لوگو تخفیف هات

کد تخفیف پارس آنلاین

کد تخفیف پارس آنلاین

درباره پارس آنلاینگروه شرکت‌های پارس ‌آنلاین فعالیت خود را از سال 1378 به عنوان یکی از پیشرو ترین ارایه‌کنندگان خدمات دسترسی به اینترنت ارزان و های وب در ایران آغاز کرد

امتیاز دهید
(امتیاز 5 از 1 رای)
مرتب سازی:
کوپن و کد تخفیف
کد تخفیف اینترنت پارس آنلاین تا 115000 هزار تومان

کد تخفیف اینترنت پارس آنلاین تا 115000 هزار تومان

شما می توانید از طریق سایت تخفیف هات از 115000 هزار تومان تخفیف خرید اشتراک 3 ماهه 8 مگ بر ثانیه به همراه 30 گیگ ترافیک با نصب و راه اندازی رایگان بهره مند شوید. برای ورود به وبسایت پارس آنلاین بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

115,000 تومان
فعلا معتبر
پیشنهاد تخفیف دار
کد تخفیف پارس آنلاین با تخفیف 40 درصدی

کد تخفیف پارس آنلاین با تخفیف 40 درصدی

بدون وارد کردن کد تخفیف از 40% تخفیف وبسایت پارس آنلاین بهره مند شوید. مشترکین جدید بسته ی 4000 گیگابایت 12 ماهه را 750 هزارتومان و بسته ی 2100 گیگابایت 6 ماهه را 399 هزارتومان و 1500 گیگابایت 3 ماهه 220 هزارتومان و 1200 گیگابایت 3 ماهه 300 هزارتومان خریداری نمایید. جهت کسب تخفیف میبایست کد را کپی کرده سپس بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت پارس آنلاین برای شما اعمال شود.

40% تخفیف
منقضی
پیشنهاد تخفیف دار
تخفیف ویژه اینترنت پرسرعت پارس آنلاین در طرح بازگشت به مدرسه

تخفیف ویژه اینترنت پرسرعت پارس آنلاین در طرح بازگشت به مدرسه

کاربران پارس آنلاین در طرح بازگشت به مدرسه می توانند سرویس 8 مگ دوازده ماهه با 420 گیگ ترافیک بین الملل را با قیمت 300 هزار تومان و سرویس 8 مگ سه ماهه با 75 گیگ ترافیک بین الملل را با قیمت 75 هزار تومان خریداری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح و ورد به وب سایت پارس آنلاین روی "خرید گنید" کلیک نمایید.

منقضی
پیشنهاد تخفیف دار

درباره پارس آنلاین

گروه شرکت‌های پارس ‌آنلاین فعالیت خود را از سال 1378 به عنوان یکی از پیشرو ترین ارایه‌کنندگان خدمات دسترسی به اینترنت ارزان و های وب در ایران آغاز کرد. در آن هنگام، مباحث مرتبط با اینترنت پرسرعت و ابزارهای دسترسی به شبکه‌های جهانی در ایران بسیار نو بود و کاربران برای استفاده از جزیی‌ترین امکانات همچون داشتن پست الکترونیکی با مشکلات بسیار زیادی رو به رو بودند و ناگزیر باید مراحل بسیار پیچیده‌ای را برای دسترسی و استفاده از آن طی می‌کردند. وجود مشکلاتی از این دست از یک سو و رشد پرشتاب کاربرد اینترنت پرسرعت و ابزارهای آن در سراسر جهان توسط کشورهای پیشرفته از دیگر سوی، انگیزه‌ی اصلی تأسیس گروه شرکت‌های پارس ‌انلاین برای ارائه‌ی خدمات اینترنت ارزان و های وب در ایران بود.

خدمات پارس آنلاین

گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌ی بخش خصوصی ارائه کننده‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و برقراری ارتباط با شبکه‌های محلی و جهانی در ایران، توانسته است با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص خود و با ایجاد بزرگ‌ترین شبکه‌ی دسترسی به آخرین ابزارهای ارتباطی و اینترنتی، خدمات متنوع، کارساز و موثری را برای تمامی کاربران در سطح کشور فراهم سازد.مهم‌ترین فعالیت‌ها و خدمات این گروه، ارائه‌ی راهکارهای متنوع برای دسترسی به اینترنت، خدمات مرکز داده‌ها همچون میزبانی های وب، اشتراک فضا، سرور اختصاصی، سرور ابری cloudو ... است.خانواده بزرگ مشتریان گروه شرکتهای پارس آنلاین از مجموعه ای افزون بر 1میلیون نفر از استفاده کنندگان خدمات خرید بسته اینترنت پرسرعت ADSL با کد تخفیف adsl و VDSLو بیش از یک هزار سازمان و موسسه خصوصی و دولتی استفاده کننده از خدمات سازمانی پارس آنلاین در اقصی نقاط کشور تشکیل شده است.گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین برای ارائه‌ی خدمات کارآمد و موثر به مشتریان خود، هم‌اکنون بالغ بر 1.000 نفر از مدیران و نیروی انسانی خبره و متخصص را در خود جای داده است.

نظر مشتریان در خصوص خدمات پارس آنلاین

گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین به عنوان اولین و بزر‌گترین مجموعه‌ی ارائه‌کننده‌ی خدمات اینترنت و دسترسی به شبکه‌های محلی و جهانی در ایران، ارائه‌ی خدمات کارآمد مانند خرید بسته و... به مشتریان و پاسخ‌گویی موثر به نیاز آنان را رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است.نگرش مشتری‌مداری حاکم بر فعالیت‌های گروه از همان ابتدای راه موجب شده است تا افزایش خوشنودی مشتریان، بهبود کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه‌ی خدمات نوین، افزایش کارآیی و پشتیبانی فنی و رقابت سالم و اصولی با رقیبان جزو مهم‌ترین اصول و ارزش‌های فعالیت‌های گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین باشد. چه آن که، خدمت‌رسانی به جامعه و کمک به رشد و توسعه‌ی فرهنگ استفاده از اینترنت ارزان و دیگر ابزارهای نوین ارتباطی به عنوان شاخصی برای میزان رشد و توسعه‌ی کشور نیز همواره مورد توجه مدیران و کارکنان پارس‌آنلاین بوده است.

کد تخفیف پارس آنلاین 99

کد تخفیف پارس آنلاین 99 از کدهایی بود که در سال 99 بیشترین استفاده را داشت و در حال حاضر منقضی شده است. کد تخفیف پارس انلاین بیشتر به دلیل به صرفه بودن خرید اینترنت برای کاربران پارس انلاین می باشد. کد هدیه پارس آنلاین و تخفیف پارس آنلاین برای کاربران بسیار کاربردی بوده و به دلیل وجود تخفیف پارس انلاین به تعداد زیاد افراد زیادی برای خرید مودم و اینترنت پارس انلاین اقدام کردند. امروزه افراد خرید اینترنت با کدتخفیف را از جذاب ترین تخفیف ها می دانند و برای یافتن تخفیف اینترنت تلاش زیادی می کنند.
ارائه کد تخفیف های پارس آنلاین در سایت تخفیف هات
شما میتوانید برای دریافت کد تخفیف پارس آنلاین از طریق سایت تخفیف هات برای اولین خرید اینترنت پارس انلاین به راحتی اقدام کنید همچنین خرید انواع اینترنت پرسرعت مخابرات و طرح های تخفیفی سایت پارس انلاین در فروشگاه اینترنتی تخفیف هات برای مشتریان فراهم شده است.
ارسال نظرات