لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف آچاره 20% تخفیف خدمات چوب و کابینت آچاره

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
47
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

برای استفاده از کدتخفیف میتوانید از 20% تخفیف خدمات منتخب چوب و کابینت تا سقف 200 هزارتومان بهره مند شوید. این خدمات شامل ساخت، نصب و تعمیر کابینت، ساخت و تعمیر کمد دیواری و تعمیرات مبلمان میباشد. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت خدمات" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

A4WOOD
دریافت خدمات
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

توضیحات وب سایت آچاره، ارائه دهنده انواع خدمات:

برای مشاهده و استفاده از کد تخفیف آچاره تا 10% بدون محدودیت سفارش اول،جهت کارواش،نظافت منزل،تعمیر موبایل وموتورخانه می توانید ازطریق وب سایت آچاره تخفیف تهیه کنید و از خدمات بی نظیر این وب سایت،بهره مند شوید.

خصوصیات خدمات آچاره:

آچاره یک اپلیکیشن ایرنی کاربردی و موفق است که به منظور درخواست آنلاین خدمات نظافت منزل،نظافت محل کار،تعمیر موبایل و موتورخانه و. می باشد.آچاره در سال 1395 توسط سه تن از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف زیر نظر شرکت دانش بنیان سانا گستر سبز تاسیس شد.آچاره خدمات نظافت منزل خودر به صورت آنلاین در سراسر کشور ارائه می دهد.این وب سایت این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند که به راحتی ودر هر ساعتی از شبانه روز، بتوانند از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن درخواست خدماتی مانند نظافت منزل و محل کار،تعمیر موبایل یا نصب موتورخانه و بازسازی ودکوراسیون منزل و..را ثبت کنند.از ویژگی های مهم این شرکت می توان به کیفیت ارائه خدمات با کمک گرفتن ار افراد حرفه ای وماهر،احترام وتوجه به وقت کاربران، پاسخگویی وپشتیبانی 24 ساعته وتضمین خدمات جهت اطمینان بیشتر کاربران می باشد.

از آن جایی که پیدا کردن نیروی مطمئن وحرفه ای برای نظافت منزل و نظافت محل کار دغدغه خیلی مهمی در زندگی پر مشغله امروز می باشد،آچاره با توجه به این نیاز مهم،افراد حرفه ای و مطمئن را گزینش کرده و به بهترین شکل خدمات متنوع وبا کیفیت از جمله نظافت منزل دوره ای،نظافت منزل اقتصادی،نظافت منزل ویژه ونظافت منزل عادی توسط نظافتچی خانم وآقا ،خانه تکانی، گرد گیری،نظافت راه پله، پرده شویی،قالیشویی وخشکشویی و سرویس موتور خانه و... را به صورت اینترنتی وآنلاین در اختیار کاربران قرار می دهد.برای ثبت سفارش کافیست از طریق سایت مشخصات خود وآدرس منزل یا محل کار خود را وارد کرده وسفارشتان را ثبت کنید.آچاره این امکان را برای شما فراهم آورده که بتوانید از میان متخصصانی که اعلام آمادگی کردند،با توجه به ثبت نظرات و امتیازاتی که دارند، شخصی را جهت نظافت منزل انتخاب کنید و قبل از نهایی شدن انتخابتان،اگر سوالی دارید به صورت تلفنی بپرسید وبا اطمینان خاطر کار نظافت منزل وخدماتی مانند سرویس وسایل گرمایشی وسرمایشی مثل موتورخانه را به آچاره بسپارید.
معرفی کارواش آچاره:
یکی از بهترین خدمات کاربردی این وب سایت علاوه برنظافت منزل و سرویس موتورخانه ،سرویس آنلاین کارواش به صورت سیار می باشد. این وب سایت خدمات مربوط به کارواش را به راحتی و با نهایت دقت وصرفه جویی در مصرف آب ،به صورت های متنوع مانند: کارواش با آب و کارواش با فناوری نانو وبدون آب،کارواش خانگی،لکه گیری وپولیش،سرامیک شویی وصفر شویی را ارائه میدهد.آچاره با سرویس دهی سریع وبا کیفیت در خدمت کاربران است که بتوانند زمان ومکانی که می خواهند از خدمات کارواش استفاده کنند،ازطریق وب سایت در بخش کارواش انتخاب کرده و ضمن مشاهده قیمت، نظرات ،امتیازات وسوابق متخصصان کارواش، به راحتی و با اطمینان، خدمات حرفه ای کارواش را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.کارواش در محل با کمترین میزان حجم آب مصرفی، با سرعت و دقت انجام می گیرد؛از این رو کارواش آچاره با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، جهت کاهش صرف وقت و انرژی و هزینه های کاربران طراحی شده است. از ویژگی های کارواش نانو یا سبز،به عنوان روش نوین درشستششوی خودرو،صرفه جویی در مصرف آب ومحافظت از محیط زیست،صرفه جویی در زمان و هزینه،امکان شستشوی خودرو در محل های بسته و قابلیت پاک کنندگی قوی بااستفاده از پارچه های مایکرو فایبر،براق شدن سطح خودرو به علت استفاده از واکس های مخصوص می باشد. سرویس صفر شویی شامل شستشوی کف خودرو،شستشوی صندلی های خودرو،شستشوی سقف وقطعات داشبورد می باشد.هدف از صفر شویی علاوه بر شستشو و زیبایی، برطرف کردن نواقص خودرو نیز می باشد. کارواش آچاره،درحال حاضر دراکثر شهرهای ایران در حال خدمت به کاربران می باشد.

سایر خدمات:
بسیاری از افراد دوست دارند در زمان تعمیر موبایل در محل حضور داشته باشند و جهت اطمینان،تمامی مراحل را از نزدیک مشاهده کنند.یکی از خدما ت ارزنده این وب سایت،تعمیر موبایل در محل توسط افراد متخصص و قابل اطمینان می باشد. موضوع بسیار مهم برای تعمیر موبایل قابل اعتماد بودن تعمیرکار،محفوظ بودن اطلاعات گوشی،متخصص بودن تعمیرکار و مقرون به صرفه بودن هزینه های جانبی تعمیر مویایل می باشد.اگر به دنبال خدمات تخصصی ومطمئن در زمینه تعمیر موبایل هستید می توانید از طریق وب سایت در خواست خود را ثبت کنید ودر کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را در محل دریافت نمایید.تعمیر موبایل با ضمانت تعمیر،با اطمینان از کار متخصصان در محل قابل انجام می باشد.این سایت شامل بخشی تحت عنوان آچاره های منتخب من می‌باشد. شما می‌توانید نیروی خدماتی مورد نظر خود را به لیست آچارهای منتخب خود بیفزایید. بدین ترتیب در سفارشات مشابه بعدی، نیروی خدماتی منتخب در اولویت اعزام قرار خواهند گرفت.
سایر خدمات نصب وتعمیرات وسایل سرمایشی وگرمایشی از جمله موتورخانه نیز در راستای راحتی کاربران توسط کارشناسان حرفه ای و مطمئن به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد. تنظیم موتورخانه ها در راستای کاهش آلایندگی‎ های زیست محیطی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی توسط این شرکت اجرایی شده است.
جمع بندی در خصوص کد تخفیف آچاره تا 15% بدون محدودیت سفارش اول:
از مهمترین اهداف این اپلیکیشن رفع دغدغه های مربوط به خدمات کاربرا ن از جمله نظافت منزل،کارواش،تعمیر موبایل و سرویس موتورخانه می باشد و همچنین ایجاد تحول در نحوه ی ارائه خدمات با خلاقیت وکیفیت و ایجاد اشتغال برای افرادی که مهارت کافی را دارند ولی امکان سرمایه گذاری را ندارند.آچاره به دلیل سیستم ارزیابی و امتیازدهی توسط کاربران،همواره در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات خود تلاش می کند. کلیه نیروهای آچاره دوره‌های آموزشی تخصصی و نیز دوره‌های ارتباط با مشتری دیده‌اند تا با بهترین کیفیت ممکن، خدمات را ارائه دهند. برای مشاهده و استفاده از کد تخفیف آچاره تا 10% بدون محدودیت سفارش اول،جهت کارواش،نظافت منزل،تعمیر موبایل وموتورخانه می توانید ازطریق وب سایت آچاره تخفیف تهیه کنید.
نظرات کاربران:
نقاط قوت: بسیاری از کاربران از کیفیت ارائه خدمات نظافت منزل،سرویس موتورخانه،تعمیر موبایل و...تیم پشتیبانی پاسخگو در تمام ساعات شبانه روز، کاهش صرف وقت و میزان هزینه راضی بوده اند.
نقاط ضعف: در این قسمت،نقطه ضعفی گزارش نشده است.
جمع بندی نظرات کاربران: در مجموع بسیاری از کاربران ازتنوع خدمات نظافت منزل،سرویس موتورخانه وتعمیر موبایل و دسترسی آسان به خدمات مورد نیاز و توجه به قیمت گذاری مناسب نسبت به کیفیت ارائه خدمات رضایت کافی داشته اند.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد