لوگو تخفیف هات

کد تخفیف پول تیکت

کد تخفیف پول تیکت

بلیط استخر
3 تخفیف
1042

جدیدترین کد تخفیف پول تیکت:یکی از خدمات کد تخفیف پول تیکت، رزرو اینترنتی بلیط استخر و بلیط پارک آبی است که این مجموعه به مشتریان خود عرضه می کند

امتیاز دهید
(امتیاز 3 از 2 رای)
مرتب سازی:
کوپن و کد تخفیف
کد تخفیف پول تیکت تا 30% برای خرید بلیط استخر

کد تخفیف پول تیکت تا 30% برای خرید بلیط استخر

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 30% تخفیف اولین خرید از پول تیکت با سقف تخفیف 3 هزار تومان بهره‌مند شوید.برای کسب اطلاعات بیشتر از این تخفیف و سایر تخفیف های دیگر در وبسایت پول تیکت بر روی "خرید کنید"کلیک کنید.

30% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف پول تیکت جهت رزرو بلیط استخر تا 5000 هزار تومان

کد تخفیف پول تیکت جهت رزرو بلیط استخر تا 5000 هزار تومان

شما از طریق سایت تخفیف هات با واردکردن کدتخفیف در اولین خرید خود از 5000 هزارتومان تخفیف پول تیکت تا سقف 20 هزارتومان بهره مند میشوید .حداقل تعداد بلیط 2 عدد است.برای ورود به سایت پول تیکت روی دکمه "خرید کنید" کلیک کنید.

5,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف استخر و پارک آبی از پول تیکت تا 20 درصد

کد تخفیف استخر و پارک آبی از پول تیکت تا 20 درصد

شما از طریق سایت تخفیف هات با واردکردن کدتخفیف در اولین خرید خود از 5 هزارتومان تخفیف پول تیکت تا سقف 20 هزارتومان بهره مند می شوید .حداقل تعداد بلیط 2 عدد است.برای ورود به سایت پول تیکت روی دکمه "خرید کنید" کلیک کنید.

20% تخفیف
منقضی
کدتخفیف

جدیدترین کد تخفیف پول تیکت:

یکی از خدمات کد تخفیف پول تیکت، رزرو اینترنتی بلیط استخر و بلیط پارک آبی است که این مجموعه به مشتریان خود عرضه می کند. اما پول تیکت خدماتی دیگری نیز در حوزه مجموعه های آبی ارائه می کند که در این قسمت به آن ها اشاره خواهیم کرد:
پول تیکت استخر تهران و تخفیف کلاس آموزش شنا
تخفیف سونا
تخفیف جکوزی
تخفیف غار نمک
تخفیف فیش اسپا
تخفیف آب درمانی
تخفیف استخر ساحلی
تخفیف دریاچه مصنوعی
تخفیف حمام ترکی
تخفیف بلیط گروهی مانند تخفیف بلیط سازمانی و…
اگر به ورزش های آبی و امکانات این چنینی علاقه مند هستید، می توانید از طریق وب سایت تخفیف هات اقدام نمائید و از خدمات بی نظیر و ارزان این سایت و کد تخفیف های آن استفاده کنید.

بیشتر درباره پول تیکت بدانیم:

پول تیکت سامانه اینترنتی اطلاع ‌رسانی و معرفی مجموعه‌های آبی ایران است که امکان رزرو یا خرید اینترنتی بلیت استخر و پارک‌های آبی سراسر کشور مانند استخر تهران و استخر مشهد و... را به‌صورت سریع، مطمئن و با تخفیف‌های ویژه برای کاربران خود فراهم کرده است.
کاربران پول تیکت در هر نقطه‌ای از ایران می‌توانند با انتخاب استخر یا پارک آبی موردعلاقه خود در این سامانه به کلیه اطلاعات موردنظر خود اعم از آدرس، قیمت، ظرفیت، تصاویر، سانس ها، و سایر امکانات دست یابند.
همچنین بلیت موردنظر خود را نیز برای تاریخ مد نظر با تخفیف استخر پول تیکت به‌صورت آنلاین رزرو یا خرید نمایند.

خدمات پول تیکت:

برنامه پول تیکت این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به لیست استخر و پارک‌های آبی شهر خود دسترسی داشته باشند و به صورت آنلاین نسبت به رزرو بلیط استخر تهران یا پول تیکت مشهد و پارک آبی دلخواه خود اقدام نمایند.
اگر تا به حال از پول تیکت خرید نکرده اید میتوانید با استفاده از کد تخفیف پول تیکت نظیر پول تیکت قم موجود در تخفیف هات به صورت ارزان تر بهره مند شوید.

مزیت های پول تیکت:

صرفه جویی در وقت و هزینه
امکان کنسل کردن کردن بلیط و دریافت وجه پرداختی
اطلاع از امکانات، ظرفیت، سانس ها، قیمت بلیط و ....
مشاهده ویدیو و بازدید مجازی از مجموعه های آبی
نقد و بررسی و امکان امتیازدهی به مجموعه های آبی
پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

امکانات اپلیکشن پول تیکت:

پول تیکت علاوه بر وب سایت، دارای اپلیکیشن اندروید و ios هم است تا دسترسی آنلاین به مجموعه‌های آبی به راحت‌ترین حالت ممکن برسد.
از امکانات اپلیکشن می توان به موارد زیر اشاره نمود:
اپلیکیشن پول تیکت امکان دسترسی به لیست استخر و پارک آبی شهرهای مختلف را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.
با استفاده از این اپلیکیشن کاربران دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای رزرو بلیط استخر نخواهند داشت.
کاربران به راحتی و تنها با استفاده از گوشی هوشمند می توانند نسبت به رزرو پول تیکت استخر تهران و یا پارک آبی دلخواه خود اقدام نمایند.
امکان نمایش امکانات دیگر استخر و...

پس از اجرای برنامه پول تیکت کاربران می‌توانند با استفاده از کادرهای موجود در قسمت فوقانی استخر مورد نظر خود را انتخاب نمایند و یا به جستجوی نام استخر دلخواه خود بپردازند. با انتخاب هر یک از استخرها، کاربران می‌توانند تصاویر استخر مورد نظر را مشاهده کنند و به آدرس و شماره تلفن آن دسترسی داشته باشند. همچنین امکان نمایش موقعیت استخر بر روی نقشه نیز فراهم شده است. با عضویت در اپلیکیشن و یا وب سایت این مجموعه می توانید به یک دسته بندی کامل و جامع در خصوص استخرهای شمال تهران، استخرهای شرق تهران، استخرهای غرب تهران و استخرهای جنوب تهران یا دیگر شهرها با کلیه امکانات دست پیدا کنید. پول تیکت در شهرهای تهران، اصفهان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، یزد، فارس، زنجان، زاهدان و ... نیز فعال است.

جمع بندی:

پول تیکت یک سامانه آنلاین رزرو خدمات و بلیط استخر است و این امکان را مهیا کرده است که در یک فضای امن و تنها با چند کلیک ساده بتوانید به مجموعه‌های آبی اطراف محل کار و زندگیتان دسترسی داشته باشید. همچنین که از طریق این سامانه می توانید نظران کاربران را مشاهده کنید و قیمت ها را با جزئیات و کلیه امکانات بسنجید و در نهایت تصمیم بگیرید و خریدتان را انجام دهید.پس از ثبت نام و عضویت در برنامه می‌توانید با انتخاب سانس مورد نظر نسبت به پرداخت هزینه و رزرو بلیط استخر دلخواه خود بپردازید.
اگر علاقمند به ورزش های آبی هستید می توانید در پول تیکت عضو شوید و از آخرین اخبارها در این حوزه با خبر شوید و همچنین با خواندن مقالات و ویدیوهای آموزشی اختصاصی این سامانه اطلاعات خود را افزایش دهید. شما میتوانید با استفاده از کد تخفیف موجود در سایت تخفیف هات رزرو انلاین بلیط استخر و پارک ابی مورد نظر خود نظیر پول تیکت مشهد، پول تیکت قم و... را با تخفیف های ویژه به سرانجام برسانید. علاوه بر کد تخفیف پول تیکت، تخفیف تپسی، فیلیمو و ... نیز در تخفیف هات برای کاربران درنظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد