لوگو تخفیف هات

کد تخفیف خرید لوازم دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خواب، دکوراسیون آشپزخانه و...
زمان مطالعه : 4 دقیقه

کد تخفیف خرید لوازم دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خواب، دکوراسیون آشپزخانه و...

فنگ شویی (Feng shui)

واژه فنگ شویی در دکوراسیون داخلی منزل بسیار به گوشتان خورده، این لغت از دو کلمه آب و باد می آید، درواقع این هنر باستان شناسی قدیم می باشد که تاکید بر قرار دادن هر چیزی سر جای خود دارد. هدف اصلی فنگ شویی هماهنگ کردن فرد و پیرامونش با یکدیگر می باشد. شش گام چیدمان وسایل منزل بر اساس فنگ شویی به شرح ذیل می باشد. جدید ترین کد تخفیف های لوازم خانگی را از تخفیف هات دریافت کنید.

 

در دکوراسیون منزل هر چیز دوست ندارید دور بریزید

گام نخست، دور ریختن وسایلی که دوست ندارید یا کارآیی مناسبی ندارد. این وسایل علاوه بر اشغال فضای محیط باعث کمتر شدن فضای مفید می شود. این کار باعث جریان انرژی و ایجاد فضایی مناسب در دکوراسیون خانه می شود.

در دکوراسیون منزل نور و هوای طبیعی اهمیت زیادی دارد

اغلب اوقات پنجره ها را باز کنید و اجازه دهید از هوای طبیعی و نور طبیعی استفاده کنید، این کار باعث زیاد شدن انرژی شما در دکوراسیون منزل فنگ شویی می شود. استفاده از گیاهان تصفیه کننده هوا، لامپ های فول اسپکتروم (رنگ نور طبیعی ) از گام های اساسی در فنگ شویی می باشد.

 

عناصر اصلی فنگ شویی در دکوراسیون منزل

استفاده از عناصر اصلی مانند: آب، چوب، آتش و غیره باعث هماهنگی انرژی در فضای کل خانه می شود. به عنوان مثال عنصر چوب برای ثروت می باشد که در قسمت جنوبی خانه استفاده می شود و برای سلامتی و بهبود از عنصر گیاه در قسمت شرقی خانه استفاده شود.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی منزل

مهمترین نکته در طراحی اتاق نشیمن راحتی و آرامش است. طبق نظریه دکوراسیون داخلی منزل فنگ شویی وسایل باید به گونه ایی باشد تا انرژی راحت انتقال پیدا کند. بر این اساس مبلمان را نباید پشت به درب ورودی قرار داد و قرار گیری به گونه ایی نباشد که افراد برای صحبت با یکدیگر دچار مشکل شوند. پرهیز از قرار دادن گیاهان بلند و نوک تیز بین میلمان و استفاده نکردن از میز های زیاد که رفت آمد را مختل کند. استفاده از تابلوهای کشور هایی که آرزوی سفر به آنجا رادارید. مبلمان را موازی با دیوار قرار دهید و از قرار دادن کاناپه جلوی پنجره بپرهیزید. شما می توانید جدید ترین کد تخفیف ویترینی شو را از تخفیف هات دریافت کنید.

 

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب اهمیت فوق العاده ای دارد، زمانی که شما بعد از یک روز کاری به منزل برمی گردید نیاز به یک محیط امن و بدون استرس دارید. اتاق خواب فضایی برای استراحت می باشد که نباید در آن تابلوهای بزرگ و شلوغ قرار بگیرد، درب اتاق خواب و حمام نباید در یک زاویه روبه رو قراربگیرد. مرکز خانه قلب خانه است و اتاق خواب نباید در آن قرار گیرد. لباس ها را زمان رسیدن به منزل در کمد و به دور از چشمتان قرار دهید.

 

دکوراسیون آشپزخانه

مهمترین بخش در دکوراسیون آشپزخانه فنگ شویی منزل دکوراسیون آشپزخانه می باشد که رابطه مستقیم با سلامت و رفاه شما دارد. روح شما عمیقا به آشپزخانه متصل است و زمانیکه از اشکال و طرح هایی استفاده می کنید که به شما انرژی مثبت و حال خوب نمی دهد به سرعت آن را عوض کنید. اجاق گار عنصر آتش در دکوراسیون آشپزخانه فنگ شویی، باید در محلی قرار بگیرد که سازگار با آن باشد. استفاده از رنگ هایی که باعث زیاد شدن انرژی شما می شود و قرار نگرفتن سینک و اجاق گاز کنار یکدیگر بسیار مهم می باشد. طبق نظریه معماری جهانی، اجاق گاز، سینک و یخچال به صورت سه راس مثلث قرار بگیرند.

مدرن

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

در این بخش به معرفی انواع سبک هایی که شما می توانید لوازم خانه و دکوراسیون منزل خود را طبق آن ها چیدمان کنید، می پردازیم:

  • سبک مدرن: اولین و مهم ترین ویژگی این سبک سادگی است.
  • سبک مینیمال: این سبک از محبوب ترین سبک ها است و تقریبا همانند سبک مدرن و ساده تر از آن است. استفاده از رنگ های خنثی مهم ترین ویژگی این سبک است.
  • سبک صنعتی: دکوراسیون این سبک الهام گرفته شده از قرن 17 اروپا و دوران انقلاب صنعتی اروپا است. از ویژگی های بارز این سبک استفاده از مبلمان چرم و اجر ها است.
  • و…

مطالب اخیر

برچسب :
طلایی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد