لوگو تخفیف هات

کره بادام زمینی

کره بادام زمینی

امتیاز دهید
(امتیاز 1.5 از 1 رای)
شیر
شیر
0 تخفیف
1
کره حیوانی و گیاهی
کره حیوانی و گیاهی
0 تخفیف
1
دوغ
دوغ
2 تخفیف
2
ماست
ماست
1 تخفیف
2
کشک
کشک
1 تخفیف
0
خامه و خامه قنادی
خامه و خامه قنادی
1 تخفیف
2
پنیر و پنیر پیتزا
پنیر و پنیر پیتزا
2 تخفیف
0
سایر لبنیات
سایر لبنیات
0 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
موردی یافت نشد

خصوصیات کره بادام زمینی:

کره بادام زمینی از آن دسته خوراکی هایی هست که می تواند انرژی روزانه تان را تامین کند. کره بادام زمینی سرشار از مواد مغذی و مفید برای بدن می باشد. که به عنوان میان وعده ای عالی و خوشمزه در کنار انواع میوه ها، مغزها، سبزیجات میتواند مصرف شود. کره بادام زمینی حاوی چربی مفید برای بدن می باشد. برای مثال با خوردن 2 قاشق کره بادام زمینی مقدار زیادی مواد مغذی می توانید دریافت کنید. به دلیل اینکه کره بادام زمینی از مغز گیاهی تهیه شده و حاوی مقادیر بالایی پروتئین، فیبرو ویتامین می باشد.

انواع کره و کاربرد آن:

معمولا هنگام صرف صبحانه از کره هایی نظیر کره بادام زمینی، کره پاستوریزه، کره گیاهی و... استفاده می شود. استفاده از کره حیوانی برای کودکان و ورزشکاران بسیار مفید است. بنابراین اگر مصرف کره حیوانی و یا کره محلی به اندازه و اصولی باشد، برخلاف تصور عموم برای سلامت قلب، عمر طولانی و پاکسازی روده ها و همچنین استخوان سازی بسیار مفید است. روغن حیوانی برای پخت و پز با حرارت بالا بسیار مناسب تر از کره گیاهی و یا کره حیوانی است و می توان به راحتی برای پختن غذا و سرخ کردن از آن استفاده کرد.
ترکیب کره با مربا، عسل و برای بعضی سلیقه ها با پنیر، خیلی از افراد را برای گذاشتن این ماده غذایی سر میز صبحانه وسوسه می کند. کره پاستوریزه و کره محلی یکی از پرکاربردترین انواع کره هاست که در مدل های 50 گرمی و 100 گرمی در بازار موجود می باشد. کره پاستوریزه داخل کارخانه آماده و بسته بندی می شود. در حقیقت، این شیریا خامه است که پاستوریزه شده، و کره از آن گرفته می شود. فرآیند پاستوریزاسیون، مدت نگهداری کره را در یخچال تا 2 الی 3 ماه تمدید می کند.

ارائه کد تخفیف خرید کره گیاهی حیوانی و بادام زمینی به صورت واقعی و جذاب:

برای دریافت کد تخفیف انواع کره ها همچون کره حیوانی یا کره محلی و سایر فراورده های لبنی می توانید از طریق وب سایت تخفیف هات اقدام نمایید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع این محصولات نظیر کره گیاهی، کره پاستوریزه و... بهره مند شوید. این مجموعه بهترین کد تخفیف را نیز برای کاربران در نظر گرفته است تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد