لوگو تخفیف هات

صفر تا صد درباره نحوه خرید از باسلام
زمان مطالعه : 14 دقیقه

صفر تا صد درباره نحوه خرید از باسلام

امروزه سایت های اینترنتی زیادی در حوزه خرید و فروش محصولات خانگی و ... فعالیت می کنند کاربران به وسیله اینترنت به راحتی و بدون دردسر می توانند ان ها را خریداری کنند. از طرفی امروزه با جمعیت زیاد کلان شهر ها ترافیک های سنگینی به وجود امده که برای خریدن کوچک ترین چیز باید ساعت های طولانی در این ترافیک های سنگین بمانیم و وقت خود را از دست دهیم. به همین دلیل امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای ماندن در ترافیک های سنگین کالای مورد نیاز خود را از سایت های اینترنتی خریداری کنند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های ارتباطی نوین کسب و کارهای جدیدی مانند سایت باسلام در حوزه اینترنت به وجو امده اند.

سایت اینترنتی باسلام در اصل یک فروشگاه آنلاین می باشد که در ان محصولات محلی و سنتی نیز به فروش می رسد. حتی باید گفت محصولات جذاب و جالبی در این سایت وجود دارد که در کمتر سایتی امروزه دیده می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید از باسلام با کد تخفیف باسلام آشنا شوید و لذت یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید. در این مقاله علاوه بر معرفی فروشگاه باسلام، نحوه خرید را هم آموزش خواهید دید و البته کد تا 100% تخفیف هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

فهرست مطالب

1. با سلام، بازار کسب و کارهای خانگی و محلی:

2. ویژگی های یک غرفه خوب در باسلام

3.دسته بندی بازارچه های فروشگاه اینترنتی باسلام:

4.نحوه خرید و ورود به سایت باسلام

5.چرا باسلام را باید برای خرید انتخاب کنیم؟

6. مزایای خرید از با سلام:

7.با سلام چه دستاوردهایی دارد؟

8. راهنمای خرید از سامانه خرید و فروش باسلام  

9.هدف سایت با سلام

10. آموزش خرید از باسلام در چند دقیقه

11.آموزش استفاده از باسلام و دریافت تخفیف

12.سایت با سلام، ایجاد شغل برای همه افراد

13.راهنمای سفارش از باسلام و برخورداری از امکانات ویژه

14.امکان خرید مستقیم در فروشگاه باسلام

15.اپلیکشن باسلام، امکان خرید آسان را ایجاد می کند.

16.آموزش نصب باسلام روی گوشی موبایل

 

 

فروشگاه با سلام

با سلام، بازار کسب و کارهای خانگی و محلی:

عصر حاضر همه چیز را در قالب یک گوشی هوشمند دم دست ما مهیا کرده است. فرقی نمی کند که بخواهید با دوستتان آن طرف دنیا صحبت کنید، پیگیر اخبار باشید، بلیط یا اقامتگاه رزرو کنید یا بخواهید همانطور که روی مبل گرم و نرم تان نشسته اید از چند شنبه بازار سایت با سلام خرید کنید. در بستر اینترنت خدمات متنوع بسیار زیادی جای داده شده اند و basalam یکی از کاربردی ترین آن ها است. در یک مفهوم کلی باسلام یک بازار آنلاین است که در آن هر کسی می تواند اجناسش را بفروشید و یا اجناس دیگران را با کد تخفیف با سلام بخرد.

همانطور که گفتیم basalam شبکه ی اجتماعی برای کسب و کارهای خانگی و محلی است. در واقع این سامانه پلتفرم خرید از تولید کنندگان محصولات ایرانی است. هر یک از تولید کنندگانی که از کاربران با سلام هستند می توانند در این پلتفرم غرفه ی رایگان بسازند و محصولات خود را به فروش برسانند. کاربران دیگر با سلام نیز می توانند محصولاتی شامل خوراکی های محلی، صنایع دستی و ... را از تولید کنندگان ایرانی خریداری کنند.

 

ویژگی های یک غرفه خوب در باسلام

افراد فروشنده، محصولات خود را در غرفه خود در باسلام ارائه می کنند، اما یک غرفه خوب چه غرفه ای است؟ 

  • شما باید مشتریان را ترغیب به خرید محصولات غرفه خود کنید. می توانید با نوشتن داستان کسب و کاراتان در غرفه خود شروع کنید.
  • سعی طیف محصولاتی که ارائه می دهید زیاد و متنوع باشد و مشتری با ورود به غرفه شما دست خالی برنگردد.
  • اولین چیزی که مشتری از محصولات شما میبیند، تصویر آن است. پس از تصاویر زیبا و با کیفیت استفاده کنید.
  • و…

 

دسته بندی بازارچه های فروشگاه اینترنتی باسلام:

فروشگاه اینترنتی باسلام تمام سعی خودش را برای ارائه دسته بندی های متنوع به مشتریان می کند. با سلام تا کنون بیش از 33 هزار محصول مختلف را در این دسته بندی ها گنجانده است و موفق شده به یکی از بازار های پر مخاطب اینترنتی ایران تبدیل شود. استفاده از کد تخفیف basalam در راستای تسهیل قیمت سبد خرید، یک گام موثر برای بهبود تجربه مشتریان از خرید سایت با سلام است.

دسته بندی بازارچه های مختلف basalam شامل موارد زیر می باشد:

  • مواد غذایی
  • عطاری
  • آرایشی و بهداشتی
  • صنایع دستی
  • پوشاک
  • محصولات فرهنگی
  • لوازم خانگی

نحوه خرید و ورود به سایت باسلام

شما به دنبال هر محصولی که باشید در سایت اینترنتی باسلام پیدا خواهید کرد حتی محصولاتی که در کمتر سایت های اینترنتی دیده می شوند با قیمت های مناسب در باسلام وجود دارد. در اصل شما با خرید از این فروشگاه انلاین مستقیما با فروشنده اصلی یا تولید کننده در ارتباط خواهید بود و از این رو هیچ نگرانی از کیفیت محصول مد نظرتان نداشته باشید. بسیاری از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی باسلام حال و هوای محلی و خودمانی دارند که به محض وارد شدن به سایت این فروشگاه منظور ما را کامل درک خواهید کرد. از طرفی دیگر باید گفت که فروشگاه انلاین باسلام از غرفه های جذاب و متنوعی تشکیل شده که توسط خود فروشندگان یا تولید کنندگان مدیریت و اداره می شوند.

پس از کمی صحبت در مورد ویژگی ها و حال و هوای محصولات فروشگاه آنلاین باسلام نوبت به اشنایی نحوه خرید از باسلام می رسد. برای ورود به سایت باسلام کافیست فروشگاه باسلام را در گوگل سرچ کنید. به محض وارد شدن در این سایت عاشق حال و هوای این سایت می شوید که در سایت های دیگر وجود نخواهد داشت. در نحوه خرید از باسلام کافیست سری به تب های این فروشگاه اینترنتی بزنیم. همان طور که در عکس پایین مشاهده می کنید تمامی محصولات باسلام از محلی و سنتی گرفته تا صنعتی در تب های مواد غذایی, مد و پوشاک, خانه و اشپزخانه, عطاری, ارایشی و بهداشتی, فرهنگی, ورزش و سفر و ... جای داده شده است. برای اشنایی بیشتر نحوه خرید از باسلام کافیست روی هر کدام از این تب ها کلیک کنید تا شاهد دسته بندی های جذاب این سایت باشید. شما می توانید با مراجعه به تخفیف هات جدید ترین کد تخفیف های فروشگاه های آنلاین مانند کد تخفیف اسنپ مارکت و… را دریافت کنید.

باسلام

 

چرا باسلام را باید برای خرید انتخاب کنیم؟

همانطور که در تب های سایت این فروشگاه دیده اید، باسلام محصولات زیادی را در بر می گیرد، از انواع مواد غذایی گرفته تا لوازم خانه ، صنایع دستی و… . خرید از باسلام تجربه هیجان انگیز هم برای شماست هم برای فروشندگان باسلام! در باسلام شما به صورت مستقیم از خود فروشنده محصولات خرید می کنید و با آن ها ارتباط برقرار می کنید. در واقع باسلام صرفا نقش رابطی را دارد که شما را با تولید کنندگان ایرانی و محصولات ایرانی آشنا می کند. این فروشگاه فرصت بزرگی برای افزایش فروش تولیدکننده های ایرانی که دیده نشده اند می باشند و تجربه لذت بخش برای خرید محصولات باکیفیت ایرانی، برای خریداران است.

 

مزایای خرید از با سلام:

مزایای این پلتفرم که توسط محمدرضا آقایا راه اندازی شده است شامل موارد زیر می باشد:

  • 7 روز ضمانت بازگشت پول
  • پرداخت امن در درگاه با سلام
  • امکان ارتباط مستقیم با آدم ها
  • پشتیبانی آنلاین و تلفنی
  • استفاده از تجربه دیگر مشتریان
  • ساخت غرفه به صورت رایگان و ...

با سلام چه دستاوردهایی دارد؟

استارتاپ basalam در طی سال های گذشته تندیس های زیادی را دریافت کرده است و موفقیت های زیادی را داشته که در ادامه آن ها را نام می بریم:

  • دریافت تندیس و لوح تقدیر رتبه دوم در همایش بنیاد آلاء سال 97
  • رتبه اول مهربانی به توان 2 موسسه خیریه امید سال 97
  • لوح تقدیر چهاردهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی سال 97
  • بهترین وب سایت کسب و کار در جشنواره وب و موبایل ایران سال 97
  • بهترین اثر از نگاه مردم در جشنواره وب و موبایل ایران سال 98
  • بهترین وب سایت در جشنواره وب و موبایل ایران سال 98
  • بهترین اپلیکیشن در جشنواره وب و موبایل ایران سال 98
  • تنها نامزد ایرانی راه یافته به Gitex Future Stars سال 2019

 

 راهنمای خرید از سامانه خرید و فروش باسلام  

خرید کردن همیشه باعث فراموش کردن غم ها و سرگرم کردن ما می شود اگر این خرید اینترنتی هم باشد خودتان باید فکر لذتش را بکنید. خرید اینترنتی مشکلات و اتلاف وقت خرید حضوری را ندارد و به همین دلیل خیلی از افراد به این نوع خرید علاقه مند شده اند. برای مثال اگر به دنبال خرید یک کیف یا مواد غذایی مد نظرتان مانند زعفران هستید با مراجعه به فروشگاه انلاین باسلام صدها محصول توسط برند ها و فروشنده های مختلف را مشاهده خواهید کرد و چی از این بهتر که بدون ماندن در ترافیک با نشستن در خانه به وسیله لپ تاپ می توانید صدها محصول متنوع را مشاهده کنیم؟

در راهنمای خرید از باسلام باید گفت که شما می توانید حتی اقدام به ایجاد غرفه برای خود کنید. در اصل شما با ایجاد غرفه در باسلام به راحتی می توانید در خانه کسب درامد کنید. در اشنایی با نحوه خرید از باسلام با گزینه های مختلف و متنوعی مانند ایجاد غرفه, اعتبار هدیه, تخفیف ها و ... مواجه می شوید. اگر دوست دارید شما هم یک غرفه انلاین داشته باشید و هر چه زود تر به کسب در امد برسید کافیست روی گزینه ایجاد غرفه کلیک کنید تا راحتی و رفاه را با باسلام تجربه کنید.

با سلام

 

هدف سایت با سلام

مسئله ای که چند شنبه بازار باسلام روی آن تمرکز کرده است ارائه کردن محصولات روستاییان و شهرستانی ها در وب سایت برای فروش است. سایت با سلام با این کار یک راه درآمدزایی مناسب برای قشر پایین مردم ایجاد کرده است. از طرفی خرید این محصولات به علت قیمت پایین تر و کارایی مناسب بسیار بصرفه هستند و کمک شایانی به کسانی می کنند که بودجه کافی برای برخی خرید های خود ندارند. در این راستا کد تخفیف با سلام برای بهره مند شدن از کد تخفیف basalam و ثبت تجربه ایده آل از خرید با سلام یک راه حل مناسب محسوب می شود.

 

آموزش خرید از باسلام در چند دقیقه

خرید انلاین از غرفه ها یا فروشنده های باسلام بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد چرا که این فروشگاه اینترنتی با نظم و ترتیبی مثال زدنی محصولات خود را دسته بندی کرده است و در عرض چند ثانیه می توانید محصول مد نظر خود را به راحتی از بین هزاران محصول پیدا کنید. در آموزش خرید از باسلام با کد تخفیف باسلام همان طور که در عکس پایین می بینید علاوه بر دسته بندی در تب ها فروشگاه باسلام گزینه های دسته بندی شده ای را هم در سایت خود قرار داده است که با کلیک بر روی هر کدام به دنیای از محصولات باکیفیت و قیمت مناسب رو به رو می شوید.

کد تخفیف باسلام

 

آموزش استفاده از باسلام و دریافت تخفیف

عصر حاضر همه چیز را در قالب یک گوشی هوشمند دم دست ما مهیا کرده است. فرقی نمی کند که بخواهید با دوستتان آن طرف دنیا صحبت کنید، پیگیر اخبار باشید، بلیط یا اقامتگاه رزرو کنید یا بخواهید همانطور که روی مبل گرم و نرم تان نشسته اید از چند شنبه بازار سایت با سلام خرید کنید. در بستر اینترنت خدمات متنوع بسیار زیادی جای داده شده اند و basalam یکی از کاربردی ترین آن ها است. در یک مفهوم کلی باسلام یک بازار آنلاین است که در آن هر کسی می تواند اجناسش را بفروشد و یا اجناس دیگران را با کد تخفیف با سلام بخرد.

در مراحل گفته شده فوق در مورد نحوه خرید از باسلام توسط گزینه های قرار داده شده در سایت این فروشگاه را برای شما شرح دادیم اکنون قصد داریم به آموزش استفاده از باسلام توسط تب های این فروشگاه بپردازیم تا به صحت گفته های ما پی ببرید. همان طور که در عکس پایین مشاهده می کنید در نحوه خرید از باسلام اگر به دنبال یک لباس زنانه مناسب می گردید کافیست از بین تب های موجود روی گزینه مد و پوشاک و سپس لباس زنانه کلیک کنید.

پس از کلیک شما بر روی گزینه لباس زنانه وارد صفحه ای همانند عکس پایین می شوید. قبل از پرداختن به محصولات این فروشگاه انلاین ابتدا سری به گزینه های قرار داده شده در این فروشگاه می زنیم. در فروشگاه اینترنتی باسلام می توانیم قبل از مشاهده محصولات از فیلتر های موجود مانند مرتبط ترین, جدید ترین, ارزان ترین و ... استفاده کنیم. پس از اعمال فیلتر های دلخواهمان به راحتی می توانیم صدها محصول با قیمت های متفاوت را تماشا کنیم و در صورت پسند هر کدام کافیست روی آن کلیک کنیم.

 

فروشگاه آنلاین باسلام

 

کد تخفیف فروشگاه با سلام

 

سایت با سلام، ایجاد شغل برای همه افراد

مسئله ای که چند شنبه بازار باسلام روی آن تمرکز کرده است ارائه کردن محصولات روستاییان و شهرستانی ها در وب سایت برای فروش است. سایت با سلام با این کار یک راه درآمدزایی مناسب برای قشر پایین مردم ایجاد کرده است. از طرفی خرید این محصولات به علت قیمت پایین تر و کارایی مناسب بسیار بصرفه هستند و کمک شایانی به کسانی می کنند که بودجه کافی برای برخی خرید های خود ندارند. در این راستا کد تخفیف باسلام برای بهره مند شدن از کد تخفیف basalam و ثبت تجربه ایده آل از خرید با سلام یک راه حل مناسب محسوب می شود.

 

راهنمای سفارش از باسلام و برخورداری از امکانات ویژه

در مرحله راهنمای سفارش از باسلام پس از گشت و گذار در صدها محصول با کلیک بر روی عکس محصول وارد صفحه ای همانند عکس پایین می شوید. همان طور که مشاهده می کنید در این صفحه اطلاعاتی اعم از قیمت, جنس, کیفیت و ... محصول برای کاربران قرار داده شده است.

پس از بررسی های لازم با کلیک بر روی گزینه خرید محصول فوق به سبد خریدمان اضافه می شود و در نهایت شاهد دیدن کادری همانند عکس پایین خواهید بود. در این عکس باز هم گزینه ای با عنوان رفتن به سبد خرید وجود دارد که شما را به مرحله پایانی خریدتان هدایت می کند.

در مرحله پایانی خریدتان با صفحه ای همانند عکس پایین مواجه می شوید که اطلاعات کامل محصول همراه با قیمت قبل و بعد از تخفیف برای شما درج شده است. در این مرحله که مرحله اخر خریدتان می باشد با کلیک بر روی گزینه نهایی کردن خرید به درگاه های پرداخت منتقل خواهید شد.

 

 

کدتخفیفی با سلام

تخفیف باسلام

 

خرید از با سلام

 

امکان خرید مستقیم در فروشگاه باسلام

از مزیت ها و ویژگی های بارز فروشگاه باسلام خرید مستقیم از فروشنده است. امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی راه اندازی شده اند اما چیزی که باسلام را از سایر فروشگاه های آنلاین متمایز می کند، امکان خرید مستقیم آن است. در فروشگاه باسلام برای هر فروشنده غرفه هایی در نظر گرفته شده است. در این غرفه ها شما با داستان زندگی و کسب و کار فروشنده ها و اطلاعات کامل درمورد محصولات آن ها و… آشنا می شوید. با سلام شرایطی را برای شما فراهم می کند که با آگاهی کامل و بدون واسطه از فروشنده مورد نظر خود خرید کنید.

اپلیکشن باسلام، امکان خرید آسان را ایجاد می کند.

ممکن است برای بسیاری از افراد کار کردن با سایت ها و … سخت باشد و حتی برخی نیز با سایت ها آشنایی چندانی نداشته باشند، از این رو پلتفرم باسلام برای بزرگتر کردن جامعه مشتریان خود و دسترسی راحت تر مخاطب ها، اپلیکیشن باسلام را راه اندازی کرده است. زیرا امروزه همه افراد از تلفن همراه استفاده می کنند و مراجعه به اپلیکیشن های کاربردی اولین کار هر یک از کاربران موبایل است. در ادامه به توضیحات بیشتر درمورد آپ باسلام و نصب آن می پردازیم.

اپلیکشن باسلام

آموزش نصب باسلام روی گوشی موبایل

مژده و خبر خوب به کاربران باسلام وجود اپلیکیشن این سامانه انلاین می باشد. اگر از دردسر های حمل لپ تاپ یا استفاده از کامپیوتر های شخصی خود خسته شده اید می توانید اقدام به نصب اپلیکیشن باسلام کنید. در آموزش نصب باسلام کافیست روی گزینه کافه بازار یا گوگل پلی کلیک کنید تا اپلیکیشن باسلام در زمانی کوتاه در تلفن های همراه تان نصب شود.

خریداز باسلام

 

جمع بندی

هایی که از سایت باسلام گفته شد نوبت به نحوه استفاده کد تخفیف باسلام می رسد تا در مرحله اخر خرید خود ان را وارد کرده و خریدی لذت بخش را تجربه کنید. برای دریافت کد تخفیف باسلام کافیست به یکی از سایت های اینترنتی که در حوزه ارائه کد تخفیف رایگان مانند تخفیف هات فعالیت می کند وارد شوید. پس از وارد شدن و کمی گشت و گذار کد های تخفیفی باسلام را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی ان وارد صفحه ای می شوید که در ان نحوه استفاده از کد تخفیف باسلام به طور کامل و واضح شرح داده شده است. به همین ترتیب میتوانید از کد تخفیف اسنپ اکسپرس نیز استفاده نمایید. حال که استارتاپ با سلام را به خوبی می شناسید، در صورتی که قصد خرید از این پلتفرم را دارید می توانید کد تخفیف با سلام را از وب سایت تخفیف هات دریافت نمایید. خدمات وب سایت تخفیف هات کاملا رایگان است و تمامی تخفیف های موجود در این سامانه تست شده و معتبر هستند. علاوه بر این برای تمامی فروشگاه های اینترنتی و خدمات آنلاین می توانید کد تخفیف رایگان از Takhfifhot دریافت نمایید.

 

مطالب اخیر

برچسب :
طلایی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد