. برای اطلاع از نحوه خرید انواع بلیط و تکمیل اطلاعات خود می توانید به بخش راهنمای خرید در صفحه اصلی قاصدک 24 مراجعه نمائید. این سامانه قابلیت کنسل و استرداد مبلغ به صورت آنی و با کسر جریمه مرتبط با شرکت های هواپیمایی طبق قوانین چارتر کننده در بلیط های چارتری را دارد. با این سامانه می‌توانید بلیط سفر خود را با قیمتی ارزان با استفاده از تخفیف هایی مانند کد تخفیف بلیط هواپیما ، کد تخفیف بلیط قطار و کد تخفیف بلیط اتوبوس تهیه کنید.

 


 

 

کد تخفیف ویژه تهیه بلیط آنلاین:

کاربران قاصدک 24، می توانند بدون نیاز به ثبت نام و عضویت در سایت، رزرو بلیط هواپیما و بلیط قطار مورد نظر خود را با کد تخفیف خرید بلیط هواپیما انجام دهند و خریداری نمایند. خرید هر نوع بلیط هواپیما و بلیط قطار از سایت یا اپلیکیشن، بدون پیش نیاز و محدودیت امکان پذیر است. خریدارانی که در این سایت عضو شوند، از یک پنل اختصاصی برخوردار می شوند که در آن قادر به مشاهده و پیگیری خرید و شارژ اعتبار می باشند. برای بهره مندی از امکانات ویژه پنل اختصاصی و تجربه خریدهای سریع و ساده تر، تنها کافیست در سایت قاصدک 24، ثبت نام نمائید. همچنین می توانید کد تخفیف قاصدک 24 را از سایت تخفیف هات دریافت نمایید.

 


 

 

خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس:

این سامانه تهیه بلیط سفر، به منظور کسب رضایت مسافران خود طی همکاری با شرکت معتبر بیمه سامان، امکان خرید آنلاین بیمه نامه مسافرتی را نیز مهیا ساخته است. کاربران می‌توانند پس از خرید بلیط هواپیما با کد تخفیف خرید بلیط هواپیما یا قطار با استفاده از کد تخفیف قطار به بخش خرید بیمه مسافرتی در وب سایت مراجعه کرده و سفر خود را بیمه نمایند. بیمه نامه مسافرتی انواع سفر از جمله تک نفره، تجاری، خانوادگی و… را شامل می‌شود. پس از خریداری بیمه نامه در اسرع وقت به ایمیل ثبت شده کاربر در قاصدک 24 ارسال می‌گردد. تیم پشتیبانی این سامانه در ۲۴ ساعت شبانه روز، پاسخگوی شما می باشد.

 

قاصدک 24
 

 

سامانه فروش بلیط هواپیما و قطار:

این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کنند تا در کوتاهترین زمان مقدمات سفر هوایی یا زمینی خود را فراهم کرده و بلیط سفر دلخواه خود را با کد تخفیف هواپیما و کد تخفیف اتوبوس رزرو نمایند. اپلیکیشن جامع تهیه بلیط سفر در حال حاضر تنها بر روی گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید، قابلیت نصب و اجرا دارد. این اپلیکیشن امکان خرید بلیط اتوبوس با کد تخفیف اتوبوس ، قطار و هواپیما با کد تخفیف پرواز داخلی را برای مسافران مهیا می‌سازد. با این نرم افزار کاربران می توانند در هر ساعت از شبانه روز تنها با دسترسی به اینترنت، از کلیه خدمات ارائه شده برخوردار شوند.

 


 

 

کد تخفیف خرید بلیط هواپیما:

سامانه قاصدک 24 یکی از معتبرترین وب سایت های خرید بلیط اتوبوس با کد تخفیف بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما در ایران است. این سامانه اینترنتی امکان خرید بلیط هواپیما در سریع ترین زمان امکان پذیر کرده است. خرید بلیط هواپیما، قطار، بلیط چارتربه صورتی اینترنتی با مناسب ترین قیمت در سایت و اپلیکیشن برای کاربران فراهم می باشد. کافیست در خانه بنشینید و وارد این سامانه شوید، سپس مبدأ، مقصد و تاریخ سفر را وارد کرده و بلیط اینترنتی خود را تهیه کنید. همچنین در این سامانه گاهی برخی بلیط های چارتری لحظه آخری ارزان هم به کاربران اعلام می گردد. همچنین با داشتن کد تخفیف بلیط هواپیما می توانید از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

 


 

 

جمع بندی خرید بلیط هواپیما با سامانه قاصدک 24:

سامانه قاصدک 24 همواره کوشیده است متناسب با اهداف خود، یعنی ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن، گام برداشته تا بتواند همه نیازهای مخاطبان خور را پاسخ دهد. همچنین پشتیبانی این سامانه به دو صورت تماس تلفنی و گفتگوی آنلاین انجام می گردد. قاصدک 24 تنها یک سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما نیست چرا که هدف از راه‌اندازی این سامانه، همراهی با کاربران در تمامی مراحل یک سفر است. برای دستیابی به اخبار روز، مطالب جذاب دنیای لذت بخش سفر می توانید اخبار سفر قاصدک 24 را در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 

دریافت کد تخفیف کد تخفیف قاصدک ۲۴ از تخفیف هات:

حال برای اینکه بتوانید رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و ... را ارزان تر انجام دهید، وب سایت تخفیف هات کد تخفیف قاصدک 24 را کاملا رایگان برای شما قرار داده است. قاصدک 24 هتل را به صورت آنلاین برای شما رزرو می کند. از طریق عکس ها و توضیحاتی که در سایت قرار دارد شما می توانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و مراحل رزرو را کاملا آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید کد تخفیف قاصدک 24 را که از تخفیف هات دریافت نموده اید در بخش مربوطه وارد نمایید و هزینه کمتری را برای رزرو آنلاین هتل پرداخت نمایید. تخفیف هات وب سایت ارائه دهنده کد تخفیف و پیشنهاد های تخفیف دار معتبر و رایگان می باشد. تمامی کدهای موجود در وب سایت تخفیف هات توسط کارشناسان ما بررسی می شوند و پس از اطمینان از صحت آن ها در دسترس شما کاربران عزیز قرار می گیرد.

 


 

 

پرواز
 

 

نظرات کاربران در مورد خرید بلیط با کد تخفیف قاصدک 24:

نقاط قوت: بسیاری از کاربران از خرید بلیط اینترنتی در هر ساعتی از شبانه روز، تضمین کیفیت خدمات و پشتیبانی 24 ساعته رضایت بالایی داشته اند.

 

نقاط ضعف: برخی کاربران عدم دسترسی به اپلیکیشن با سیستم عامل IOS و محدود بودن فیلترینگ نتایج جستجو را به عنوان نقطه ضعف این سامانه مطرح نموده اند.

 

جمع بندی نظرات کاربران: در مجموع بسیاری از کاربران از پشتیبانی فعال 24 ساعته ، خرید بلیط هواپیما ارزان و ارزش خرید بالای خدمات این سامانه نسبت به کیفیت آن راضی بودند. شما نیز می توانید با استفاده از کد تخفیف قاصدک 24 ، برای خرید بلیط تا 15 هزار تومان تخفیف بگیرید و از خدمات ویژه این سامانه بهره مند شوید.

 

ارسال نظرات