لوگو تخفیف هات

کلین اند کلیر

کلین اند کلیر

درباره کلین اند کلیر:برند آمریکایی کلین اند کلیر، در حال حاضر توسط شرکت جانسون اند جانسون اداره می شود

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کارت ناموجودی تخفیف

در حال حاضر تخفیف معتبری برای این برند وجود ندارد

کالا
موردی یافت نشد

 

درباره کلین اند کلیر:

برند آمریکایی کلین اند کلیر، در حال حاضر توسط شرکت جانسون اند جانسون اداره می شود. اولین محصول برند کلین اند کلیر، پاک کننده صورت بود. کلین اند کلیر مفهومی از پاکیزگی و تمیزی را به همراه دارد و کلیه محصولات خدماتی شستشوی این برند فاقد بو و بدون رنگ می باشد. محصولات این برند به عنوان ژل شستشو ، پاک کننده و شوینده ها مثل اسکراب صورت و ماسک اسکراب و...در بیش از 46 کشور دنیا عرضه می شود و فروش را در این سطح گسترده انجام می دهد. 
 

خدمات کلین اند کلیر:

محصولات و خدمات کلین اند کلیر، شامل اسکراب صورت و یا ماسک اسکراب،اسکاچ،ژل شستشو می باشد . اسکراب صورت این برند یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن جوش های سرسیاه پوست می باشد این ژل شستشو برای پوست های چرب خیلی خوب است و به صورت روزانه از این اسکراب صورت می توان استفاده کرد . ماسک اسکراب و یا ژل اسکراب صورت کلین اند کلیر، به طور کامل آلودگی از سطح پوست را پاک می کند و باعث احساس سبکی و شادابی و لطافت پوست می شود . ماسک اسکراب صورت به دلیل دانه های نسبتا زبری که دارد سبب می شود دانه های سیاه رنگی که در سطح پوست ایجاد شده است را پاکسازی کند همچنین استفاده از ماسک اسکراب از ایجاد منافذ باز پوستی می تواند جلوگیری کند و به میزان زیادی آن را کاهش دهد.
معرفی اسکاچ این برند:
اسکاچ کلین اند کلیر از دیگر خدمات این برند می باشد و برای شست شوی ظرف های تفلون و سایر ظروف مناسب می باشد. اسکاچ آن روی ظروف خط نمی اندازد و در طرح و رنگ های گوناگون در بازار موجود میباشد . 
 

نظرمشتریان یا مخاطبان درخصوص کلین اند کلیر:

بسیاری از کاربران از کلین اند کلیر به لحاظ قدرت پا ک کنندگی ،رایحه مطلوب و ارزش خرید آن رضایت کافی داشتنه اند و استفاده از این محصولات آرایشی و بهداشتی را به افرادی که پوست های حساسی دارند و به دنبال یک ژل شستشوی مناسب پوستی هستند،پیشنهاد داده اند. 
 

ارائه کد تخفیف خرید محصولات آرایشی بهداشتی کلین اند کلیر:

شما میتوانید با کپی کردن تخفیف خرید محصولات آرایشی بهداشتی کلین اند کلیر همچون اسکراب صورت، اسکاچ و...از فروشگاه اینترنتی تخفیف هات جهت خرید ارزان محصولات مرغوب و با کیفیت این برند به صورت تخفیف دار،اقدام نمائید.

ارسال نظرات